Suzuki GSX-R 600&750 deel 7: Stilte in de winter!

Status
Niet open voor verdere reacties.
U zei huis afmaken?

Fucking mooi weer en ik zit in het enige hok zonder ramen en met CV ketel te beunen...

[afbeelding]

Ik heb geen verstand van CV's, maar voor mij als leek ziet dit er keurig uit!

:}
Dat kost je normaliter een paar honderd euro aan monteurkosten.
 
Laatst bewerkt:
U zei huis afmaken?

Fucking mooi weer en ik zit in het enige hok zonder ramen en met CV ketel te beunen...

[afbeelding]
Dat staat goed op je CV Roy :9
601453_614816841867064_117610914_n.jpg
 
Deze week weer een productief weekje gehad.. In plaats van sacherijnig zijn we weer positief ingesteld O-)

- Nieuwe knipperlichten ( Knipperlichten (6) - Streamable ) gemonteerd nadat ik een nieuw knipperlicht-relais moest kopen, kortsluiting had gemaakt waardoor mijn dashboard het niet meer deed (zekering gewisseld, had geen reserve meer blijkbaar, nieuwe set besteld)
- Frame-sliders eindelijk los gekregen, nieuwe zijn onderweg
- Stuurgewichtje ook los kunnen trillen (nieuwe zijn onderweg) met een accutol, was ook geöxideerd en zat behoorlijk vast, net als de bout van de frameslider
- Usb lader gemonteerd en netjes weg kunnen werken naar m'n zin (wel beperkte montagemogelijkheden bij t stuur zeg :X )

En gisteren lekker een stuk gereden om ook de lader even te testen en na te denken wat de volgende aanpassingen worden :')

To-do lijstje:
- nieuwe kappenset monteren zodra hij eindelijk door de douane heen is (wacht nu al 6 weken op die dingen ;(
- spiegels vervangen
- koplamp vervangen voor een led / witte lamp i.p.v. dit blauwe licht
- op zoek naar een korte, zwarte uitlaat die past onder de k4
- nieuwe set banden

En ik ben nu aan het kijken naar een ander zadel (of een hoes) die een wat meer modernere look geeft. Kennen jullie goede adresjes? Ik heb nu een potentiële gevonden op Baseline Motorcycle Seat Covers for SUZUKI GSX-R 600 750 04-05 maar dat komt uit Amerika.. bij voorkeur een Nederlands of Europees bedrijf (eventueel goedkoper?)

145-1-506-l.jpg


Staat wel vet denk ik :P
 
Laatst bewerkt:
Deze week weer een productief weekje gehad.. In plaats van sacherijnig zijn we weer positief ingesteld O-)

- Nieuwe knipperlichten ( Knipperlichten (6) - Streamable ) gemonteerd nadat ik een nieuw knipperlicht-relais moest kopen, kortsluiting had gemaakt waardoor mijn dashboard het niet meer deed (zekering gewisseld, had geen reserve meer blijkbaar, nieuwe set besteld)
- Frame-sliders eindelijk los gekregen, nieuwe zijn onderweg
- Stuurgewichtje ook los kunnen trillen (nieuwe zijn onderweg) met een accutol, was ook geöxideerd en zat behoorlijk vast, net als de bout van de frameslider
- Usb lader gemonteerd en netjes weg kunnen werken naar m'n zin (wel beperkte montagemogelijkheden bij t stuur zeg :X )

En gisteren lekker een stuk gereden om ook de lader even te testen en na te denken wat de volgende aanpassingen worden :')

To-do lijstje:
- nieuwe kappenset monteren zodra hij eindelijk door de douane heen is (wacht nu al 6 weken op die dingen ;(
- spiegels vervangen
- koplamp vervangen voor een led / witte lamp i.p.v. dit blauwe licht
- op zoek naar een korte, zwarte uitlaat die past onder de k4
- nieuwe set banden

En ik ben nu aan het kijken naar een ander zadel (of een hoes) die een wat meer modernere look geeft. Kennen jullie goede adresjes? Ik heb nu een potentiële gevonden op Baseline Motorcycle Seat Covers for SUZUKI GSX-R 600 750 04-05 maar dat komt uit Amerika.. bij voorkeur een Nederlands of Europees bedrijf (eventueel goedkoper?)

[afbeelding]

Staat wel vet denk ik :P

Ik ben wel benieuwd naar wat je met dat zadel doet.

Ik zou zelf ook wel een ander zadel willen zodat het wat zachter zit. Ik heb weinig kont zeg maar. :+
Na een uur begint het verzitten bij mij al, omdat ik een houten reet krijg. _O-
 
Ik ben wel benieuwd naar wat je met dat zadel doet.

Ik zou zelf ook wel een ander zadel willen zodat het wat zachter zit. Ik heb weinig kont zeg maar. :+
Na een uur begint het verzitten bij mij al, omdat ik een houten reet krijg. _O-

wat ik begrijp is dat het vooral een cosmetische aanpassing is, en niet zozeer comfort ;) Ik wil hem wel over mijn huidige zadel doen, dus het is wel een extra laagje.. maar anders zou je er extra schuim tussen moeten doen ofzo?
 
Ik ben wel benieuwd naar wat je met dat zadel doet.

Ik zou zelf ook wel een ander zadel willen zodat het wat zachter zit. Ik heb weinig kont zeg maar. :+
Na een uur begint het verzitten bij mij al, omdat ik een houten reet krijg. _O-

Training...

Op mijn trip naar de Noordkaap zat ik op dag 3 alsof ik een KD op een rechte weg ging doe , dag 5 nergens meer last van.
 
wat ik begrijp is dat het vooral een cosmetische aanpassing is, en niet zozeer comfort ;) Ik wil hem wel over mijn huidige zadel doen, dus het is wel een extra laagje.. maar anders zou je er extra schuim tussen moeten doen ofzo?

Oh!
Ik dacht dat ze het opnieuw bekleedde en dan kan er soms wat extra schuim bij inderdaad.

In dat geval zal het weinig uitmaken inderdaad.
 
Laatst bewerkt:
Training...

Op mijn trip naar de Noordkaap zat ik op dag 3 alsof ik een KD op een rechte weg ging doe , dag 5 nergens meer last van.

Een zachter zadel is makkelijker. :9

Heb het op al mijn motoren gehad dus is niet specifiek gerelateerd aan mijn GSXR. Wel allemaal supersports dus die zadels zijn ongeveer allemaal even hard.

Ik zit niet heel vaak zo lang achtereen op de motor (vorige week toevallig) dus vaak heb ik er geen last van.

Een zacht BMW F800 zadel zie ik wel zitten. Zo'n motor alleen wat minder. :X
 
Ah ja!
Dat doet het matras van mijn bed ook en dat is zeker heel comfortabel!

Toch eens uitzoeken. Nu ben ik nieuwsgierig.
 
En om even terug te komen op die circuitdag.

26 en 27 augustus organiseert Racecracks een 2 daagse op Assen. Ik ben er in ieder geval te vinden.
Omdat het een 2daagse is, 2x zoveel kans om elkaar en de motoren te zien.

Who is in? :)
 
...
En ik ben nu aan het kijken naar een ander zadel (of een hoes) die een wat meer modernere look geeft. Kennen jullie goede adresjes? Ik heb nu een potentiële gevonden op Baseline Motorcycle Seat Covers for SUZUKI GSX-R 600 750 04-05 maar dat komt uit Amerika.. bij voorkeur een Nederlands of Europees bedrijf (eventueel goedkoper?)

[afbeelding]

Staat wel vet denk ik :P
Wellicht staat hier iets leuks tussen. Of anders op Ebay zoeken? En misschien kan een lokale stoffeerder helpen? Ik hem mijn zadel laten verhogen bij een man die normaliter auto's bekleed. Daarbij kon ik kiezen uit verschillende materialen.
Ah ja!
Dat doet het matras van mijn bed ook en dat is zeker heel comfortabel!

Toch eens uitzoeken. Nu ben ik nieuwsgierig.
Misschien is zo'n "gel kussen" iets? Je hebt er die je op je zadel bind of die je onder de bekleding moet plaatsen.
 
En om even terug te komen op die circuitdag.

26 en 27 augustus organiseert Racecracks een 2 daagse op Assen. Ik ben er in ieder geval te vinden.
Omdat het een 2daagse is, 2x zoveel kans om elkaar en de motoren te zien.

Who is in? :)


Ik ben er niet Pim.
Heb gekozen voor een weekje Spanje oktober november :]
 
En om even terug te komen op die circuitdag.

26 en 27 augustus organiseert Racecracks een 2 daagse op Assen. Ik ben er in ieder geval te vinden.
Omdat het een 2daagse is, 2x zoveel kans om elkaar en de motoren te zien.

Who is in? :)


Ben er de 26e 27e (maandag). :W

7 sept ga ik nog naar zandvoort, dus 2 sept gaat em niet worden. Wel een leuk idee!
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan