blue-eyes
MF veteraan
Maar de zwarte zijn het snelst.. Toch Blue-Eyes?
Het is weinig mensen gegeven de waarheid in te zien
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Maar de zwarte zijn het snelst.. Toch Blue-Eyes?
Kan voor mij nog wel eens een andere kleur worden....
Kan voor mij nog wel eens een andere kleur worden....
Ga je Kawa rijden?
Nee,geen kawa.Ga je Kawa rijden?
Lees even 2 pagina's terug, iemand was je voor met hetzelfde scenarioHallo GSXR-mensen!
Ik ben van plan deze winter een nieuwe motor te kopen en denk graag een GSXR600/750 te willen (nog nooit proefgereden op een van de twee, maar ken ook niemand die een van beide heeft). Aangezien dit draadje vol zit met Gixxer-enthousiasten , vond ik dit wel een mooie plek om (hopelijk) antwoord te krijgen op twee van mijn vragen.
De reden dat ik voor een van deze twee motoren wil gaan is A, omdat het een degelijke sportmotor is (die naar verluidt ook nog eens relatief comfortabel zit), en B, zien ze er allemaal verdomd sexy uit .
De reden voor de twijfel is dat ik het ook op een langer tochtje wel enigszins vol wil houden (al is mijn rug goed en mijn polsen sterk!) en omdat ik de motor die ik deze winter ga kopen waarschijnlijk voor zeer lange tijd ga houden. Ik heb twee (en een beetje) jaar ervaring op een GS500, dus aan de ene kant is een 600 meer dan voldoende plezier en uitdaging voor de komende tijd , maar ik wil voorkomen dat ik na drie jaar toch een 750 had willen hebben.
Mijn vragen:
1. Naast extra koppel en vermogen, zitten er wezenlijke verschillen tussen de 600 en de 750?
Ik ben absoluut niet te lui om even terug te schakelen als ik snel ergens voorbij wil (dat lijkt me juist een van de leukere dingen!). Dus in dat opzicht een 600 absoluut geen probleem.
2. Mijn budget is dusdanig dat ik op zoek ben naar een model tussen 2000-2005. Zit er een bouwjaar tussen wat significant beter/slechter is dan de andere?
In eerste instantie viel ik voor het superman-koplampje van het 2000 model (want dat is gewoon verschrikkelijk sexy), maar de andere modellen zien er ook absoluut niet slecht uit. Ik weet dat het 2000 model blijkbaar een probleempje had met een schakelvork die snel kromtrok, maar dat zal bij iedereen wel gerepareerd zijn, hoop ik.
Lang verhaal kort: GSXR600/750 2000-2005, welke geniet bij jullie de voorkeur, en waarom?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Gaat Marten ook doen maar dat duurt nog even...En ga proefrijden en trek je eigen plan is het enige echt zinnige antwoord.
Lees even 2 pagina's terug, iemand was je voor met hetzelfde scenario
Hallo GSXR-mensen!
Ik ben van plan deze winter een nieuwe motor te kopen en denk graag een GSXR600/750 te willen (nog nooit proefgereden op een van de twee, maar ken ook niemand die een van beide heeft). Aangezien dit draadje vol zit met Gixxer-enthousiasten , vond ik dit wel een mooie plek om (hopelijk) antwoord te krijgen op twee van mijn vragen.
De reden dat ik voor een van deze twee motoren wil gaan is A, omdat het een degelijke sportmotor is (die naar verluidt ook nog eens relatief comfortabel zit), en B, zien ze er allemaal verdomd sexy uit .
De reden voor de twijfel is dat ik het ook op een langer tochtje wel enigszins vol wil houden (al is mijn rug goed en mijn polsen sterk!) en omdat ik de motor die ik deze winter ga kopen waarschijnlijk voor zeer lange tijd ga houden. Ik heb twee (en een beetje) jaar ervaring op een GS500, dus aan de ene kant is een 600 meer dan voldoende plezier en uitdaging voor de komende tijd , maar ik wil voorkomen dat ik na drie jaar toch een 750 had willen hebben.
Mijn vragen:
1. Naast extra koppel en vermogen, zitten er wezenlijke verschillen tussen de 600 en de 750?
Ik ben absoluut niet te lui om even terug te schakelen als ik snel ergens voorbij wil (dat lijkt me juist een van de leukere dingen!). Dus in dat opzicht een 600 absoluut geen probleem.
2. Mijn budget is dusdanig dat ik op zoek ben naar een model tussen 2000-2005. Zit er een bouwjaar tussen wat significant beter/slechter is dan de andere?
In eerste instantie viel ik voor het superman-koplampje van het 2000 model (want dat is gewoon verschrikkelijk sexy), maar de andere modellen zien er ook absoluut niet slecht uit. Ik weet dat het 2000 model blijkbaar een probleempje had met een schakelvork die snel kromtrok, maar dat zal bij iedereen wel gerepareerd zijn, hoop ik.
Lang verhaal kort: GSXR600/750 2000-2005, welke geniet bij jullie de voorkeur, en waarom?
Alvast bedankt voor jullie reacties!
Hallo allemaal,
Na lang meelezen op dit forum en vooral dit topic te volgen, lijk het we wel zo netjes om mezelf even voor te stellen.
Ik ben Patrick, 29 jaar en woonachtig in Almere. Ben in het dagelijks leven assistent bedrijfsleider bij een speciaalzaak voor bier-, wijn en likeurbereiding. In september vorig jaar mijn motorrijbewijs gehaald (iets wat ik al veel eerder had moeten doen ) Motor zelf had ik al een paar maand eerder thuis staan een K6 600. Afgelopen jaar veel gereden en in september mijn eerste circuitdag gereden via MSL. Planning voor volgend jaar is dan ook minimaal 4 a 5 circuitdagen te mee te pakken.
Het machientje:
[afbeelding]
- K6 600cc
- Donkere double buble van Zero Gravity
- Carbon heelguards
- Hugger en plastic zijkappen voorzien van stickerbomb
- Sonkere LED knippers voor
- Scorpion RP1-GP titanium/carbon slip-on
- BMC luchtfilter
- Witte rimstriping
- Stalen remleidingen
- 6000K 55W Xenon
- LED Grootlicht
- LED Stadlicht
Toekomst plannen:
- Extra set circuitkuipen
- Brembo remklauwen van een 2011 GSXR
- Wave/Flame remschijven
- Diverse delen vervangen door carbon
WelkomHallo allemaal,
Na lang meelezen op dit forum en vooral dit topic te volgen, lijk het we wel zo netjes om mezelf even voor te stellen.
Ik ben Patrick, 29 jaar en woonachtig in Almere. Ben in het dagelijks leven assistent bedrijfsleider bij een speciaalzaak voor bier-, wijn en likeurbereiding. In september vorig jaar mijn motorrijbewijs gehaald (iets wat ik al veel eerder had moeten doen ) Motor zelf had ik al een paar maand eerder thuis staan een K6 600. Afgelopen jaar veel gereden en in september mijn eerste circuitdag gereden via MSL. Planning voor volgend jaar is dan ook minimaal 4 a 5 circuitdagen te mee te pakken.
Het machientje:
[afbeelding]
- K6 600cc
- Donkere double buble van Zero Gravity
- Carbon heelguards
- Hugger en plastic zijkappen voorzien van stickerbomb
- Sonkere LED knippers voor
- Scorpion RP1-GP titanium/carbon slip-on
- BMC luchtfilter
- Witte rimstriping
- Stalen remleidingen
- 6000K 55W Xenon
- LED Grootlicht
- LED Stadlicht
Toekomst plannen:
- Extra set circuitkuipen
- Brembo remklauwen van een 2011 GSXR
- Wave/Flame remschijven
- Diverse delen vervangen door carbon