Bart
MF veteraan
Te koop aangeboden
Suzuki GSX-R 1000 uit 2008.
Volledig origineel blok waar niets aan versleuteld is, met 185pk vind ik het persoonlijk wel meer dan genoeg. Motor loopt als een kogel en geeft geen kick verkeerd. Volgens ZAC/OW Cup regelementen geborgd.
- Polyester racekuipen en luchtinlaten
- Carbon framebeschermer
- WP gesloten cartridge voor
- WP 4618 achtershock
- WP stuurdemper
- Goodridge remleidingen
- Brembo rempomp
- Explosafe in tank
- Snelwisselsysteem banden wisselen
- AIM MyChron TG laptimer
- Snelgas
- Stompgrip
- Omgekeerd schakelen
- PP remschakel set
- Puig dark smoke ruitje
- Aftapsysteem voor brandstof
Daarnaast zit er nog een goed setje velgen met schijven bij, liggen mezeler regenbanden op.
Volledig reserve kuipset in zelfde kleuren,
een complete tank,
originele voorpoten,
reserve originele uitlaten met lichte schade
Twee bakken vol met reserveonderdelen (o.a. 4 clipons, carterpan, koppelingsdeksel, dynamodeksel, etc, etc..). Zeer complete motor waar gelijk mee geracet kan worden! Staan nog op goede Pirelli’s. Een SC1 voor en SC2 achter, slicks.
Gaat weg omdat ik toch liever een andere motor wil proberen. Graag had ik er 5250 euro voor gehad.
Suzuki GSX-R 1000 uit 2008.
Volledig origineel blok waar niets aan versleuteld is, met 185pk vind ik het persoonlijk wel meer dan genoeg. Motor loopt als een kogel en geeft geen kick verkeerd. Volgens ZAC/OW Cup regelementen geborgd.
- Polyester racekuipen en luchtinlaten
- Carbon framebeschermer
- WP gesloten cartridge voor
- WP 4618 achtershock
- WP stuurdemper
- Goodridge remleidingen
- Brembo rempomp
- Explosafe in tank
- Snelwisselsysteem banden wisselen
- AIM MyChron TG laptimer
- Snelgas
- Stompgrip
- Omgekeerd schakelen
- PP remschakel set
- Puig dark smoke ruitje
- Aftapsysteem voor brandstof
Daarnaast zit er nog een goed setje velgen met schijven bij, liggen mezeler regenbanden op.
Volledig reserve kuipset in zelfde kleuren,
een complete tank,
originele voorpoten,
reserve originele uitlaten met lichte schade
Twee bakken vol met reserveonderdelen (o.a. 4 clipons, carterpan, koppelingsdeksel, dynamodeksel, etc, etc..). Zeer complete motor waar gelijk mee geracet kan worden! Staan nog op goede Pirelli’s. Een SC1 voor en SC2 achter, slicks.
Gaat weg omdat ik toch liever een andere motor wil proberen. Graag had ik er 5250 euro voor gehad.