Verschillen tussen de DRZ S/K/E en de SM!
Suzuki DRZ SM:
Standaard uitgevoerd met supermoto wielen en 310mm voorremschijf! De achterschijf is een 240mm.
Suzuki DRZ S:
Zelfde versie als de SM, maar dan met enduro wielen en het standaard voormaat schijven: 240mm voor en 220mm achter.
Suzuki DRZ E:
Standaard, maar dan met een FCR39, dunnere voetpakking en andere CDI dan de S en SM versie.
Suzuki DRZ K:
Kickstart erop, dunnere voetpakking, FCR39 en andere CDI. Tevens zonder elektrische start wat de rest wel heeft!
Onderhoudsschema volgens het handboek:
Olie veranderen: Elke 6000km
Oliefilter: Elke 12.000km
Luchtfilter veranderen: Elke 18.000km
it geld alleen voor de S&SM modellen
Meest voorkomende mods:
3x3 mod: stuk van het luchtfilterbox eraf halen onder je zadel.
How to:
FCR39: Grotere carburateur, pakt beter op en extra pk's.
Standaard - Bij de standaard zit elektra waardoor die uitgaat als je motor op de std. staat en je trapt hem in de 1. Echter zorgt dit vaak voor problemen, door lussen dus!
BLItalia Tank: RMZ Kappen op je DRZ.
Personalizzazione Moto Design Tuning Motociclette
De vaste leden van het topic:
Bviep:
- SDG Tallseat
- Athena 440
- FCR39
- 10x10 mod
- Radiale brembo klauw
- Yoshimura TRC
- Racetech V-Face voorlicht
- Diverse carbon delen
Djustmie:
- Rockstar stickerset
- FCR39
- Volledig leovinceIII systeem
- Reiger vering voor & achter
- Daijiro box aan de cdi gehangen
- Case savers
- Blackbird zadel
Hanneschzj:
DRZ400s
- Excel velgen met talon naven
- Braking 320mm schijf voor
- Braking supermoto klauw
- Renthal stuur
- YZF 03-05 tank en plastic
- YZF 03-05 SDG Tallseat
- Ufo voorspatbord
- Ufo stealth voorlicht
- FCR39
- Yoshimura RS3
- WR400 USD voorvork
- Radiateur beschermers
- Frame protectors
- Valdoppen
- Case savers
Josss:
DRZ400SM
- Athena Big Bore
- Keihin FCR 39 MX
- Hot Rods krukas
- Yoshimura RS2
NickB
RayB:
DRZ400SM
- Leovinci X3
- ABP Bochten
- 3x3 Mod + K&N
- Braking 310mm
- SDG Stepseat
Robin:
DRZ K
Wordt omgebouwd naar supermoto!