Status
Niet open voor verdere reacties.
Ik heb hem! En nu wel thuisgekomen. *O*
920201_376708775771311_607975389_o.jpg

Eerste rit (15km) was wat onwennig en in bochten toch wel even rustig aan gedaan. :X
 
Top Johan! Veel veilige en mooie km's toegewenst!

@Toerrit: Mij zou volgende week zaterdag beter uit komen aangezien ik zondag aan het einde van de middag weer ergens verwacht wordt.
 
Gefeliciteerd Johan! Ziet er goed uit.

Qua toertocht: volgend weekend kijken wie komt en gewoon gaan? Dan proberen we in de zomer de hele club bij elkaar te krijgen.
 
Laatst bewerkt:
hey johan

ziet er netjes uit he kerel , proficiat met je nieuwe aankoop , veel veilige km toegewenst grt ivo
 
Gefeliciteerd Johan! Ziet er goed uit.

Qua toertocht: volgend weekend kijken wie komt en gewoon gaan? Dan proberen we in de zomer de hele club bij elkaar te krijgen.
Het weekend van de 25e ziet er kwa weer wel een stukje beter uit... :/
 
Mooi Johan.
Kwam woensdag net na 01:00u van mijn werk af met de auto.
Op dat punt waar jij onderuit bent gegaan liep iemand op de N280 op de vluchtstrook!
Had daar dus ook bijna een ongeluk gehad.
Lijkt wel behekst.
Morgen in en rondom Bergisch Gladbach (ten oosten van Keulen toeren) als het weer beetje mee zit.

Vraagje: Heeft er hier iemand op de Suus van die stoppen/beugels zitten mocht motor omvallen?
 
Laatst bewerkt:
Zo, weer terug uit Duitsland, heerlijk gereden :]

Helaas door een Duitser, in een haarspeldbocht, tegen de wand gedrukt.
Meneer stuurde eerst helemaal naar links, voordat hij naar rechts de haarspeld bocht nam.

Daar reden wij net (2 man) met als gevolg dat mijn vriend rechtsaf naar beneden het bos in ging en ik tegen de wand aanging. :(

Gevolg, knipper kapot en rechter kuipdeel kapot B|

Vriend die het bos in reed had enorm mazzel, miste 2 bomen op een haar na en eindigde 4 meter lager zonder een schrammetje :} . Wel een klus om hem eruit te krijgen. :+

Duitser gaf gas en was pleite..... -O-

Marc
 
Laatst bewerkt:
Dat is wel balen, Marc! Zeker dat die Duitser zo vriendelijk was om gewoon door te rijden. Ik hoop niet dat jij en Johan een voorbode zijn voor de rest van de F-rijders! Gelukkig ben je er zelf goed vanaf gekomen.

Eric
 
Balen Marc.
Ik ben vandaag ondanks het mindere weer het Bergische land in geweest (gebied oostelijk van Keulen) om de wielerklassieker Rundum Köln te volgen.
Mooie toeromgeving, vergelijkbaar met de eiffel maar minder druk.
Nog een hagelbui erop gehad
atllwg.jpg

rbjdkl.jpg


Daarna met de GSX nog even naar de aankomst in hartje Keulen geweest.
Niet echt handig als je de zijkoffers nog op de motor hebt zitten.
Hoorde een tok toen ik een auto inhaalde (had die mercedes ook maar wat meer naar links moeten gaan staan). Spiegeltje zat wel nog aan dat koekblik volgens mij.
 
Laatst bewerkt:
Zo, weer terug uit Duitsland, heerlijk gereden :]

Helaas door een Duitser, in een haarspeldbocht, tegen de wand gedrukt.
Meneer stuurde eerst helemaal naar links, voordat hij naar rechts de haarspeld bocht nam.

Daar reden wij net (2 man) met als gevolg dat mijn vriend rechtsaf naar beneden het bos in ging en ik tegen de wand aanging. :(

Gevolg, knipper kapot en rechter kuipdeel kapot B|

Vriend die het bos in reed had enorm mazzel, miste 2 bomen op een haar na en eindigde 4 meter lager zonder een schrammetje :} . Wel een klus om hem eruit te krijgen. :+

Duitser gaf gas en was pleite..... -O-

Marc


kan ik zo boos om worden hé zulk soort dingen.
voor zulk soort dingen zou je eigenlijk bij elke rit een camera mee moeten hebben draaien, maar das ook al wat.

gelukkig geen letsel, dat is het aller belangrijkste.
 
Balen Marc.
Ik ben vandaag ondanks het mindere weer het Bergische land in geweest (gebied oostelijk van Keulen) om de wielerklassieker Rundum Köln te volgen.
Mooie toeromgeving, vergelijkbaar met de eiffel maar minder druk.
Nog een hagelbui erop gehad
[afbeelding]
[afbeelding]

Daarna met de GSX nog even naar de aankomst in hartje Keulen geweest.
Niet echt handig als je de zijkoffers nog op de motor hebt zitten.
Hoorde een tok toen ik een auto inhaalde (had die mercedes ook maar wat meer naar links moeten gaan staan). Spiegeltje zat wel nog aan dat koekblik volgens mij.

het bergische land is inderdaad heel fijn ( vorig jaar op weg naar oostenrijk daar een nachtje gebleven. k zou er best nog eens naar terug willen om er een dag of 2/3 te rijden.
 
Zo, weer terug uit Duitsland, heerlijk gereden :]

Helaas door een Duitser, in een haarspeldbocht, tegen de wand gedrukt.
Meneer stuurde eerst helemaal naar links, voordat hij naar rechts de haarspeld bocht nam.

Daar reden wij net (2 man) met als gevolg dat mijn vriend rechtsaf naar beneden het bos in ging en ik tegen de wand aanging. :(

Gevolg, knipper kapot en rechter kuipdeel kapot B|

Vriend die het bos in reed had enorm mazzel, miste 2 bomen op een haar na en eindigde 4 meter lager zonder een schrammetje :} . Wel een klus om hem eruit te krijgen. :+

Duitser gaf gas en was pleite..... -O-

Marc
Volgens mij geef ik pech. :X Maar damn das associaal... Gelukkig hebben jullie niks iig, alleen die schade is wel weer mooi zuur hee. :(


En lekkere hagelbui Sjoerd! Hier was vanochtend ff hagel, rest van de dag regen met zonneschijn afgewisseld, raar weer, ik ben maar niet gaan rijden...
 
net een afspraak gemaakt voor de 72.000km beurt, kleppen en bougie's laat ik bij de garage doen, (en ze vervangen ook de balhoofdlagers mee) en de rest doe ik zelf.
daar gaan de spaar centen......
 
72 duizend kilometers? *D Holy moly! :}


Mooie afstand! Wordt ie tenminste gebruikt. :}
Ben van plan dit ook te halen hoor!
Verdeel nu de kilometers tussen GSX en GS500, de laatste staat nu op 106.000km, waarvan ik er 100.000 bij gereden heb de laatste 5 jaar. En dan nog 35.000 op de GSXF :]

Morgen maar even bij de dealer langs wat de schade is. Ook daar gaan mijn vakantie centen :(

Marc
 
k heb de gsx nieuw gekocht 3,5 jaar geleden, en nu staat er bijna 71 op. en dan heb ik nog een cb 250 gehad waar ik 10.000 op gereden heb, een kle500 waar ik 12.000 bij heb gezet, en een 1100gs waar ik 40.000 bij heb gezet ( staat nu op de 106.000)en dat allemaal gereden vanaf september 2009

dus toch wel een 35 tot 40 duizend per jaar word er hier op 2 wielen gereden.
 
Ik heb die van mij in juni 2012 nieuw gekocht, ben nu ruim de 16000 gepasseerd. Ik zal net onder de 20000 per jaar blijven. Helemaal eens met Marc: zo wordt ie wel gebruikt!
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan