Suzuki GS(X) topic deel 7 Ze gaan gewoon door!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Goedenavond!

Aangezien ik geen tijd en inspiratie meer heb wil ik mijn gs projecten verkopen.
Gaat om 2x Gs450, een uit 1980 en een uit 1989.
Zit een flinke partij onderdelen bij, zoals carburateurs, achterbruggen, kabelbomen etc..
Op de 89' er zitten splinternieuwe heidenau endurobanden.

Vaste prijs voor het hele spul is 400 euro...
 
Ik verdenk het kraantje, ook omdat het op de snelweg gebeurt, was bij m'n 500 precies zo.

Ik verdenk ook het kraantje eigenlijk... Ga dat kraantje van jou er maar op friemelen, kijken of dat beter gaat. Sinds ik er een revisierubber in gedaan heb, wat echt nodig was, heb ik er alleen maar ellende van...
 
Goedenavond!

Aangezien ik geen tijd en inspiratie meer heb wil ik mijn gs projecten verkopen.
Gaat om 2x Gs450, een uit 1980 en een uit 1989.
Zit een flinke partij onderdelen bij, zoals carburateurs, achterbruggen, kabelbomen etc..
Op de 89' er zitten splinternieuwe heidenau endurobanden.

Vaste prijs voor het hele spul is 400 euro...

:? En dan? Wat komt er daarna? Toch niet alleen maar die Espace? Of heb je de Honda nog?
 
Laatst bewerkt:
Ja, ik ga met mooi weer in mijn auto rijden! Hahahah
Nee, zit te kijken voor een fiets die wat meer onderhoudsvrij is, daarbij heb ik gewoon geen tijd voor projecten....
 
Ik verdenk ook het kraantje eigenlijk... Ga dat kraantje van jou er maar op friemelen, kijken of dat beter gaat. Sinds ik er een revisierubber in gedaan heb, wat echt nodig was, heb ik er alleen maar ellende van...

Eerst effe thuis testen door aan het slangetje te zuigen, zowel de ouwe als de "nieuwe" :+ ik weet ondertussen niet meer waar het van af kwam en het ligt al jaren in de schuur.
 
Ik heb een nieuw (origineel) luchtfilter element in m'n luchtfilterhuis geplaatst, maar als je hem in dat railsje ophangt blijft er toch een behoorlijk gat zitten tussen de metalen filterhouder en het luchtfilter huis. Vullen jullie dit op? Ik heb het opgevult met filter achtig materiaal (niet aan de bovenkant, waar de lucht dan doorheen zuigt) En m'n brommer stottert nu bij 5,500 toeren.
 
Nope heb ik net geprobeerd, halve choke, hele choke, geen verschil. Net m'n carburateurs gesynchroniseerd, als maatstaaf de cilinder met hoogste waarde gepakt, maar nu is het veel erger. Lijkt me toch teveel benzine/te weinig lucht toch? Heb ook nog grotere sproeiers geprobeerd toen werd het ook erger en nu rij ik weer met de ori sproeier (100).
 
En zonder luchtfilter element blijft het probleem ook, het kan ook in de ontsteking zitten want ik heb zelf een contactpunt vervangen en alles afgesteld met een gloeilampje. Wie weet een goed adres in zuid holland om hem weg te brengen? Vd Heijden in Amersfoort heb ik hier wel eens gelezen, maar ik zoek eigenlijk iets waar ik zo snel mogelijk terecht kan.
 
En zonder luchtfilter element blijft het probleem ook, het kan ook in de ontsteking zitten want ik heb zelf een contactpunt vervangen en alles afgesteld met een gloeilampje. Wie weet een goed adres in zuid holland om hem weg te brengen? Vd Heijden in Amersfoort heb ik hier wel eens gelezen, maar ik zoek eigenlijk iets waar ik zo snel mogelijk terecht kan.


Vincents Motorhuis in Oude Leede, kun je meestal zo aan komen waaien.
 
Tip: als je naar het adres gaat en je kan het niet vinden, het zit er echt! Gewoon het hek open doen (en sluiten achter je reet kont motor) en stapvoets om het huis heen. Er gaat een wereld voor je open ;)
 
Hij is trouwens gek op GS-en.
"Een GS kapot? Dat kennie, daar rij je de wereld mee uit!" kreeg ik te horen toen mijn GS750 het niet meer deed. Zelfde dag reed ik er weer mee naar huis.
 
Ik heb een nieuw (origineel) luchtfilter element in m'n luchtfilterhuis geplaatst, maar als je hem in dat railsje ophangt blijft er toch een behoorlijk gat zitten tussen de metalen filterhouder en het luchtfilter huis. Vullen jullie dit op? Ik heb het opgevult met filter achtig materiaal (niet aan de bovenkant, waar de lucht dan doorheen zuigt) En m'n brommer stottert nu bij 5,500 toeren.

Waarom haal je dan niet (eerst) die vulling die je erin gepropt hebt weg?
Als ie hiervoor goed liep ....
 
Heb ik ondertussen ook geprobeerd, en hiervoor, toen ik niks heb veranderd begon het al. Helaas

M'n eerste bericht klopte namelijk niet, sorry, hij begon een maand geleden te stotteren, en daarna heb ik kleppen gesteld, bougies vervangen, ontsteking afgesteld, luchtfilter vervangen
 
Chris, heb effe opgezocht wat je bedoelt. Heb je hier ervaring mee voor wat betreft mijn symptomen?


ja helaas wel... maar bij een Kawa, zelfde symptonen, apelazerus naar gezocht... had uiteindelijk advies nodig van iemand anders... anders was ik nu nog aan het zoeken :X
olie damp / geknoei had ik ook, had er mee te maken, carter druk werd ook te hoog door verkeerde ontstekingstijdstip...
zit er zo'n ding op je GSX eigenlijk? dacht het wel...
 
Laatst bewerkt:
ja helaas wel... maar bij een Kawa, zelfde symptonen, apelazerus naar gezocht... had uiteindelijk advies nodig van iemand anders... anders was ik nu nog aan het zoeken :X
olie damp / geknoei had ik ook, had er mee te maken, carter druk werd ook te hoog door verkeerde ontstekingstijdstip...
zit er zo'n ding op je GSX eigenlijk? dacht het wel...

Ik denk het wel, zit een elektronische ontsteking in, zal vast wel zo'n centridinges in zitten. Mooie reden om ook eens te kijken voor een dyna ontsteking O-)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan