Suzuki GS topic 3

Status
Niet open voor verdere reacties.
"Mondriaan" , je zocht carterbeugels. Dat opmeten is een gedoe, dus als je mij je adres stuurt, dan donder ik de boel in een doos en stuur het op (yes, for free, omdat het feest is, of zo...).
 
M'n GS7/10 pekelfiets "Doggybag" is niet meer op de weg, vandeweek liep er opeens benzine uit de tank of beter gezegd dóór de tank, doorgerot aan de onderste lasnaad. :X Daarnaast 2 lekke voorvorkkeerringen, zwetende koppakking en bij volgas kickdown van de 3e naar de 2e versnelling.

Straks een hoop nog goede onderdelen in de aanbieding. ;)


heb evt ook nog wel een GS1000 tank voor je liggen hoor
 
heb evt ook nog wel een GS1000 tank voor je liggen hoor

Bedankt voor het aanbod, deze past trouwens normaal niet op een 750 maar een GSX1100 tank ook niet en die had ik ook pasgemaakt hahaha, maar deze gaat uit elkaar en er komt een off the roadje voor terug waarschijnlijk, ik heb ook nog een GS7/12 project voor m'n eventuele GS behoeftes. :9
 
Iemand toevallig leuke adresjes om onderdelen voor een GS650G Katana te bestellen? Ben er momenteel eentje aan het opleuken en heb dingen als inlaatrubbers, pakkingset en dergelijke nodig.

Als iemand iets heeft liggen mag hij altijd iets laten weten :)
 
Eeuh, bij een koude start (1 dag stilstaan) heb je zeker choke nodig. Meestal is dat een hendeltje aan de carburateurs of een knop die je uittrekt in de stuurpen. Alleen gebruiken bij het starten en zodra je rijd uitzetten.

starten zal mis moeilijk gaan maar als je heb 10 min 5000 toeren + houdt zou hij toch al warm mogen zijn he?

tenzij de choke toe stond da kan miss wel. maar waarom heeft er laar 1 cil last van dan?

Het valt me mee als dat blok nog heel is als je hem 10min. op 5000tpm houd en er niet mee rijd. Dat mag dus nooit omdat je geen koeling hebt. Olie verversen is nu ook geen slecht idee meer omdat het ding veel te warm is geweest.

Had je al een keer een bougietje gewisseld? (of gelijk 2 nieuwe plaatsen)
 
we hebben hem nu ook niet constant daar gehouden he, mee gespeeld tot hij goed warm was maar natuurlijk niet overdreven hoor
 
Thanks Thinge en HWillem!
Als iemand een wphb heeft liggen (kan er helaas geen vinden op het internet) van een GS650G ('82-'83): ik heb interesse!
 
Laatst bewerkt:
Heb een M-stuur en een set clip-ons liggen, de laatste hebben een binnenmaat van 37 mm en er zit nu een set 0.5 mm spacers bij omdat ik ze op een 36 mm Kawasaki vork heb gebruikt, kan ook eventueel een setje 1 mm spacers maken voor een 35 mm vork.
 
Dag allemaal,

Voor het eerst sinds tijden kom ik weer eens binnenvallen op dit topic. Sinds een tijdje heb ik namelijk mijn GS850 te koop. Aangezien hier toch behoorlijk wat liefhebbers te vinden zijn is er misschien ook iemand die belang heeft bij mijn GS? Op dit moment staat 'ie te koop voor €550,-, echter deze prijs is onderhandelbaar. Bijgaand een linkje naar de advertentie op speurders met daarin een korte beschrijving en wat foto's.

http://www.speurders.nl/overzicht/suzuki-gs850-45267504.html?q=GS850
 
Denk ik niet, kan wel dat het zo is maar zelf nooit geprobeerd, ik heb wel een andere complete versnellingsbakinhoud van een GS1000 liggen trouwens.
Hoe verleidelijk een 1000 blok ook is, ik haak toch af :/ Ik heb geen ruimte en geen tijd.

Ik ga eerst kijken welke van deze drie cilinderkoppen aan het werk gaat bovenop een redelijk cilinderblok, zodat mijn 750 weer rijdt. Hij liep op drie cilinders, waarschijnlijk een gevalletje heul erg gare klepseals.
full
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan