Suzuki GSR 600, de 13e editie

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


deze heb ik, zelf heb ik voor de "lange "uitvoering gekozen (grote handen ;) ) en bevallen goed :Y .
ze komen via marktplaats (iemand die daar in handelt) je kan opgeven in welke kleur je ze wil en welke kleur de verstelhevel moet zijn, een prima levering en vriendelijk contact.

volgens mij iets van €50 of zo.


GR NEMO
 
wil ik bestellen bij moto-777 krijg ik de melding:

WARNING: no shipping options available ?!?

heb ze maar even gemaild.
 
Zijn die dingen een beetje makkelijk te monteren?

Voor mij als a technische vrouw zijnde.... :X

Als je a-technisch bent zou ik het laten doen.

Stel dat er iets niet klopt aan de aftermarket hendels (china of niet) dan gaat je dat niet opvallen.

Als je wil ik ze voor je monteren, voor niks :z Moet je alleen even naar wilnis rijden :)
 
Makkelijker dan een eitje bakken.
Zijn maar 2 schroeven loshalen in totaal, en klaar is Mirjam.

Moet ik wel zeggen dat een eitje bakken een wereld opgave is voor mij :X


Naja dat vroeg ik me dus af.... is het echt een kwestie van schroeven losdraaien... nieuwe hendel erop, vastdraaien klaar, of zit je nog te klooien met de kabels enzo...


Goeiemorgen trouwens... :Z niks voor mij zo vroeg op de zaterdag :$
 
Laatst bewerkt:
Goedemorgen allemaal!!

Ik ga zo naar Assen toe naar het nieuwe TT Instituut, toevallig
nog mensen van hier die ik tegen kan komen?

Zijn die hendels ook in het geel?
 
Naja dat vroeg ik me dus af.... is het echt een kwestie van schroeven losdraaien... nieuwe hendel erop, vastdraaien klaar, of zit je nog te klooien met de kabels enzo...

:Y :Y
2 schroeven los, tonnetje van je kopp. hendel oversteken naar de nieuwe hendel (zelfde als het loshalen van de hendel van je trapfiets) en klaar is Kees.

Ik durf te wedden dat je achteraf zegt, was dit alles? :Y
 
wel ff letten dat de koppeling helemaal ondkoppeld :Y (anders ff afstellen maar das nog makkelijker dan de montage).



GR NEMO
 
Het is ook zaak dat je controleert of de remhendel wel goed zit, sommige goedkope hendels hebben teveel speling waardoor je eerst een vrije slag hebt voor je de plunjer bedient, of erger, te weinig speling waardoor je eigenlijk altijd aan het remmen bent. Beetje lullig als je remmen op de snelweg ergens opeens oververhitten en vastslaan :+
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan