Suzuki GSX-R 600&750 deel 1: Rijden zónder compensatiedrang!

Status
Niet open voor verdere reacties.
full


Iets groter
 
Krent, koop die shit eens ;)

Maar het is ook dat op het moment je verder gaat je wel anders MOET gaan zitten. Zit gewoon een grens aan hoe plat een motor kan, daarna kan je het alleen nog oplossen door meer te verzitten.
 
Krent, koop die shit eens ;)

Maar het is ook dat op het moment je verder gaat je wel anders MOET gaan zitten. Zit gewoon een grens aan hoe plat een motor kan, daarna kan je het alleen nog oplossen door meer te verzitten.

Ik vond de foto kwaliteit niet voldoende om deze aan te schaffen :P

Ik begrijp dat de houding veel en veel beter kan. Volgend jaa maar eens meer in gaan verdiepen en proberen. Je ziet pas echt het verschil als je een foto of film terug ziet
 
Laatst bewerkt:
Kontje iets naar achteren, buikje op de tank, hoofd meer naar beneden en naar de buitenspiegel toe. Gehele lichaam in 1 lijn naast de motor en niet alleen de bips.

Theorie makkelijk lullen, nu nog de praktijk..
 
Ja hoorde het al via insiders. Hartstilstand zou het zijn geweest.

Ondanks dat het natuurlijk veel te vroeg was wel tijdens iets wat je met doet gegaan. Had wss een dikke grijns tot het moment daar was...
 
Dat mag Graafie zelf vertellen ;)

Het was een leuke dag, met de kleine man geweest. Ge, Johan en MrBullit gesproken. En Willem, tja. Die heb ik de hele middag gezien, gezellig :)

Mooie dag, treurig in de ochtend. Ik hoorde het toen ik aan kwam. Aan het eind van de dag een mooi eerbetoon van alle rijders, een paar minuten stilte, daarna in een lange stoet het circuit rond.....

RIP!
 
Wel respect hoor met 60 jaar nog knallen in de 1000 cup

Viel me op dat er veel meer "oude" mannen rond reden. Erg veel van hun onder de 1:50....!


Wat anders.
Erg gaaf vond ik Eric Ott en Cliff Kloots. Deze mannen raggen in 1:42 rond! Eric zelfs een 3-tal 1:41 'ers. En de overige rijders daar erg dicht bij.
Bijzonder? Ach. Ja natuurlijk! Deze mannen rijden op 600 cc machines. Ik denk als je de alle tijden van alle rijders onder elkaar zet dat Eric en Cliff bovenin mee doen, top 3 zelfs!!

Ik dacht dat Nelson Rolfes als enige onder de 1:40 is gegaan, met een dikke 1000. Hij is een klasse apart, zonder de andere te kort willen doen.
Man, man, wat gaat dat hard!
 
Laatst bewerkt:
Ook weer thuis heb 3 x een plasje moeten doen vanwege de kou :P .Zelfs de koude douche voelde warm aan .Lastig rijden was het in het donker met al die lantaarnpalen uit -O- .

Vanmorgen wat later vertrokken frisjes met zon wel goed te doen hangt er 50 km voor Zwolle een mistbank en koud dat het werd.Bij aankomst bij Johan en monteurs pitbox kreeg ik meteen 2 bandenwarmers omgehangen en een heerlijke bak warme koffie :9 .Daarna keerde de roze kleur weer terug :+ .Je hebt een leuk team Johan. :Y

Ben ook wezen kijken bij Mr Bullet en het team ,leuk om jou en jullie het team gesproken te hebben.

Er werd vandaag hard gereden. :]
 
Door het noodlottige ongeval van Teus werf er door de wedstrijdleiding besloten om te starten volgens klassementsvolgorde. Dat betekende de 10e plaats voor mij. Ondanks dat ik als 2e getrained stond. Start ging redelijk, maar werd zo goed als buiiten de baan gedrukt in de eerste bocht. Daardoor verloor ik wat plekken en kon aan een kleine inhaalrace beginnen. Uiteindelijk 6e geworden, erg constante rondetijden, daar ben ik erg blij mee en m'n PR aangescherpt naar 1.50,6.
 
Ook weer thuis heb 3 x een plasje moeten doen vanwege de kou :P .Zelfs de koude douche voelde warm aan .Lastig rijden was het in het donker met al die lantaarnpalen uit -O- .

Vanmorgen wat later vertrokken frisjes met zon wel goed te doen hangt er 50 km voor Zwolle een mistbank en koud dat het werd.Bij aankomst bij Johan en monteurs pitbox kreeg ik meteen 2 bandenwarmers omgehangen en een heerlijke bak warme koffie :9 .Daarna keerde de roze kleur weer terug :+ .Je hebt een leuk team Johan. :Y

Ben ook wezen kijken bij Mr Bullet en het team ,leuk om jou en jullie het team gesproken te hebben.

Er werd vandaag hard gereden. :]


Haha ja je had even eerste hulp op warmte gebied nodig. Dan doen wij dat, zo zijn wij. :P

Leuk dat je er was en Eisse en Matthijn ook!
 
Door het noodlottige ongeval van Teus werf er door de wedstrijdleiding besloten om te starten volgens klassementsvolgorde. Dat betekende de 10e plaats voor mij. Ondanks dat ik als 2e getrained stond. Start ging redelijk, maar werd zo goed als buiiten de baan gedrukt in de eerste bocht. Daardoor verloor ik wat plekken en kon aan een kleine inhaalrace beginnen. Uiteindelijk 6e geworden, erg constante rondetijden, daar ben ik erg blij mee en m'n PR aangescherpt naar 1.50,6.


Je ging als een speer Johan :] Heel goed gereden :Y
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan