En anders compressie meten van beide cilinders. Als er 1 klep lek is zou je dit moeten merken.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ja heb alles al omgewisseld, heb zojuist compressie gemeten en kom tot de treurige conclusie dat deze te laag is, ene cilinder is 10bar en de andre maar 6 ongeveer de klepspeling is een beetje te veel meer dat zou voor de compressie niet uit moeten maken, balen dan ligt het of aan de zuiger/cilinder of aan klep die toch iets doorlaat op een of andere manier. Kan natuurlijk de koppakking ook nog zijn trouwens.Vonkt de bougie wel van de betreffende cilinder ?
Hij loopt op 2 pitten, hittebestendige verf begint daar nu ook te dampen. Morgen kijken of ik hem ook echt goed aan het lopen krijg, zou mooi zijn dan maak ik een filmpje en post ik hem hier even.Dus nu loopt ie zoals het hoort op 2 pitten ? Mooi toch ! Kun je altijd nog bekijken of je wat aan de mindere compressie wilt gaan doen.
Leuk dat je dat zegt, vlotter was vannacht al blijven hangen van de rechter carb. Kon ik eerst weer de bougie er uitdraaien en de benzine er uit halen. Dus vanaf nu kraan altijd dichtSchroeven op de inlaat om vacuüm te meten.
Schroef tussen de 2 carbs om te synchen.
En als je je kraan op PRI laten staan heb je kans op een blok vol benzine.