Suzuki GSX-R 2008

Bart

MF veteraan
4 feb 2008
3.920
0
Oost'n vaant land
Te koop aangeboden
Suzuki GSX-R 1000 uit 2008.


large



Volledig origineel blok waar niets aan versleuteld is, met 185pk vind ik het persoonlijk wel meer dan genoeg. Motor loopt als een kogel en geeft geen kick verkeerd. Volgens ZAC/OW Cup regelementen geborgd.

- Polyester racekuipen en luchtinlaten
- Carbon framebeschermer
- WP gesloten cartridge voor
- WP 4618 achtershock
- WP stuurdemper
- Goodridge remleidingen
- Brembo rempomp
- Explosafe in tank
- Snelwisselsysteem banden wisselen
- AIM MyChron TG laptimer
- Snelgas
- Stompgrip
- Omgekeerd schakelen
- PP remschakel set
- Puig dark smoke ruitje
- Aftapsysteem voor brandstof

Daarnaast zit er nog een goed setje velgen met schijven bij, liggen mezeler regenbanden op.
Volledig reserve kuipset in zelfde kleuren,
een complete tank,
originele voorpoten,
reserve originele uitlaten met lichte schade

Twee bakken vol met reserveonderdelen (o.a. 4 clipons, carterpan, koppelingsdeksel, dynamodeksel, etc, etc..). Zeer complete motor waar gelijk mee geracet kan worden! Staan nog op goede Pirelli’s. Een SC1 voor en SC2 achter, slicks.

Gaat weg omdat ik toch liever een andere motor wil proberen. Graag had ik er 5250 euro voor gehad.
 
Ik ga eerste tijd helaas niet meer rijden. Ben rond september weer in Nederland. Ondertussen kan de motor gewoon wel verkocht worden.

Helaas heeft zich een klein opstootje tijdens een race voor gedaan waardoor de rechter kuip een klein beetje schade heeft opgelopen.

10247304_10152150572423412_1541386697086079719_n.jpg
 
Te koop aangeboden
Suzuki GSX-R 1000 uit 2008.


[afbeelding]


Volledig origineel blok waar niets aan versleuteld is, met 185pk vind ik het persoonlijk wel meer dan genoeg. Motor loopt als een kogel en geeft geen kick verkeerd. Volgens ZAC/OW Cup regelementen geborgd.

- Polyester racekuipen en luchtinlaten
- Carbon framebeschermer
- WP gesloten cartridge voor
- WP 4618 achtershock
- WP stuurdemper
- Goodridge remleidingen
- Brembo rempomp
- Explosafe in tank
- Snelwisselsysteem banden wisselen
- AIM MyChron TG laptimer
- Snelgas
- Stompgrip
- Omgekeerd schakelen
- PP remschakel set
- Puig dark smoke ruitje
- Aftapsysteem voor brandstof

Daarnaast zit er nog een goed setje velgen met schijven bij, liggen mezeler regenbanden op.
Volledig reserve kuipset in zelfde kleuren,
een complete tank,
originele voorpoten,
reserve originele uitlaten met lichte schade

Twee bakken vol met reserveonderdelen (o.a. 4 clipons, carterpan, koppelingsdeksel, dynamodeksel, etc, etc..). Zeer complete motor waar gelijk mee geracet kan worden! Staan nog op goede Pirelli’s. Een SC1 voor en SC2 achter, slicks.

Gaat weg omdat ik toch liever een andere motor wil proberen. Graag had ik er 5250 euro voor gehad.
Dat je hem nog steeds wil verkopen.........je gaat er lekker mee rond.
En dat die nog steeds niet verkocht is, erg compleet voor dit geld........

Die kuipschade is nog van Hugo/Strubben?
 
heb wel interesse in deze fiets
waar kan ik hem bezichtigen aub
hebt u wat meer foto's zend u maar in pb
Thanks
 
Mensen, ik heb er nog eens goed over na gedacht. Ik blijf er eerste tijd nog lekker zelf op rijden en denk dat ik er nog een bazzaz systeem met traction control op zet :Y

Bedankt voor het kicken en overhalen :+
 
Ik heb wel interesse, ik biedt 200 euro. Kan ik hem daarvoor vanavond nog ophalen?
 
Terug
Bovenaan Onderaan