Suzuki GSR *Deel 5*

Status
Niet open voor verdere reacties.
Nee die aan het eind als je vanaf duitsland komt vaar je vlak voordatje aankomt doorheen.
Die brug in het midden is wel groot zeker als je eroverheen rijd

:X Ik denk dat wij toen al bezig waren om richting dek te gaan. Eer dat we alles weer vast hebben zitten haha _O- En we wouden als 1 van 1ste vanboort en dat lukte gelukkig *O*
 
Hoi mijn naam is Dan en ik ga deze week (als 't weer 't toelaat) mijn GSR halen,andere bike verkocht en nu dit maar eens proberen
zogauw als ik 'm heb zet ik er wat fot's bij
het is een zwart/grijs met yoshimura pakket uit 2007
grtjs Dan
 
Hoi mijn naam is Dan en ik ga deze week (als 't weer 't toelaat) mijn GSR halen,andere bike verkocht en nu dit maar eens proberen
zogauw als ik 'm heb zet ik er wat fot's bij
het is een zwart/grijs met yoshimura pakket uit 2007
grtjs Dan

:W welkom :W

Benieuwd voor de foto's, en proficiat met je aankoop.
Je zal er geen spijt van hebben :]
 
Hoi mijn naam is Dan en ik ga deze week (als 't weer 't toelaat) mijn GSR halen,andere bike verkocht en nu dit maar eens proberen
zogauw als ik 'm heb zet ik er wat fot's bij
het is een zwart/grijs met yoshimura pakket uit 2007
grtjs Dan

Gefeliciteerd met je aanschaf *O* En uiteraard welkom hier :Y *O*
 
Hoi mijn naam is Dan en ik ga deze week (als 't weer 't toelaat) mijn GSR halen,andere bike verkocht en nu dit maar eens proberen
zogauw als ik 'm heb zet ik er wat fot's bij
het is een zwart/grijs met yoshimura pakket uit 2007
grtjs Dan

Mooie keuze! Dat het maar snel lekker weer mag worden en welkom.
 
Mag ik ook in de OP :P

full


Dank je *O*
 
Voila, de foto's in de OP zijn terug aangepast *O*

Om een of andere reden gaat de link van vavavonne, suzusmurf, athomboy, jazzuki, Z1000 freak en DennisGSR wel niet meer (motor-forum links gaan niet). Kunnen jullie eens een nieuwe link doorgeven? Via tinypic ofzo, dat loopt altijd lekker
 
Laatst bewerkt:
ff een mededeling. Ik heb mijn nickname gewijzigd

Marcogsr is MJV geworden.
De motor is niet veranderd. :W

Kan het dat je sowiso nog niet in de OP stond? Post je ook nog eens een linkje, dan zet ik je er bij!
 
Is er hier iemand die een ander rem- schakelsetje op zijn gsr heeft zitten?
Zo ja kan die gene dan ff een piccie ervan plaatsen. Zit te twijfelen om er ook
een andere op te zetten.
 
wij hebben wel zo n schakelsetje (instelbaar) op t werk maar mijn portefeuille trekt dat niet...

liever jaarabonnement op circuit (Lezennes = 450€) ipv rem- schakelsetje...

maar mocht k de centen voor beide hebben kwam ie er wel op...

https://www.bike-design.com/detail.php?o=F93524N

Thanx voor de link, maar ben niet zo weg van dit setje. Ik heb er een van Rizoma
gezien en die kost 389. Denk dat ik voor die ga, vind ik toch wel de mooiste.
 
Goede vraag... heb het filter er eind vorig jaar ingezet en er nog nooit mee gereden.
Theoretisch gezien zou het iets meer vermogen op moeten leveren.

Ik vond de gsr met filter en openuitlaat net iets lekkerder reageren. Had alleen het idee dat de boost van de gsr wat meer werd *O*

Bij 6k beurt komt er weer een k&n filter in mijn dl *O* ( Zo en zo ik rijd zo veel km dan niet elke x standaard hoeven vervangen scheeld op lange termijn ook :Y
 
:Y Kan, hangt van je route af _O-

Ik ben met de GSR nog maar één keer offroad gegaan. Dat was vorige zomer op een toerritje met wat vrienden in de Ardennen... Slaat diegene die de tour had uitgestippeld plots een veldbaan binnen. Maar serieus, de ergste banen in kazachstan enzo zijn er niet tegen :) Dikke scherpe stenen van bijna een voetbal dik, en dat in een strook die zwaar naar beneden ging met een scherpe bocht.. Ik heb nog niet veel schrik gehad maar toen was ik er zeker van dat er ging liggen :}

Uiteindelijk dan toch in eerste zonder gas met de voetjes naast de brommert er door gesparteld :+
 
Hoi mijn naam is Dan en ik ga deze week (als 't weer 't toelaat) mijn GSR halen,andere bike verkocht en nu dit maar eens proberen
zogauw als ik 'm heb zet ik er wat fot's bij
het is een zwart/grijs met yoshimura pakket uit 2007
grtjs Dan
:W welkom en je zal geen spijt krijgen van je keuze *O* *O*
 
Scheelt dat nou wat zo een sport/luchtfilter??

ik heb ervaring met BMC luchtfilter en kat vervanger en arrow eind dempers, ik merkte wel het verschil. hij is feller, zuiniger en je bent het aan uit efect meer kwijt.
zelker na het opnieuw afstellen bij hoegee.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan