Suzuki GSR 750 deel 1

Klopt, met waarschijnlijk geïntegreerd reservoir ?
Kan er helaas niet meer van maken....

Ja, al ken ik Accossato's met geïntegreerd reservoir alleen in zilver, niet in zwart. Dat zegt hun website ook:
img-pompa-radiale4-bg.jpg
 
Laatst bewerkt:
Ja, al ken ik Accossato's met geïntegreerd reservoir alleen in zilver, niet in zwart. Dat zegt hun website ook:
[afbeelding]
klopt dat is hem, vond dat mooier bij de naked staan dan zo een los rempotje boven het stuur!
Het mooie is dat ik een deal gemaakt heb, dus de HEL remleidingen waren kado, incl. alle banjobouten en koperen ringetjes, enige dat ik vergeten was de banjobout op druk mee te bestellen voor aansturen van remlicht.
 
Ik heb zelf ervaring met xenon voor de auto. Een aantal keren een goedkopere set ingebouwd. Gevolg was storing op de radio en de lampen zie een verkeerd beeld gaven bij de APK. Mijn laatste set ben ik voor een Pilot gegaan, stukje duurder maar vele malen betere kwaliteit. Geen storingen meer en een perfect lichtbeeld bij de APK. Tevens bied dit merk 2 jaar garantie op de lampen en balast.

Mijn advies, geef iets meer uit en bouw een Pilot set in.
 
Grappig, kom ook uit obdam. Ben ik niet meer de enige gsr rijder in het dorp ;). Misschien kunnen we samen een keer een tourtje doen. Veel plezier met je soes! Maar dat gaat vast lukken :D

Goedemorgen allemaal
Ik, Joeri Splinter heb gisteren mijn mat-zwarte GSR750A bij de dealer opgehaald. Na 4 jaar motor-loos door het leven gegaan te zijn toch besloten om weer te gaan rijden. Inmiddels mijn (ergste) wilde haren kwijt geraakt, dus vond in de GSR een geweldige compagnon voor af en toe een wilde uitspatting en een heerlijk rustige toerrit.

Vanaf de dealer is er het volgende aan veranderd:
- kentekenplaathouder
- kleine led knippers
- Arrow Race Tech demper

Zal vandaag / morgen even een foto posten.
 
Grappig, kom ook uit obdam. Ben ik niet meer de enige gsr rijder in het dorp ;). Misschien kunnen we samen een keer een tourtje doen. Veel plezier met je soes! Maar dat gaat vast lukken :D

Ja hé leuk, laat maar weten wanneer we een toertje kunnen gaan doen :]
 
Vandaag een relatief dure en een hele goedkope aankoop gedaan:

Garmin Zumo 340
2014-05-23+20.38.17.jpg


2014-05-23+20.37.47.jpg


2x ventieldop, voor slechts €0,89 (5 stuks bij de Action, zijn in meerdere kleuren beschikbaar)
2014-05-23+20.39.35.jpg
 
grrr, 2 brieven uit Leeuwarden op de mat.
2 lullige snelheidsovertredingen van 7 km p/u (eentje binnen en eentje buiten bebouwde kom).
zonde geld..... B|
 
Even wat melden...

Ik heb een probleem met mijn GPS (Gear Position Sensor). Als ik in zijn 2 sta geeftie aan dat ik in de 5 sta en vice versa en met alle andere versnellingen ook. Nu heeft me dealer gebeld naar Suzuki en blijkbaar is dit een veel voorkomend probleem. Ik had gelukkig nog garantie dus dat wordt snel weer gefixed maar zolang jullie ook nog garantie hebben wilde ik dit hier bij deze ff melden ;-)

veel rijplezier nog!!
 
Terug
Bovenaan Onderaan