Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
DRZ400SM 2005.
Km.stand 9972.
Volledige Yoshimura.
K&N filter.
Dynojet.
3x3 mod.
Nieuwe Michelin Pilot Power banden.
Voor en achter nieuwe remblokken.
Nieuwe stalen remleiding voorzijde.
Nieuw ProTaper alu stuur incl Zeta rubber killers.
Alu carterplaat.
Voor- en achteras crash bobbins.
Optimate laadkabel.
Garmin Zumo 220 incl. auto accessoires.
Extra’s:
Cross velgen incl Michelin noppies.
GUTS zadel (hoger, voor offroad)
Ray’z zadel (breder voor meer comfort)
Extra gele tank.
Carb.
Div. beschermplaten.
Suzuki manual.
Originele onderdelen.
Ik heb dezelfde stickerset voor mijn Honda DRZ kloon, die bijna klaar is
Wow, noppenbanden staan toch wel zoveel beter
Mooie sm met weinig kms! Kan me niet voorstellen dat het lang zal duren voor je hem kwijt bent!Knoop door gehakt: mijn SM gaat er uit. Ik doe er gewoon te weinig mee wegens gebrek aan tijd en een overschot aan hobby’s
Staat nog nergens te koop. Ik wil hem hier eerst aanbieden omdat hier de liefhebbers af en toe langs komen en die krengen nauwelijks meer te krijgen/vinden zijn
Prijs ben ik nog over aan het nadenken maar zal geen dumpprijsje worden omdat dit exemplaar goed onderhouden is met een lage km stand en veel extra’s...
Bekijk bijlage 1417344Bekijk bijlage 1417344
Knoop door gehakt: mijn SM gaat er uit. Ik doe er gewoon te weinig mee wegens gebrek aan tijd en een overschot aan hobby’s
Staat nog nergens te koop. Ik wil hem hier eerst aanbieden omdat hier de liefhebbers af en toe langs komen en die krengen nauwelijks meer te krijgen/vinden zijn
Prijs ben ik nog over aan het nadenken maar zal geen dumpprijsje worden omdat dit exemplaar goed onderhouden is met een lage km stand en veel extra’s...
Bekijk bijlage 1417344
Yep, proper.
Zo veel verschil zit er volgens mij toch niet tussen en S en een E. Remlicht, pinkers en teller lijken me wel handig, zeker als je niet alleen rijdt.
Rijdt zij een beetje stevig door? Zo nee, dan zou een wr250r of klx250 vanaf 2008/9 iets kunnen zijn, mocht de juiste DRZ niet te vinden zijn. Startmotor en injectieThx!
2005, met 5200km op de teller.
Maarrrr de zoektocht is nog niet over. De vrouw is haar WR400 met (zware) kickstart beu, dus ookzij zoekt, uh, wij zoeken nog een DRZ...
Qua uiterlijk niet maar qua rij gedrag is het een wereld van verschil in de positieve form ik heb eerst 3 jaar lang een s gereden probleemloos echter tijdens de natte otr ritten door nederland kwam ik niet uit de 3e versnelling dit heeft mij doen besluiten een e op te zoeken. Een wereld van verschil de e gaat door daar waar de s het laat afweten. Ik heb wel het voortandwiel eentandje groter als standaard. En als ik hem in de zomer gebruik gaat her orginele tandwiel er weer op. Wat ik mis van de s is de luxe het dashboard en de knipperlichten.Yep, proper.
Zo veel verschil zit er volgens mij toch niet tussen en S en een E. Remlicht, pinkers en teller lijken me wel handig, zeker als je niet alleen rijdt.