Suzuki GSR 750 deel 1

Goedemorgen allemaal,

Ik, Joeri Splinter heb gisteren mijn mat-zwarte GSR750A bij de dealer opgehaald. Na 4 jaar motor-loos door het leven gegaan te zijn toch besloten om weer te gaan rijden. Inmiddels mijn (ergste) wilde haren kwijt geraakt, dus vond in de GSR een geweldige compagnon voor af en toe een wilde uitspatting en een heerlijk rustige toerrit.

Vanaf de dealer is er het volgende aan veranderd:
- kentekenplaathouder
- kleine led knippers
- Arrow Race Tech demper

Zal vandaag / morgen even een foto posten.
 
Goedemorgen allemaal,

Ik, Joeri Splinter heb gisteren mijn mat-zwarte GSR750A bij de dealer opgehaald. Na 4 jaar motor-loos door het leven gegaan te zijn toch besloten om weer te gaan rijden. Inmiddels mijn (ergste) wilde haren kwijt geraakt, dus vond in de GSR een geweldige compagnon voor af en toe een wilde uitspatting en een heerlijk rustige toerrit.

Vanaf de dealer is er het volgende aan veranderd:
- kentekenplaathouder
- kleine led knippers
- Arrow Race Tech demper

Zal vandaag / morgen even een foto posten.


Hallo Joeri, welkom in dit topic......foto's zijn altijd welkom.
:W
 
Na een heerlijk dagje touren door Noord Holland en hierbij ook een stuk snelweg hebben meegepakt, denk ik dat een verhoogde kuipruit geen overbodige luxe is.

Wie o wie heeft er tips voor de beste / mooiste / goedkoopste ruit?
 
~[/quote]
Deze heb ik er bij mij op staan

https://www.bike-design.c...5D%255Bu%255D%3D0%26p%3D4
~
Ziet er goed uit. Is deze makkelijk (zelf) te monteren en wat zijn je bevindingen in het rijden ermee?
 
Undertray

die heb ik maar dan in het zwart *O*

Je kan tot de 180 ongeveer nog gewoon comfortabel blijven zitten. Na een uur op de 180 (in duitsland) begin je wel kramp te krijgen (maarja op welke naked nou niet) _O-
 
Laatst bewerkt:
Deze heb ik er bij mij op staan

https://www.bike-design.c...5D%255Bu%255D%3D0%26p%3D4
\
Ziet er goed uit. Is deze makkelijk (zelf) te monteren en wat zijn je bevindingen in het rijden ermee?

Ik heb het laten plaatsen maar de mekanieker zei dat het hoogwaardig materiaal is.
Er wordt eerst een steun geplaatst en daarop komt het schermpje.
140 a 150 km/h is geen probleem om vol te houden
 
Goedemorgen allemaal,

Ik, Joeri Splinter heb gisteren mijn mat-zwarte GSR750A bij de dealer opgehaald. Na 4 jaar motor-loos door het leven gegaan te zijn toch besloten om weer te gaan rijden. Inmiddels mijn (ergste) wilde haren kwijt geraakt, dus vond in de GSR een geweldige compagnon voor af en toe een wilde uitspatting en een heerlijk rustige toerrit.

Vanaf de dealer is er het volgende aan veranderd:
- kentekenplaathouder
- kleine led knippers
- Arrow Race Tech demper

Zal vandaag / morgen even een foto posten.



Welkom :W

Geniet van de motor *O*
 
En hierbij de foto's (excuus voor de telefoonkwaliteit)

2014-04-30%252020.49.47.jpg


2014-04-30%252020.50.21.jpg


2014-04-30%252020.50.42.jpg
 
Laatst bewerkt:
Hoi mensen,


ik ben van plan om voor mijn verjaardag de motor te trakteren op progressieve vering voor de voorkant.
Nu ken ik hyperpro qua naam natuurlijk. Zijn er andere, betere, goedkopere....
Heeft iemand ervaring en wat tips...en enig idee wat dit ongeveer kost?

Thanx
 
Hoi mensen,


ik ben van plan om voor mijn verjaardag de motor te trakteren op progressieve vering voor de voorkant.
Nu ken ik hyperpro qua naam natuurlijk. Zijn er andere, betere, goedkopere....
Heeft iemand ervaring en wat tips...en enig idee wat dit ongeveer kost?

Thanx

Zie hier effe op de prijslijst
Ombouw kost 495 € ( voor-vering)

BikeSetup
 
Zie hier effe op de prijslijst
Ombouw kost 495 € ( voor-vering)

BikeSetup


Ok maar ik wil eigenlijk alleen de veren aanpassen...budget is niet zo groot om alles aan te passen. Of is dit in feite weggegooid geld? Hoor namelijk wel positieve dingen, maar heb zelf geen ervaring. Setje veren a ongeveer 130 euro...aanrader of niet?
 
Ok maar ik wil eigenlijk alleen de veren aanpassen...budget is niet zo groot om alles aan te passen. Of is dit in feite weggegooid geld? Hoor namelijk wel positieve dingen, maar heb zelf geen ervaring. Setje veren a ongeveer 130 euro...aanrader of niet?


Even een belletje naar Hyperpro, goede ervaringen mee met eerdere motorfietsen.
 
wie van jullie heeft er xenon, en zo ja van welk merk, ik had nog een set liggen maar kreeg hiermee een foutmelding. '(
 
Terug
Bovenaan Onderaan