en? niet de eerste geknikte slang oid. Bovendien een peterboom topicMannen leest eerst eens het topic voordat je tips gaat geven,de hele carb set is al een keer gewisseld,
zo ook benzine kranen enzzzzzzzzzzzz.
Tankontluchting zou ook zo maar kunnen,of als er een benzine filter tussen zit een te kleine met te weinig doorstroming.Tankontluchting i.o.?
Zijn de nwe kranen op doorstroom nagekeken?
Heb ik ook gehad, met slang losgekoppeld stroomde het gewon door het filter heen, maar toch steeds stilstaan(gekste dingen uitgesloten) filter er tussen weg en klaar. Kennelijk toch wat tegendruk vanuit de vlotterbak wat hinderde..?Tankontluchting zou ook zo maar kunnen,of als er een benzine filter tussen zit een te kleine met te weinig doorstroming.
Dat is de speling wat ie hoort te hebben.
0.03mm-0.08mm, or 0.001in-0.003in. Loose is better than tight,Maaruh........, opgave in mm?? Of in inches??
Normaal lijkt me 0.10/0.15 inlaat en 0.15/0.25 uitlaat? in mm dus.
Ja, ik zit ook met die gedachte, we hebben nog een andere tank liggen , dus gaan dat uit proberen en dan nog lekttest en anders moet het blok maar open zoals RG zegtik zou eerst de brandstof toevoer heel goed controleren
dat weten we ondertussen al. maar niets moet in het leven.
De vraag is hoe de kleppen en klepzittingen met moderne benzine zich houden,vergeet niet dat een GS nog uit het dinosaurusdat weten we ondertussen al. maar niets moet in het leven.
2mm speling lijkt je wel goed?Maaruh........, opgave in mm?? Of in inches??
Normaal lijkt me 0.10/0.15 inlaat en 0.15/0.25 uitlaat? in mm dus.
Ik ga even het rijtje af met reageren, gisteravond te moe om nog iets te doen.Heb je wel voldoende brandstoftoevoer vanaf de tank naar de carburateurs? (vlotters niet lek/op onjuiste onhoogte?)
De Bobines zitten onder de tank, ik zou niet weten hoe daar de temperatuur van te meten.worden de bobines pisheet na die 4-5 km of valt dat mee. Als je bobines en ontsteking niet gematcht hebt kan dit rare kuren geven. elektr. ontstekin laag ohmig, contactpunten hoog ohmig. Even voelen met de vingertjes als hij stopt en dan weet je meer.
benno
GS1000 kraan,Ik ga even het rijtje af met reageren, gisteravond te moe om nog iets te doen.
Als antw: Daar zit ik dus ook mee, dat gevoel, had ik al vermeld bij Zot. Bij de andere (huidige) carb set (nieuw in de rubbers) zit geen filter . De enige bottleneck is een slang die van de kraan loopt zit niet fraai:Bekijk bijlage 1399311
Er heeft ook een chinese kraan op gezeten met achteruitvoer , daar werkte het membraan niet van, maar op PRI wel.
De vlotters van beide carbs zijn op vloeistof peil gecontroleerd 3-5 mm vanaf vlotterdeksel
Ik heb gereden met tap op de vulopening met 2 gaten erinTankontluchting i.o.?
Zijn de nwe kranen op doorstroom nagekeken?
(ritje zonder tankdop?)
Dat lees ik nergens..Hij zegt dat ie te heet wordt
Ik ga meer mee in deze lezing.. de beschrijving doet mij ook vermoeden dat ie gewoon onvoldoende benzine krijgt.Dat past prima.bij een arm (wordend) mengsel. Voor schoonbranden van een bougie heb je 600+ graden van de bougieneus nodig. Normaliter duurt dat even voordat eea weer wit is.
Nee dat lijkt me niks; de doorstroom van de kranen moet 'potentieel' veel hoger liggen dan 0,24 l/min, maar andere vraag is of je de doorstroom goed kan testen als het vacuumkranen zijn.Ik heb gereden met tap op de vulopening met 2 gaten erin
Doorstroom kranen niet gecontroleerd, is dus nog een optie:
Bekijk bijlage 1399322 Klopt dit een beetje?