, wat is veel werk, er moeten nogal wat stekkertje gefabriceerd worden, en die kabel van de pickups loopt niet erg gemakkelijk.kun je zelf niet even die van de 750 op de 1000 proberen, zoveel werk is dat niet toch?
Motor is niet lopend gekocht , wilde ook niet met die vernachelde contactpunten.Heeft de motor voorheen wel goed gelopen en wat is er daarna veranderd?
Dat zou best wel eens kunnenDat de contactpunten zijn vernield wijst er misschien op dat de vorige eigenaar ook druk zoekende was?
Ja, er is zelfs een andere tank opgekomen met verse benzine 98, de oude hebben we naar de milieustraat gebracht, thx voor het meedenken, iedereen trouwens.Zit er verse benzine in? Misschien heeft de vorige eigenaar er veel teveel van een
of ander flesje ingegooid waardoor hij te warm loopt, met alle symptomen erbij...
Dat zou je moeten horen want de zuiger knalt er dan tegenaan.Heeft een vorige eigenaar misschien loodvervanger gebruikt en blijft een klep misschien hangen?
Ik heb het stuk helemaal doorgelezen, alleen zijn snelheid is direct k*t, bij mij pas na 4 a 5 km. De man was denk ik ook in de veronderstelling dat de motor linksom draait , maar AZ draait hij toch echt rechtsom.misschien heb je hier wat aan, er wordt geschreven dat je niet de componenten door elkaar kunt gebruiken, maar heb geen zin het helamaal te lezen, maar ook zijn snelheid is kut
Suzuki GS850G crash damage - Classic Motorcycle Mechanics
Q: My bike was involved in a crash and came down on the right hand (timing cover) side. All the electronic ignition pick-ups have been replaced by a previou ...www.classicmechanics.com
en RG-gamma, het zal toch niet!Hoeft niet.. als de klep net niet meer sluit.. Ik heb hetzelfde gehad met een dnepr. De vorige eigenaar gebruikte ook loodvervanger. Er zat ee zeer harde, glazige laag om de klepstelen..
We hebben het hier over een echte motor he,bij een GS1000 raken hangende kleppen geheid de zuiger.Hoeft niet.. als de klep net niet meer sluit.. Ik heb hetzelfde gehad met een dnepr. De vorige eigenaar gebruikte ook loodvervanger. Er zat ee zeer harde, glazige laag om de klepstelen..
Zou toch de compressie maar eens meten,als het blok om wat voor reden dan ook te heet is geworden gaat dat niet lang goed.en RG-gamma, het zal toch niet!
Blok hebben we nog niet gekeken, ding leek me namelijk vrij jong te zijn qua km's
Ik heb het BDP met de T op de rotor gekeken, komt overeen, had eerder gezegd dat er geen markering op stond , maar had niet goed gekeken! Er staat een T met streepje en een F met streepje, voor de max voorontsteking staat niets. Maar zoals filmpje klopt dat welIk zou beginnen met het BDP bepalen, en dat met een stift op de rotor zetten, en dan gaan kijken of de waarde controleren met lopende motor, dan weet je in ieder geval zeker dat je timing al of niet in orde is
Ja maar dat was voor de problemen begonnen?
Ik heb het BDP met de T op de rotor gekeken, komt overeen, had eerder gezegd dat er geen markering op stond , maar had niet goed gekeken! Er staat een T met streepje en een F met streepje, voor de max voorontsteking staat niets. Maar zoals filmpje klopt dat wel
De problemen zijn waarschijnlijk al bij de vorige eigenaar begonnen, dit is wat we getest hebben voor dat we de machine gestart hebben.Ja maar dat was voor de problemen begonnen?