Suzuki GSX 400 X Impulse....=duurkoop?

in je introductietopic heb ik er al wat over geschreven.. apart dingetje, heb hem eens als leenmotor meegehad.
Vermogen heeft ie niet veel, en datgene wat ie heeft begint bij 10,000 toeren ongeveer.. bleren met dat ding dus... omgekeerde van een Monster.


Yep..Haga had t gelezen, leuk te horen mensen met ervaring op dat ding ervan vinden!!!! 8-)
 
wil niet vervelend zijn hoor,maar wat een baggerfiets zeg,kun je beter een CB1 nemen..is ook een 400 en laag en veel mooier...
 
GSX400X Impulse is goedkope motor, ziet er niet uit, maar schijnt erg goed te rijden.. 400cc, 4 cilinders, 16 kleppertje en een top van 200km/u ofzo.
Geloof dat ze nieuw ook maar 10.000 gulden hebben gekost. Zag er op de Motorbeurs nog een voor 1275,- Wel grappig als eerste motor of als pekelfiets.
 
GSX400X Impulse is goedkope motor, ziet er niet uit, maar schijnt erg goed te rijden.. 400cc, 4 cilinders, 16 kleppertje en een top van 200km/u ofzo.
Geloof dat ze nieuw ook maar 10.000 gulden hebben gekost. Zag er op de Motorbeurs nog een voor 1275,- Wel grappig als eerste motor of als pekelfiets.

Ha die dingen weet ik nu ook ja......door zeer aardige mensen hier aanwezig :) kan niet wachten om hem te proberen :]
 
ik hoop dat je er gelukkig mee wordt biker-lady,ben bang dat het van korte duur is...kan me vergissen,maar een motorrijder(ster)kennende zijn ze niet lang tevreden..
 
ik hoop dat je er gelukkig mee wordt biker-lady,ben bang dat het van korte duur is...kan me vergissen,maar een motorrijder(ster)kennende zijn ze niet lang tevreden..

Dan zoeken we gewoon weer iets anders.....variatie er in houden haha! 8-)

Maar ben blij dat je zo met me begaan bent.... ;)
 
Op dinsdag 25 februari 2003 20:13 schreef Kawaroen het volgende:
Lijkt me best een leuke motor voor een beginner. Heb vroeger bij iemand achterop gezeten die zo'n ding had, en ging best hard. Maar ja, dat vond ik toen, was niks gewend :)
 
Nog een vraagje aan jullie! :Z

Hoever kan ik ongeveer onder de vraagprijs gaan zitten bij die Suz IMPULSE...:Er staat er bv een te koop voor 1.361,50 euro. Die is uit '89 en er staat 40.000 km op de teller. Nieuw koste zo'n ding een eurotje of 4.090,-...iemand suggesties?

Let me know...thanx ;)

Ps: Iknow mist dat ding nog een beetje in goeie staat is...een van jullie had al gezegd dat ik hem wel voor 1.000,- euro mee kon krijgen, wat jullie? Nog andere ideetjes........ :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan