Suzuki GSX 650/1250 F(A) Deel 4

Plaats eens een foto van de cockpit van de motor en de te plaatsen navigatie, wellicht valt er dan wel wat verzinnen. Voor mijn 650F had ik namelijk zelf een beugel gemaakt om navigatie boven de tellerpartij te plaatsen.

dit is niet de mijne wel hetzelfde, er is geen stuur over om een klemmetje omheen te doen :P

suzuki_gsx_1100_f_1989_15_lgw.jpg

ik denk dat ik een beugeltje ga maken die ik onder de bouten van de handels plaats
 
dit is niet de mijne wel hetzelfde, er is geen stuur over om een klemmetje omheen te doen :P

ik denk dat ik een beugeltje ga maken die ik onder de bouten van de handels plaats

Inderdaad, daar is niet zo heel veel plaats om wat te monteren :X
Beugeltje voor onder de bouten van de handels zou wel moeten lukken denk ik.
 
Hm... mijn broer heeft ook een fiets met clip-on's

Die heeft een beugeltje kunnen ritselen die vast zit aan de boutjes van zn scherm,
dus links en rechts vastgezet.

Op die beugel heeft ie dan een Navi gemonteerd. Is dat een optie?
 
Hm... mijn broer heeft ook een fiets met clip-on's

Die heeft een beugeltje kunnen ritselen die vast zit aan de boutjes van zn scherm,
dus links en rechts vastgezet.

Op die beugel heeft ie dan een Navi gemonteerd. Is dat een optie?
is misschien een optie :Y ik ga dit weekend eens schroeven, passen en meten.
 
Vandaag een brief gekregen van Suzuki over een terugroepactie voor het vervangen van de spanningsregelaar.
 
Poeh, ik heb eerlijk gezegd geen idee. Daar doet de brief geen uitspraken over. Die van mij is van 2009.
 
Poeh, ik heb eerlijk gezegd geen idee. Daar doet de brief geen uitspraken over. Die van mij is van 2009.

Gevonden, bericht was al uit 2011 :/
Model Bouwjaar Eerste framenummer Laatste framenummer
GSX650F 2008 JS1CJ135100100553 JS1CJ135100105153
GSX650FA 2009 JS1CJ136100100013 JS1CJ136100100517
 
Ik heb gister ook de brief gekregen van Suzuki voor de terugroepactie. Het gekke is dat mijn spanningsregelaar al een keer eerder is vervangen. Destijds ook een terugroepactie. Ik ga hem gewoon laten vervangen, better safe than sorry! :]
 
Hallo. :W

Lees hier al een tijdje mee ivm aanschaf van een nieuwe.
Na de pasen kan ik de mijne ophalen bij de dealer.
Arrow demper en een kettingsmeersysteem en een 12 volt aansluiting komen er gelijk op.
Een topkoffer van suzuki vond ik veelste duur...
Welke topkoffer kan ik het beste kopen die handig in gebruik is ?
Verder wil ik graag nog velgsticker aanbrengen in loop van tijd.
En welke dingen adviseren jullie nog om te investeren ?
 
Laatst bewerkt:
welkom hamtaro.

iedereen hier heeft wat verschillend. de 1 heeft tassen, wat weer voordelen heeft de ander koffers. ik zelf vind een top koffer ideaal want daar past mijn helm in. Ik heb de mijne via marktplaats gekocht.

kijk eens voor een donker windscherm of een ander achterlicht.

in 2016 komt er weer een toertocht. mooie gelegenheid om alles eens te bekijken 8-)
 
hi hamtaro!
als je het hele jaar gaat doorrijden raad ik je ten stelligste handvatverwarming aan. wat een luxe! :)
daarnaast ook een middenbok gestoken omdat ik de standaard niet vertrouw. slaat nogal snel om (staat hier ook al meermaals vermeld)

ik wilde nooit een topkoffer omdat ik het niet mooi vind, maar dat is persoonlijke smaak.
ben met zachte zijkoffers gegaan en een quicklock op de tank.
Nadeel van zijkoffers is dat de frames ook weer erg zichtbaar zijn en dat is ook niet mooi :P

heb ook een donker windscherm en Led achterlicht gestoken. +Leovince uitlaat.
de laatste 3 zijn niet echt functioneel, eerder zin om aanpassingen te doen :+
 
Laatst bewerkt:
Welkom Hamtaro.
Zoveel mensen zoveel smaken.
Het is natuurlijk ook beetje afhankelijk waar je de motor voor gebruikt.
Af en toen een ritje voor 'een rondje om de kerk', of wil je er serieus kilometers mee gaan maken (vakantie oid)

Ik heb destijds bewust voor topkoffer gekozen.
Zeker omdat ik met motor vaker naar evenementen ga, en er geen zin in heb om tussen de drukte met een rugzak rond te lopen (laat staan de hele dag mee moet rijden)

Misschien iets minder mooi, maar wel praktischer.
En daar gaat het voor mij persoonlijk uiteindelijk toch om.

Dezelfde punten kun je ook voor zijtassen en/of koffers voeren.

Verder probeer ik motor zo origineel mogelijk te houden, en alleen dingen toe te voegen die rijcomfort of gebruik beter of makkelijker maken.
Maar ook dat is een kwestie van smaak.

Een gepimpte motor levert niet meer op bij verkoop, een goed onderhouden motor wel.

Kortom kom in Mei gezellig mee met onze toertocht en kijk zelf wat je wel of niet wilt
 
Laatst bewerkt:
Ik ga de motor voornamelijk voor woonwerk verkeer gebruiken.
Wat ik eerst op de suzuki sixteen deed en dus had ik geen koffer nodig.
Voor vakantie had ik een stevige plastick mand achterop gemaakt waar mijn tassen inpaste wat bij deze motor niet kan.

Handvat verwarming lijkt me intressant..... merk je echt veel verschil invergelijking met handschoenen met een draadje eraan?
 
Welkom, hamtaro! Ik heb zelf een middenbok, topkoffer en 12v aansluiting. Meer heb ik niet nodig.
Is er niet ergens een tweedehands topkoffer te vinden?
Ik heb zelf verwarmde handschoenen voor de echt koude dagen. Nadeel van handvatverwarming is dat deze alleen de binnenkant van je hand verwarmen terwijl juist de koude wind vol op de buitenkant van je handen blaast.
 
Dat dacht ik ook.... stel dat het niet zo was dan zou ik dat nemen.
Ik heb nu ook handschoenen met draadjes.
 
Zelf rij ik het over het algemeen zonder zaken als topkoffer en tassen.
Mijn focus van dit spul bij de aanschaf lag op 2 zaken: Is het eenvoudig te (de)monteren
en is het een beetje degelijk.

Als het niet nodig is dan rij ik niet rond met die spullen.

Daarnaast heb ik zelf veel profijt van een dirtcatcher bij het achterwiel.
Dat scheelt zoveel blubber.

Ook heb ik er stuurverhogers op gezet. Dit in verband met de druk op de polsen waar ik last van heb bij lange ritten.
 
Laatst bewerkt:
Wat heeft jullie voorkeur? een GSX650F met ABS of zonder ABS?
Met ABS heeft natuurlijk een meerprijs van een paar honderd. de zonder-ABS zijn vaak ook meer "af" (middenbok,sportieve uitlaat etc) voor zelfde prijs als de met-ABS modellen...
 
Ik zou kiezen voor een model met abs en de genoemde opties, maar met wat meer kilometers op de klok.
 
Wat heeft jullie voorkeur? een GSX650F met ABS of zonder ABS?
Met ABS heeft natuurlijk een meerprijs van een paar honderd. de zonder-ABS zijn vaak ook meer "af" (middenbok,sportieve uitlaat etc) voor zelfde prijs als de met-ABS modellen...
Bijna nieuwe uitlaat en een led achterlicht heb ik nog liggen voor je als je wilt, mooi prijsje kan ook wel over gepraat worden. ;)
 
Ik zou kiezen voor een model met abs en de genoemde opties, maar met wat meer kilometers op de klok.

Motor met ABS met wat opties zijn net boven het beoogde bedrag wat ik er voor uit wil geven.

Bijna nieuwe uitlaat en een led achterlicht heb ik nog liggen voor je als je wilt, mooi prijsje kan ook wel over gepraat worden. ;)

Is zeker geen akrapovic? :9
 
Terug
Bovenaan Onderaan