Suzuki GSR 600 Deel 16

Erwin_83

MF veteraan
24 jun 2012
4.567
369
Huizen
Ik heb het ook zelf gedaan. De oude leiding op de ABS pomp los krijgen was even lastig. Zonder goed gereedschap kan je er beter niet aan beginnen. (O.a. open ringsleutels en vacuüm pomp om makkelijk te ontluchten)

De versie zonder ABS zal wel makkelijker te doen zijn.

Laatst bewerkt:

Willem

ᏔᎥᏝᏝ€M
Donateur
22 aug 2005
8.984
11.322
48
Kampen (Overijssel)
Hieronder de foto’s.
De twee setjes zijn verkocht en daarmee ook de montageplaten, bedankt voor de massale interesse.
Mocht je ooit geïnteresseerd zijn om ook van die tassen op je gsr6oo te zetten neem dan maar contact met me op. Heb nog 1 setje platen voor montage aan de trillingsdempers aan de achterkant. Mag gratis en voor niks als je die tassen al hebt.

Roeleey

MF veteraan
Donateur
28 aug 2011
8.413
577
47
Thuis natuurlijk...
Mocht iemand ooit een grote originele kuip willen, de mijne mag voor een mooi bod weg.

Nieuwprijs zit rond de 6/700 euro en ze schijnen zeldzaam te zijn.
De nieuwprijs voor deze topkuip was in 2011 € 399,00 bij Suzuki (zelf daar gekocht toen) en is nu nog nieuw te bestellen voor +/- € 355,00 als je even geduld hebt en indien voorradig......
Verder kan ik een ieder die het interessant vind deze kuip aanraden :Y

Trex450

Rookie
24 jul 2019
1
0
Zou iemand mij de orginele tandwielverhouding kunnen benoemen van de gsr600 uit 2007
Ej zie afbeeldingen voor 16 achter 48 tanden.

Hallo allemaal,

Zal me ook even voorstellen. Ik ben Corné rijd uiteraard eenook gsr 600 al een aantal jaar. Heb veel meegelezen hier op het forum en dacht laat ik me nu aanmelden.
Ben zelf automonteur dus wil op de technische dingen aanhaken. Motorfietd techniek verschilt wel wat maar alle kennis mooi meegenomen. Zal later nog wat foto's plaatsen.

Groetjes Corné

Bijlagen

Roeleey

MF veteraan
Donateur
28 aug 2011
8.413
577
47
Thuis natuurlijk...
Ej zie afbeeldingen voor 16 achter 48 tanden.

Hallo allemaal,

Zal me ook even voorstellen. Ik ben Corné rijd uiteraard eenook gsr 600 al een aantal jaar. Heb veel meegelezen hier op het forum en dacht laat ik me nu aanmelden.
Ben zelf automonteur dus wil op de technische dingen aanhaken. Motorfietd techniek verschilt wel wat maar alle kennis mooi meegenomen. Zal later nog wat foto's plaatsen.

Groetjes Corné

JSVX

MF'er
26 dec 2016
32
1
28
Eindhoven
Aangezien ik mijn gsr wil verkopen en een andere uitlaat niet voor meerwaarde zorgt, wil ik mijn GPR ghost los verkopen. Heeft er iemand interesse in? Met inruil van de originele uitlaat uiteraard.

Pb me maar bij interesse.

Edit: uitlaat is reeds vergeven.

Laatst bewerkt:
  • Like
Waarderingen: Roeleey

Kyrax92

Rookie
28 okt 2018
13
8
Oosterhout
Goedenavond iedereen,

Vanwege mij zwangerschap heb ik besloten mijn geliefde Suzuki GSR 600 te verkopen. Hij is uit 2008, heeft minder dan een jaar geleden nog een grote beurt gehad waarbij o.a. alle kleppen zijn gesteld en er zitten gloednieuwe bandjes op! Km stand is 58000. Bon van de grote beurt en de banden zijn aanwezig. Altijd goed voor gezorgd alleen ik vind het zonde als hij zo lang stof gaat happen in de schuur omdat ik er tijdens mijn zwangerschap niet meer op rij. Prijs 3750,-

(op deze foto staan de oude bandjes, de nieuwe banden zijn er 1,5 maand geleden op gezet en is maar een paar honderd km mee gereden)
IMG_0392.jpeg

Moto-Dave

Suzuki GSR-600
15 nov 2018
111
62
Goedenavond iedereen,

Vanwege mij zwangerschap heb ik besloten mijn geliefde Suzuki GSR 600 te verkopen. Hij is uit 2008, heeft minder dan een jaar geleden nog een grote beurt gehad waarbij o.a. alle kleppen zijn gesteld en er zitten gloednieuwe bandjes op! Km stand is 58000. Bon van de grote beurt en de banden zijn aanwezig. Altijd goed voor gezorgd alleen ik vind het zonde als hij zo lang stof gaat happen in de schuur omdat ik er tijdens mijn zwangerschap niet meer op rij. Prijs 3750,-

(op deze foto staan de oude bandjes, de nieuwe banden zijn er 1,5 maand geleden op gezet en is maar een paar honderd km mee gereden)
Bekijk bijlage 1420643
Gefeliciteerd! En hopelijk vindt de motor snel een nieuwe eigenaar. Wie weet kunnen we hem of haar hier binnenkort welkom heten.

JSVX

MF'er
26 dec 2016
32
1
28
Eindhoven
Op mijn 2007 gsr met 24.000 km met een prijs van 3000 euro komt geen hond af. Dus ik vrees dat de prijs van 3750 die jij vraagt hoog gegrepen is.

tobitronics

Die hard MF'er
12 jan 2015
318
10
Iemand interesse in:

- Originele uitlaat
- Originele remleidingen voor
- Originele remleiding achter

?

Ik heb ze overcompleet wegens upgrades. Bouwjaar is 2006, verkeren in zeer goede staat! Doe een leuk bod via PM :)

IQski

MF veteraan
17 jan 2011
3.307
1
49
Jutrijp
www.iqwebs.nl
Hey hoi, oud-GSR-owner hier, ik maak even een stopje in dit forum. Ik zie zo al een heleboel nieuwe namen, maar ook nog wat oude bekenden. Ik doe niet zo veel meer op MF.
Wel laatst weer van brommert gewijzigd, dus na de GSR 600 is er een Yammie FJR 1300A geweest die nu weg is, en is vervangen door een Aprilia Caponord 1200 Rally, waar ik heel erg blij mee ben. Stuurt weer lekker licht, en die dikke V-twin klapt er lekker in :)
Ik ga proberen hier weer af en toe mee te lezen, maar mocht dat nou niet lukken, het gaat jullie goed, de glimmende kant boven houden dus........ :W

• Like
Waarderingen: Roeleey

Kwark88

MF veteraan
30 sep 2011
1.120
3
30
Assen
Hebben mensen hier ervaring met monteren van stalen remleidingen? Welk merk en welke layout (2 directe leidingen vanuit pomp naar elke klauw of leiding tussen 2 klauwen) gebruiken jullie?

Zit te kijken naar een setje leidingen van HEL maar twijfel over de layout :P
Zeker doen!
Heb zelf ook gedaan van HEL in de standaard layout.
Ontluchten gaat prima en lukt het niet dan kom je maar langs.