die had ik nog nagekeken en die schoof heel goed op en neer.
Een uitlaat laten "schoonbranden" bij een 4takthet was een slechte adresje koste me 100 euro om alleen te kijken en mijn uitlaat laten uitfikken. en hij doet het nog steeds niet. dus in de weekend zal ik kijken voor de membraam en carb. en een kennis zei het kan zijn de vacuum van de tank dat hij het niet goed doet. waar door je het zelfde probleem kan krijgen. dus weer uitelkaar haalen en afwachten.
Ik heb zelf ook een GS500E '91 en had probleem met uitvallen van de motor. Ik heb de carbs naar motor zaak gebracht om te laten reinigen wel zelf uitklaar gehaald en setje rubbers gekocht. Schoonmaken was zelfs gratis omdat ik wat dingen had gekocht. Bij is het probleem weg.
Wat kan gebeuren bij oude carb is dat het 'buisje' waar je gasnaald inzit ovaal is geworden door slijtage en door het uit elkaar halen van alles en weer in elkaar zetten de naald een ander oriëntatie heeft waardoor hij lekt.
Ook is het van belang dat je de onderdelen van je 2 carbs gescheiden houd. Alles slijt op elkaar in en door elkaar halen kan problemen geven.
Weet niet waar je woont maar ik ga zelf naar SF-Racing in Brone (Twente) aardig man en weet waar ie het over heeft. Hij doet ook de tuning van de superbike van Bob Withag.
Succes