• Hoi Bezoeker, we hebben nieuwe functionaliteit toegevoegd aan het Techniek forum. Lees hier meer.

Suzuki 6-11 "sleeper"

Ivan

MF veteraan
22 dec 2003
10.361
316
Voor een gsx600f best grappig maar feitelijk een suf ding hoor ;)

20190414_151921.jpg

Eerste testritje viel niks tegen. Alles werkt wel zo'n beetje inc toerenteller ex brandstof meter maar die vind ik niet zo spannend. Koppeling met kabel werkt soepel, blok loopt niet onaardig en geen gekke dingen opgemerkt. Fietsje zelf is het meeste wennen; klein en hoog, net een opgevoerde brommer.

Voor nu ansich zeer tevreden maar slechts een blokje om geweest. Afstelling ondanks deze uitlaat niet onaardig maar wil m wel op testbank afgesteld hebben door iemand die er verstand van heeft. :)

• Like
Waarderingen: tsjah, Deeffox en Loki

DenniZX10

MF veteraan
12 apr 2007
6.942
3
Nu even een 'opa' opmerking: als je een ongeluk krijgt (wat ik ab-so-luut niet hoop hoor) en de aard van het ongeval vraagt een onderzoek, dan vrees ik wel dat je problemen gaat krijgen met de verzekering; kenteken en cilinderinhoud/vermogen komen niet overeen, dus niet verzekerd? :X:X.

Ik heb een tijdje geleden onderstaand project gebouwd (CBR600F2 met R1 BigBang blok incl. YEC kabelboom+ECU) en merkte dat ik er steeds meer en verder mee ging rijden. Om mogelijke toekomstige ellende te voorkomen -ook als er iets zou gebeuren buiten mijn schuld- heb ik cbR1 600f toch maar ontmanteld.. Proberen een RDW goedkeuring te krijgen ben ik maar niet aan begonnen; van 95pk naar 200pk met bijna standaard remmetjes, vering, frame, etc _O- want hij moest van de buitenkant uiteraard wel 1992 CBR600F blijven.

Bijlagen

V Rossi 46

MF veteraan
29 mrt 2012
3.281
196
36
Capelle a/d IJssel
Nu even een 'opa' opmerking: als je een ongeluk krijgt (wat ik ab-so-luut niet hoop hoor) en de aard van het ongeval vraagt een onderzoek, dan vrees ik wel dat je problemen gaat krijgen met de verzekering; kenteken en cilinderinhoud/vermogen komen niet overeen, dus niet verzekerd? :X:X.

Ik heb een tijdje geleden onderstaand project gebouwd (CBR600F2 met R1 BigBang blok incl. YEC kabelboom+ECU) en merkte dat ik er steeds meer en verder mee ging rijden. Om mogelijke toekomstige ellende te voorkomen -ook als er iets zou gebeuren buiten mijn schuld- heb ik cbR1 600f toch maar ontmanteld.. Proberen een RDW goedkeuring te krijgen ben ik maar niet aan begonnen; van 95pk naar 200pk met bijna standaard remmetjes, vering, frame, etc _O- want hij moest van de buitenkant uiteraard wel 1992 CBR600F blijven.
Waarom zou je de remmen niet willen aanpakken?
Puur esthetisch?
Puur uit eigen veiligheid en die van een ander zou ik ze wel aanpakken.
Je kan ook zoek naar GP achtige axiale brembo's bijvoorbeeld.