ik heb mijn motor (GSX650F) verlaagd maar daardoor krijg ik hem alleen niet meer opgebokt. (En mijn man ook bijna niet overigens). Het achterwiel komt nu wel heel hoog in de lucht...
Zijn er hier ook mensen met ervaring wb het (laten) aanpassen/inkorten van de middenbok?
Weer akelig stil hier. Is iedereen al in winterslaap of gelet op het lekkere weer gewoon aan het toeren. Anyway een wellicht off-topic vraagje dat ik hier toch even wil stellen. Omdat ik mijn motor vaak in de vroege ochtend voor woon-werk verkeer gebruik breekt nu de tijd weer aan van ergernis nummer 1 te weten het beslagen vizier. Nu ben ik aan het overwegen om een vizier met pin-lock aan te schaffen. Heeft iemand van deze groep daar ervaring mee? Werkt dit echt zo goed als beweerd wordt tegen het beslaan van het vizier? Vertekent het vizier? Jullie reacties zijn meer dan welkom.
ik heb wel eens een middenbok ingekort
dat was 't minste werk
het gevolg was dat ik alles moest aanpassen (de aanslag,de spanning van de veer)
maw ik begin er niet meer aan
mijn oplossing zou zijn sloop je middenbok eraf
volgens mij rolt hij nu ook iets sneller van de bok (je massa ligt immers hoger)
Was er nog wel ergens een bak koffie te scoren? Was de rit nog voor een speciaal doel, of gewoon een leuke rit?
Hoi allemaal,
Ik ga van de week mee met een collega die een GSX 600-F uit 1992 wil aanschaffen. Wat zijn de zwakke punten waar ik op moet letten?
De zomer lijkt inmiddels ver achter ons, en ook het weer nodigt niet echt uit om nog een stukje te toeren.
Toch ben ik in gedachte al bezig om in de zomer 2018 weer richting alpenlanden te gaan.
Dit jaar wil ik graag eens richting ‘Bella Italia’ gaan. Meer specifiek de Dolomieten.
Wie heeft er zin om mee te rijden?