MDevil
MF-duveltje
Snap jouw dilemma hoor, maar persoonlijk zou ik lekker op de GSX-R blijven rijden of verwacht je behoorlijke uitgaven qua onderhoud. Dan is het toch echt afwegen wat je wil.
Moeilijke keuze, succes ermee
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ipv flauw te doen ,, kom eens met mij mee rijden..
Ik nodig graag uit.
En geen zorgen Ik rij niet in de stad of in het dorp hoor waar de spelende kindjes zijn
Heb mijn rijbewijs ondertussen al 5 jaar.. 10 motoren gehad ! 85.000km afgelegd
kan je ze allemaal opnoemen en fotos doorzenden.
en nog geen enkele boete noch ongeval
Waarvan 30.000 op een scooter
Op je 23e een K7 kunnen betalen
Je woont zeker nog thuis
Volgens mij had je al eens een gsr600 gekocht...
Gsr 600 (25kw) op full power zetten ??
Dus je zou toch het een en ander al moeten weten dan..
ditIk weet dat het niet bepaald aardig is om dit te zeggen, maar ik heb bij het lezen van deze reactie besloten dat ik geen woorden meer vuil ga maken aan dit topic. Succes met je keuze.
FZ1 / Z1000 / B-KING?
Ik rij zelf de FZ1 en het is echt een heerlijke soepele fiets. 60 rijden in 6 en inhalen kan. Wheelies in 2 op het gas is geen probleem. Je kan er op comfortabel toeren en je kan er ook helemaal op los als je dat wil.
Anders die GSR 750 kopen en direct de tandwielverhouding iets aanpassen of....... een SBK stuur op de GSXR zetten ~
Ik zou zeggen dat gezien de fiets die je rijdt je het volledig eens bent met mijn opstelling. Je had ook de 999 kunnen nemen. Exact hetzelfde uiterlijk als jouw fiets, maar hogere top en zwaarder. Maar nee jij hebt gekozen voor de lichtere, wendbaardere variant. Dat is dus een budget kwestie geweest?
Ik vind het prima dat iemand een zwaardere motor wil, heb ik zelf ook. Maar dat je zo'n fiets wil omdat ie harder op top gaat, dat vind ik een beetje een jammere reden.
Ps. dit was een reactie op Drinkyoghurt, niet op TS
Maar aangezien hier nu toch al een paar testrijders zijn geweest ?
Kan mij niemand vertellen , als ik hem kan vergelijken met een bandit 1200 ?
Die heeft ook maar 100pk
MAAR Met lekker lange versnellingen ?
Dat is meer dan genoeg voor mij
http://www.promotor.nl/2010/10/06/suzuki-gsr-750-met-een-prachtblok/
Volgens deze site zit de 750 op zon 120pk!
Das genoeg voor een naked hoor!
Huh wat.
999 was wel chiller geweest omdat ik daar wss minder hard mee zou rijden, het was toen meer een budget kwestie. Maar, 749 verkocht en hypermotard voor teruggekocht. 15pk minder maar wel zo'n 20nm meer koppel . Top van 210 ofzo, maar dat is echt niet leuk
met de 749 reed ik redelijk vaak 160+ binnendoor, met de hyper blijf ik daar vaker onder dan dat ik er overheen ga. En de hyper was geen "budgettechnisch" besluit
En ik was het idd eens met jou.
Bekend verhaal, jij wilt gewoon een bak koppel waarmee je lekker kan sleuren en waar je als je geen zin hebt niet hoeft te schakelen.
Ik denk eerlijk gezegt niet dat je dat gaat vinden bij een GSR.
Dat vind je enkel bij de +1000CC viercilinders of +700cc V(Twin/V4)
Ik vind ook ook eeuwig zonde dat Suzuki een enorm gat heeft tussen de GSR en de B-King . Suzuki heeft niks in de range FZ1 - Z1000