Die bougie is stuk. Daar is niks domweg aan.
Die bougie is stuk. Daar is niks domweg aan.
ik kan dat van hier niet zien. ik zie wel dat er iets niet goed gaat met de verbranding in die cylinder, maar dat kan veel oorzaken hebben.
Daarom gaf ik de tip, hou je carburateurs op de kop en blaas door de toevoerslang.. Lukt dat niet is alles ok, lukt het wel heb je een lek..Yup, een overstromende vlotterbak kan ook komen door een lekke vlotter, met een nwe naald schiet je dan niets op..
Gewoon een nieuwe bougie, niets omwisselen, vaak is het zo simpel..Helemaal mee eens! Daarom, wissel die bougie eens om, om iig dat uit te sluiten. Verplaatst het probleem mee, dan heb je waarschijnlijk je probleem gevonden...
Verplaatst het probleem niet mee, dan is er een probleem met die betreffende cilinder. Dat kan nog altijd een carburateur of ontstekingsprobleem zijn.
Kortom, ga dingen uitsluiten om tot het probleem te komen...
Ja er zit een diagnose stekker op een 1000 , als ik het wist zou ik het hier toch niet vragenMaar weet je nou al concreet waar het probleem in zit??
- Lucht toevoer
- Peut
- electra enz...
Domweg onderdelen vervangen op goed geluk gaat je veel tijd en geld kosten
Die vlotter zijn van een volledige rubber/kunststof gemaakt, daar zit geen lucht in en kan ook niet lekken .Yup, een overstromende vlotterbak kan ook komen door een lekke vlotter, met een nwe naald schiet je dan niets op..
ik heb ze wel zo poreus gezien dat ze zonken in de benzine (weer een aanname van je waar je vreselijk mee de fout in kan gaan.)Die vlotter zijn van een volledige rubber/kunststof gemaakt, daar zit geen lucht in en kan ook niet lekken .
ik heb ze wel zo poreus gezien dat ze zonken in de benzine (weer een aanname van je waar je vreselijk mee de fout in kan gaan.)
Maar als het benzine is, rookt het toch zwart, tenminste dat is mijn ervaring?Die 1e bougie loopt niet/nauwelijks mee.
Krijgt of veel te veel benzine
wat heeft dat waarmee te maken? Alleen met olie die de verbrandingsruimte in komt tijdens stilstand, vaak via klepgeleiders.Maar als het benzine is, rookt het toch zwart, tenminste dat is mijn ervaring?
Wat ik bij het starten zie is namelijk niet zwarte , eerder licht blauw.
Diagnose stekker op een GS1000?Ja er zit een diagnose stekker op een 1000 , als ik het wist zou ik het hier toch niet vragen
Hoewel die carbs ziekelijk veel overlopen, daar zal ik inderdaad eerst wat aan moeten doen
hoezo eerst ? je bedoelt toch "als laatste"
Zei ergens begin van het topic al zet m
op de testbank. Dan weet je zoveel meer. Kun je ook temperaturen meten tijdens de run van de uitlaatbochten etc