Suzuki GSX-R 600&750 deel 1: Rijden zónder compensatiedrang!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Niks mis mee die zijn sneller in de bochten.Vandaag reden de 600 cc net zo snel als een 1000cc. ;)Geen dank.
Zou je willen dan kan je altijd een nog betere kwaliteit kopen als originee isl ?
Hyperpro oid komt later wel. Balhoofdlager nemen we gelijk mee. Als alles toch open ligt :)

Doe t met de buurman, die kent de srad goed :)
 
Laatst bewerkt:
Laatste owcup weekend had anders moeten eindigen vandaag. Heb zelden zo'n stil TT meegemaakt...
Het was angstaanvallig stil. Wij hadden tot dat moment een geweldig weekend. Teus stond in Hockeheim nog bij ons in de box dus dit was wel een klap voor het team. Top van de ow leiding om echt in overleg met de rijders te besluiten hoe nu verder...

Opeens kwam daar een oude grijze lange man aanlopen! "Ik zoek een blonde fries" zegt Willem! Hahaha
Leuk om je zo even te ontmoeten ook raafie en blue en zoontje. Kom volgend seizoen gewoon weer eens langs mannen. Koffie staat er altijd klaar.
Ik was 21:00 thuis! En jij willem?
 
Nette tijd Johan!
Erg spijtig van de overige omstandigheden... Jurris had het over hartstilstand of was dat geen juiste info?
 
Laatst bewerkt:
De verhalen op de paddock waren dat ie mogelijk al niet goed was voor de crash maar goed dat zijn verhalen...
Net als een coureur die vertelde dat er ie er na de crash gelijk al erg levenloos bij lag. Ereronde was indrukwekkend!
Mannen kwamen terug met rode ogen na deze ronde. Even geen stoere praatjes maar samen verwerken. Erg netjes!
 
Laatst bewerkt:
Laatste owcup weekend had anders moeten eindigen vandaag. Heb zelden zo'n stil TT meegemaakt...
Het was angstaanvallig stil.
Inderdaad.Toen ik na 10:30 het paddock opreed stond iedereen stil met elkaar te praten niemand reed? Vond het zo raar ? Geen motoren op het circuit even later begreep ik wel waarom.... -O-
Wij hadden tot dat moment een geweldig weekend. Teus stond in Hockeheim nog bij ons in de box dus dit was wel een klap voor het team. Top van de ow leiding om echt in overleg met de rijders te besluiten hoe nu verder...
Vreselijk is het als je iemand kent die verongelukt :/ De OW cup coureurs en leiding hebben een waardig besluit genomen en ere-ronde gereden.Werd er van.
Opeens kwam daar een oude grijze lange man aanlopen! "Ik zoek een blonde fries" zegt Willem! Hahaha
:P _O-
Leuk om je zo even te ontmoeten ook raafie en blue en zoontje. Kom volgend seizoen gewoon weer eens langs mannen. Koffie staat er altijd klaar.
Ik was 21:00 thuis! En jij willem?

Kom zeker weer langs op de koffie :Y Oei dan hebben jullie echt lang gewerkt met afbreken -O- Ik was om 20:35 thuis 3 x gestopt om te plassen tanken 2 x en koffie gedronken om warm te blijven ;)
 
Laatst bewerkt:
Laatste owcup weekend had anders moeten eindigen vandaag. Heb zelden zo'n stil TT meegemaakt...
Het was angstaanvallig stil. Wij hadden tot dat moment een geweldig weekend. Teus stond in Hockeheim nog bij ons in de box dus dit was wel een klap voor het team. Top van de ow leiding om echt in overleg met de rijders te besluiten hoe nu verder...

Opeens kwam daar een oude grijze lange man aanlopen! "Ik zoek een blonde fries" zegt Willem! Hahaha
Leuk om je zo even te ontmoeten ook raafie en blue en zoontje. Kom volgend seizoen gewoon weer eens langs mannen. Koffie staat er altijd klaar.
Ik was 21:00 thuis! En jij willem?


Willem lijkt zelf meer op een Fries: grutte Pier!


Volgend jaar kom ik bij je team kijken, de koffie lijkt me goed! Met Friese koek :P
 
Laatst bewerkt:
Nette tijd Johan!
Erg spijtig van de overige omstandigheden... Jurris had het over hartstilstand of was dat geen juiste info?

Thanks! Belangrijkste is dat ik ook constant rond die tijd reed, de hele wedstrijd. Was wel grappig om te zien toen ik thuis kwam dat ik top 10 NK ProCup600 had kunnen rijden met dit tempo.

Zeker spijtig. Komt wel even binnen zoiets. Zeker tijdens de ere ronde. Pff.....
Ik ga geen wilde verhalen de wereld in brengen. Zolang er niks bekend is over de toedracht, is Teus gecrashed en noodlottig ten val gekomen. Er zijn wel speculaties, vooral vanwege wat coureurs gezien hebben die achter hem reden.
 
De verhalen op de paddock waren dat ie mogelijk al niet goed was voor de crash maar goed dat zijn verhalen...
Net als een coureur die vertelde dat er ie er na de crash gelijk al erg levenloos bij lag. Ereronde was indrukwekkend!
Mannen kwamen terug met rode ogen na deze ronde. Even geen stoere praatjes maar samen verwerken. Erg netjes!

:^ Ik had het zelf ook wel even moeilijk toen z'n dochter langs ons kwam lopen met het boeket bloemen toen we met z'n allen langs de motor van Teus op start/finish en z'n dochter reden.. Pfff komt echt wel binnen dan.
 
:^ Ik had het zelf ook wel even moeilijk toen z'n dochter langs ons kwam lopen met het boeket bloemen toen we met z'n allen langs de motor van Teus op start/finish en z'n dochter reden.. Pfff komt echt wel binnen dan.

Op de tribunes, langs de baan als toeschouwer was het al indrukwekkend. Laat staan op de baan, als rijder. Ik zag gisteravond de foto's, de motor, zijn dochters en de bloemen......
Indrukwekkend!
 
Vertel mij wat Johan, ik heb nu 2x bij een echt bekende motorrijder mee gereden met een rouwstoet/erehaag ed. Als ik erbij was geweest had ik het zeker weten niet droog gehouden omdat je op zo'n moment die herinneringen weer boven haalt.

Erg zwart jaar zo voor de OW cup :/
 
Zo weer even terug gelezen stelletje type meiden _O-
Goed gereden grraafie! Knappe prestatie.

Uiteraard erg jammer van het ongeluk.. Zoiets komt altijd binnen, maar netjes gedaan van de organisatie!
 
Vandaag de brommer zo goed als klaar gekregen. Alleen nog wat bekabeling voor de camera fatsoeneren.
In de linker en rechterkuip delen een gat geboord om de valblokken te monteren. Links is uitermate netjes geworden, rechts wat wat lastig omdat door de val het kuipdeel beschadigd is.
Verder de rempedaal weer gefixt.

racer042.JPG


racer043.JPG


racer044.JPG


racer045.JPG


racer046.JPG


racer047.JPG


racer048.JPG
 
Verder heb ik vandaag de rear camera mount afgemaakt beelden onder de tail, net boven het achterwiel.
De bedrading ligt nog in test opstelling (en ja, de kroonsteentjes worden nog verwijderd :P ) en het werkt prima! (met dank aan Melle Veenstra).
Het enige wat nog gedaan moet worden is de bedrading definitief maken (wegwerken, solderen, etc.).
De mount is op de bevestigingsbeugel van de olie reservoir van de achter shock gemonteerd.
Op de laatste foto is een beeld te zien vanaf de tablet, het werkt!

Van de winter wil ik nog een mountplate maken voor de front cam. De rearcam kan dan in de mount op de voorkant geplaatst worden, dus uitwisselbaar (of als ik nog een goedkope 2ehandse kan vinden?).
De bekabeling is al wel aangelegd.

De beide camera's zijn (tegelijk) met een 1,80 dollar kostende kill switch van aliexpres aan- en uit te schakelen.

racer049.JPG


racer050.JPG


racer051.JPG


racer053.JPG


racer052.JPG
 
Laatst bewerkt:
Goed bezig geweest Eisse,

Willem hier die had vandaag een off day was erg vermoeid van gisteren.

Slecht geslapen ook.

Morgen ga ik ook wat prutsen aan de motors.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan