Supersportmeiden achter de mascotte aan

Mijn voorkeursdatum:

  • Zaterdag 11 juli

    Stemmen: 1 4,5%
  • Zondag 12 juli

    Stemmen: 5 22,7%
  • Zaterdag 18 juli

    Stemmen: 2 9,1%
  • Zondag 19 juli

    Stemmen: 7 31,8%
  • Zaterdag 25 juli

    Stemmen: 4 18,2%
  • Zondag 26 juli

    Stemmen: 3 13,6%

  • Totaal aantal stemmers
    22
:Y :Y :Y
mee nemen die vriendin :] als ze wil hoor ;)

Hoeveel km is de rit ongeveer? Even een indicatie voor hoe laat we ongeveer weer terug kunnen zijn?
Ik zal het eens eventjes vragen die vriendin van me. Zou wel leuk zijn als ze mee wil, want ik wil wel graag gaan. ;) Tja...en ik had als eerste met haar afgesproken voor die zondag. Ze is alleen absoluut niet zo fanatiek met motorrijden dus ik weet niet of ze zover wil gaan rijden. Ze mag die dag voor het eerst 25 kw af! :P Laat het nog eventjes weten!
 
Hoeveel km is de rit ongeveer? Even een indicatie voor hoe laat we ongeveer weer terug kunnen zijn?
Ik zal het eens eventjes vragen die vriendin van me. Zou wel leuk zijn als ze mee wil, want ik wil wel graag gaan. ;) Tja...en ik had als eerste met haar afgesproken voor die zondag. Ze is alleen absoluut niet zo fanatiek met motorrijden dus ik weet niet of ze zover wil gaan rijden. Ze mag die dag voor het eerst 25 kw af! :P Laat het nog eventjes weten!
rond de 100 km :]
 
Lieve meiden en Jaap,

Of ik in Tinus mee gaan rijden met het ritje van zondag weten we nog niet.
Mn moeder is in maandag op dinsdag nacht helaas overleden.. '(

Groetjes
 
Lieve meiden en Jaap,

Of ik in Tinus mee gaan rijden met het ritje van zondag weten we nog niet.
Mn moeder is in maandag op dinsdag nacht helaas overleden.. '(

Groetjes

;( Jeetje meid; hier ben ik even stil van .............. wat erg!


Heel veel sterkte voor jou en de rest van je familie. :j
 
Lieve meiden en Jaap,

Of ik in Tinus mee gaan rijden met het ritje van zondag weten we nog niet.
Mn moeder is in maandag op dinsdag nacht helaas overleden.. '(

Groetjes

Sjees, gecondoleerd, meid! ;( Wat een bericht.... -O-

Dat je kop momenteel niet bij ons ritje staat, is hélemaal niet erg, jij hebt nu genoeg aan je eigen gevoel.

Veel sterkte voor de komende tijd + een dikke troostknuffel,
Vonne
 
Lieve meiden en Jaap,

Of ik in Tinus mee gaan rijden met het ritje van zondag weten we nog niet.
Mn moeder is in maandag op dinsdag nacht helaas overleden.. '(

Groetjes


Heel veel sterkte voor jou en verdere familie en vrienden. Kan heel goed begrijpen dat je nu met je gedachten ergens anders bent.
 
hallo dames!

Ik kan helaas ook niet mee met de rit. Die vriendin van mij durft niet! :? :N
Daar baal ik flink van maar ik had die afspraak met haar al 6 weken geleden gemaakt omdat ze a.s. zondag 25 kw af is. Tja...ik heb nog een aantal positieve argumenten in de strijd gegooid maar ze wil echt niet.
Ze is ok niet echt fanatiek met rijden en ze rijd misschien 6 keer per jaar op haar motor (groot deel vakanties). Vandaar dat ze het niet echt aandurft om ook meteen met 25 kw met een groep te gaan rijden. Ik kan het wel begrijpen, maar is wel erg jammer. Khad me er echt een beetje op verheugd. Khad echter ook niet kunnen weten dat de tocht 2 keer uitgesteld werd! :? Misschien komen we elkaar dan nog wel tegen en ik hoop de volgende keer toch wel mee te kunnen!!
 
Hé jammer snelle-meid! Zelf heb ik in het begin altijd veel geleerd door juist wel met een groep mee te rijden. Maar als je vriendin angst heeft houdt het gewoon op. Dan moet ze zelf misschien eerst wat meer vertrouwen zien te krijgen.

Wordt dus niet zo'n grote groep zondag. En het wordt nog wel prachtig weer!
 
ik ben nog steeds aan het nadenken wat ik zal doen zondag. Ga ik bijna 2 uur naar ijsselstein rijden en 2 uur terug of niet. -O-
Vind het wel heel leuk *O* maar die rit er naar toe vind ik minder. Stukkie snelweg is niet erg maar bijna 2 uur alleen maar is niet mijn hobby. Dus ik denk nog even door. |(
 
ik ben nog steeds aan het nadenken wat ik zal doen zondag. Ga ik bijna 2 uur naar ijsselstein rijden en 2 uur terug of niet. -O-
Vind het wel heel leuk *O* maar die rit er naar toe vind ik minder. Stukkie snelweg is niet erg maar bijna 2 uur alleen maar is niet mijn hobby. Dus ik denk nog even door. |(
Jij komt echt wel zondag! Het wordt namenlijk prachtig weer en je babbelt hier zo gezellig mee. :Y
 
Jij komt echt wel zondag! Het wordt namenlijk prachtig weer en je babbelt hier zo gezellig mee. :Y


hahaha nou dan heb ik geen keuze meer zeker. _O-
Denk nog even na, heb ook al gedacht om misschien jaap te vragen om aan te haken in emmeloord want daar woont hij toch?
Rij ik niet het hele stuk alleen en kan hij mij erheen sturen. maar goed eerst maar bedenken of ik ga of niet. B|
 
hahaha nou dan heb ik geen keuze meer zeker. _O-
Denk nog even na, heb ook al gedacht om misschien jaap te vragen om aan te haken in emmeloord want daar woont hij toch?
Rij ik niet het hele stuk alleen en kan hij mij erheen sturen. maar goed eerst maar bedenken of ik ga of niet. B|
Japie wacht vast wel even op je, toch Jaap?
 
hahaha nou dan heb ik geen keuze meer zeker. _O-
Denk nog even na, heb ook al gedacht om misschien jaap te vragen om aan te haken in emmeloord want daar woont hij toch?
Rij ik niet het hele stuk alleen en kan hij mij erheen sturen. maar goed eerst maar bedenken of ik ga of niet. B|
:Y
dat wou ik net voorstellen ,kan je vanaf emmeloord samen die kant op rijden ;)
 
Terug
Bovenaan Onderaan