Suzuki GSR 600 Deel 16

Status
Niet open voor verdere reacties.
Indien ik een proefrit ga maken bij een GSR met 26k op de teller waarvan niet bekend is of de kleppen zijn gedaan, waar let ik op? kun je het horen/voelen/zien ruiken?
Als het niet bekend is, zou ik er vanuit gaan dat het niet gedaan is, en dat als argument gebruiken om een goede prijs te bedingen.

Bij incorrecte afsteling kan het blok tikken, dat kan je horen. Maar een ander effect is dat kleppen gaan inbranden, en dat is niet direct te merken, misschien door verminderd vermogen, maar als je geen referentie hebt is dat lastig vast te stellen.
 
Even een paar vraagjes
Nou hoorde ik.iets over een gsr black edition.
Aangezien die van mij ook helemaal zwart is zou het dan kunnen dat ik er een heb??
Kan ik dat ergens zien?
Zijn er verschillen met een 'normale?
Fijne dagen allemaal
 
Hi GSR rijders,

Sinds deze zomer ben ik de trotste bezitter van deze motor:

Screenshot_20191228-151028__01.jpg


Ben er super blij mee, hij rijdt heerlijk. Alleen ben ik op zoek naar een iets hoger windscherm. Heeft een van jullie tips?
 
De motor eerder op kunnen halen als gepland en die staat hier nu dus te shinen.
zag trouwens dat ik me nog net netjes heb voor gesteld.
Ik ben dus Peter, 42 jaar en kom uit het gezellige Wamel ( vlak bij Tiel).
Het zwarte ruitje is vervangen door een transparante aangezien bij die zwarte de ophanging precies over de display zat.
Er komen nog sliders, bobbins en zwarte knipperlichten aan de voorkant op. Bar-end mirrors twijfel ik nog over.
 

Bijlagen

  • 20191228_150832.jpg
    20191228_150832.jpg
    254,5 KB · Weergaven: 25
  • 20191228_150848.jpg
    20191228_150848.jpg
    299,6 KB · Weergaven: 26
Even een paar vraagjes
Nou hoorde ik.iets over een gsr black edition.
Aangezien die van mij ook helemaal zwart is zou het dan kunnen dat ik er een heb??
Kan ik dat ergens zien?
Zijn er verschillen met een 'normale?
Fijne dagen allemaal

Verkooptechnisch bekt het lekker maar er zit geen verschil in die met andere kleuren (behalve dat zwart heel mooi is natuurlijk ;))
 
hallo Arthur
bij mij zit er een schermpje op van Puig.
deze is hoger dan die bij jou.
het is overigens niet dat zwarte ruitje van de eerdere foto's.
Hi Peter,

Bedankt voor de tip! Weet je dan misschien ook hoe ik kan zien of een ruitje bevestigd kan worden op een GSR? Is daar een speciaal type voor ofzo?
 
Even voorstellen...


Hallo mede rijders.

Ik ben nieuw hier op MF :+
Natuurlijk ga je voordat je een motor gaat kopen het een en ander opzoeken op internet, zo ook ik.... toen ben ik uitgekomen op dit forum vol handige tips en tricks.
Gisteren dan een GSR 600 gekocht. (na een paar gezien te hebben en bereden te hebben als proefrit)

Aankomende week kan ik hem ophalen, ik weet nog niet welke dag omdat ik met mijn werk zit. (vermoed vrijdag)
Foto`s houden jullie nog tegoed 😉
Oh en ik kom uit ..................... ( mooie stad achter de duinen) :}

Vragen? stel ze gerust... ik bijt niet... (de hond wel 🤪)

Gr. SheepDog
 
Even voorstellen...


Hallo mede rijders.

Ik ben nieuw hier op MF :+
Natuurlijk ga je voordat je een motor gaat kopen het een en ander opzoeken op internet, zo ook ik.... toen ben ik uitgekomen op dit forum vol handige tips en tricks.
Gisteren dan een GSR 600 gekocht. (na een paar gezien te hebben en bereden te hebben als proefrit)

Aankomende week kan ik hem ophalen, ik weet nog niet welke dag omdat ik met mijn werk zit. (vermoed vrijdag)
Foto`s houden jullie nog tegoed 😉
Oh en ik kom uit ..................... ( mooie stad achter de duinen) :}

Vragen? stel ze gerust... ik bijt niet... (de hond wel 🤪)

Gr. SheepDog

Veel veilige fun kilometers op de GSR *O*
 
20200118_125156.jpg

20200118_150424.jpg

Zo als beloofd nog een fotootje...
Heb hem donderdag middag wezen halen ipv vrijdag, kwam beter uit

Vandaag was/is het heerlijk weer dus even een stukje wezen rijden.

Ben wel van plan om het windscherm er af te halen, vind hem te hoog.

Ook ben ik van plan om er andere spiegels op te zetten en de stads en dimlicht te vervangen voor LED. Maar dat is meer een projectie voor het voorjaar :)

Gr. SheepDog
 
Laatst bewerkt:
Hallo allemaal,

Ik ben nu 1,5 jaar eigenaar van een GSR600 met de standaard uitlaat. Heerlijke motor, alleen het geluid vind ik wat minder.
Heeft iemand hier aanbevelingen voor een leuke uitlaat? Of heeft iemand nog iets leuks te koop?

Ik hoor het graag van jullie!

Mvg
 
Hallo allemaal,

Ik ben nu 1,5 jaar eigenaar van een GSR600 met de standaard uitlaat. Heerlijke motor, alleen het geluid vind ik wat minder.
Heeft iemand hier aanbevelingen voor een leuke uitlaat? Of heeft iemand nog iets leuks te koop?

Ik hoor het graag van jullie!

Mvg
Onder een Suzuki hoort maar 1 merk en dat is een Yoshimura
:Y
Goedkopere alternatieven,
Gebruikte Akra,ook mooi spul,
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan