Suzuki DRZ Topic#3 - Degelijk, licht ontvlambaar en fun bike

Is een E een crosser dan? Kan t me niet voorstellen... Als hij uitgekomen is met kenteken moet ie ook gewoon een km teller gehad hebben..
 
Ik heb een K deze heeft geen teller, ook heeft de motor nergens bevestigings punten voor eventuele remschakelaars, dit zal dus met van die banjobout schakelaars gedaan moeten worden.
owja en ze hebben andere nokkenassen natuurlijk.
 
Is een E een crosser dan? Kan t me niet voorstellen... Als hij uitgekomen is met kenteken moet ie ook gewoon een km teller gehad hebben..
DRZ E is gewoon de Enduro versie, heeft alleen dan andere nokkenas, FCR39, voetpakking en uitlaat. Dus is iets sneller.
 
Heb hem alleen hier in dit topic te koop aangeboden en nergens anders. Was iemand snel bij ;)



Heb nog wel wat goodies over. Zal die eerdaags hier en op het honk dumpen. Wellicht interessant voor iemand.

Heb sowieso de crossvelgen nog over, schokbreker, schakelpook, 2 zadels, div remschijven voor een S of E, remklauw compleet voorzijde... De rest weet ik zo niet uit mijn hoofd :P
 
Laatst bewerkt:
Heb hem alleen hier in dit topic te koop aangeboden en nergens anders. Was iemand snel bij ;)



Heb nog wel wat goodies over. Zal die eerdaags hier en op het honk dumpen. Wellicht interessant voor iemand.

Heb sowieso de crossvelgen nog over, schokbreker, schakelpook, 2 zadels, div remschijven voor een S of E, remklauw compleet voorzijde... De rest weet ik zo niet uit mijn hoofd :P
Gaat hij gebruikt worden door de brandweer voor oefeningen ?
 
Aangezien ik graag een ander achterlicht, knipperlichten en plaathouder wil monteren kwam ik de DRC Edge 1 tegen. Deze kost ongeveer 50euro bij www.wheelingcyclesupply.com, alleen komen daar helaas nog 30euro verzendkosten bij.

Weet iemand een goedkopere manier of een mooi alternatief?

Alvast bedankt!

Ik heb er ongeveer 50 euro voor betaald bij Haan in Schijndel, was ook nog eens de goede versie dus met de metalen houder speciaal voor de drz. De edge meen ik, en niet de edge 2 met dat kunststof eraan want die is meer universeel.

Vroeg laatst nog iemand en die heeft hem ook daar gekocht.
 
Ik heb er ongeveer 50 euro voor betaald bij Haan in Schijndel, was ook nog eens de goede versie dus met de metalen houder speciaal voor de drz. De edge meen ik, en niet de edge 2 met dat kunststof eraan want die is meer universeel.

Vroeg laatst nog iemand en die heeft hem ook daar gekocht.
:Y
Ik ben er langsgereden en heb hem daar opgehaald.
Geef ze eerst een belletje om te vragen of ze er nog op voorraad hebben.
 
Ok dan, eerst hier maar voordat ze MP opgaan:

Te koop set crossvelgen. Prima staat. Compleet met nieuwe binnenbanden, nieuwe Michelin noppenbanden, SM remschijven voor en achter en een tandwiel naar keuze (44 of 47 tands). Is ook eventueel met S remschijven te leveren. Plug & play dus...

Totaal bedrag lijkt hoog maar als je al het bovenstaande los besteld ben je meer kwijt: €500,-

Alles is getest en als nieuw. Te koop omdat de DRZ reeds verkocht is...
 
Laatst bewerkt:
Tralalala heb nog zoiets liggen ;-)

full


FCR39 Keihin, vers van een KTM 520 SX...
 
Terug
Bovenaan Onderaan