Suzuki GS 650GT Winterproject

Laatste tijd niet erg druk meer mee geweest, want moest ook nog veel gebeuren aan mn auto en SXV. Maar het is toch de bedoeling dat ik in het voorjaar rijden kan.

Iedereen bedankt voor de goeie reacties! Zal dit weekend even een paar nieuwe foto's schieten


full
 
Zo, vandaag mooi weer dus met behulp van mn privespuiter maar eens weer met de GS aan de gang geweest.

Eerst een foto van de expert:

IMG_0919.JPG


IMG_0920.JPG


Voorspatbord afgemaakt:

IMG_0904.JPG


IMG_0914.JPG


Blokjes plakken :z

IMG_0907.JPG


IMG_0915.JPG


Proberen een beetje eenheid tussen alle delen te krijgen

IMG_0918.JPG


IMG_0922.JPG


Resultaat:

IMG_0924.JPG


IMG_0926.JPG


Rechterzijde moet nog even verder uitgewerkt worden want ben nog niet helemaal tevreden.

Nu eerst maar eens verder met het rijwielgedeelte opknappen. Wil achter graag nog iets laten zakken maar weet niet of ik de dempers kan verstellen, zitte wel van die nokjes op :?
 
Bedankt!

Gisteravond nog even weer druk geweest. Carburateurs aangesloten, uitlaat eronder, accubak gemonteerd en de berdrading op de plek gezet.
Proberen dat ik hem vanavond of morgen aan het lopen heb *O*

Vanmiddag eerst ff een nieuwe accu ophalen -O-
 
Bedankt!

Gisteravond nog even weer druk geweest. Carburateurs aangesloten, uitlaat eronder, accubak gemonteerd en de berdrading op de plek gezet.
Proberen dat ik hem vanavond of morgen aan het lopen heb *O*

Vanmiddag eerst ff een nieuwe accu ophalen -O-
gaat goedkomen zie ik ! 8-)
 
Hé, was dat nou?
Ik volg je bezigheden met interesse en nu gaat ie in de verkoop??? ;(
Ben zelf ook bezig met een Katana GS 650 G op te knappen en heb ook niet altijd zin en tijd, dus ga ik er waarschijnlijk 2 jaar over doen. Who cares.
Caferacerproject nummer..... Suzuki Katana GS 650 G.
Maar als ik na een week weer in de schuur duik, lonkt ie al weer naar me en begin ik weer ideeen op te doen en begin er weer aan.
Ik wil `m volgend jaar voor de Caferacerdagen in Achterveld klaar hebben. :9~

Jammer dat je ermee stopt.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan