- Onderwerp starter
- #426
Nou ja, ik ben om 8:00 nog niet kacheltje lam hoor
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik om 8 uur morgenavond al wel vrees ik.Nou ja, ik ben om 8:00 nog niet kacheltje lam hoor
Ik om 8 uur morgenavond al wel vrees ik.
Op de valreep een 750 K6 gekocht voor af en toe een trackday en om wat te 'toeren'
Zal dit topic gaan volgen. Zal er best wijzer van worden.
[afbeelding]
D'r zitten nu trouwens BT016 banden onder. Tijdens het proefritje begonnen ze aardig te glijden op een nat wegdek. Zijn er banden die het goed/beter doen onder de 750, of kan ik het gewoon bij een willekeurige sportieve band houden? Vond de m7rr en sportsmart 2 max niet verkeerd...
Welke garanties gaf men je dan aan het race-blok ?Stond wel een aardige tussen hoor, kon ook wel een mooie deal maken kwa inruil voor mijn huidige fiets.
Voor 10.000 wil ik een nette zienBeetje racer hoort er ook afgetrapt uit te zien .
Jij stiekem een RSV4 wezen passen bij Niwa Willem?
Mooi ding . Of je hier wijzer wordt . 2 keer een motor met Bridgestone banden gehuurd, vond ik echt niks. M7rr en Rosso3 zijn de beste sportbandjes.Op de valreep een 750 K6 gekocht voor af en toe een trackday en om wat te 'toeren'
Zal dit topic gaan volgen. Zal er best wijzer van worden.
[afbeelding]
D'r zitten nu trouwens BT016 banden onder. Tijdens het proefritje begonnen ze aardig te glijden op een nat wegdek. Zijn er banden die het goed/beter doen onder de 750, of kan ik het gewoon bij een willekeurige sportieve band houden? Vond de m7rr en sportsmart 2 max niet verkeerd...
Welke garanties gaf men je dan aan het race-blok ?Voor 10.000 wil ik een nette zien Die hadden ze niet eens staan Was ook wezen kijken naar het GSXr-R 1000 2017 model en naar die afgetrapte GSXr1000 2015 racer.[/quote
Garanties niet over gehad, was gewoon een beetje vrijblijvend aan het rondkijken. Vond die witte 2017 1000 Gixxer wel appart om te zien. Kwa zithouding zijn die 2017 Gixxer en een BMW toch wel de beste fietsen voor je denk ik Willem. Ook die 1000cc bikers worden steeds kleiner.
Garanties niet over gehad, was gewoon een beetje vrijblijvend aan het rondkijken. Vond die witte 2017 1000 Gixxer wel appart om te zien. Kwa zithouding zijn die 2017 Gixxer en een BMW toch wel de beste fietsen voor je denk ik Willem. Ook die 1000cc bikers worden steeds kleiner.
Op de valreep een 750 K6 gekocht voor af en toe een trackday en om wat te 'toeren'
Zal dit topic gaan volgen. Zal er best wijzer van worden.
[afbeelding]
D'r zitten nu trouwens BT016 banden onder. Tijdens het proefritje begonnen ze aardig te glijden op een nat wegdek. Zijn er banden die het goed/beter doen onder de 750, of kan ik het gewoon bij een willekeurige sportieve band houden? Vond de m7rr en sportsmart 2 max niet verkeerd...
Eerst maar eens 6 dagen Almeria Willem . Ga je zeker vooruitgang boeken. Is een erg makkelijk circuit om te leren, weinig blinde bochten en weinig schakelen. Lang recht stuk om uit te rusten. Alleen aanremmen voor de een na laatste chicane is moeilijk en eng vond ik. Alvast veel plezier gewenstHet ergste is dat ik qua grootte motorfiets net zo goed op mijn K4 kan blijven rijden.Alle nieuwe 1000 cc modellen die zijn idd net zo groot.
Als viel de zitpositie op de 2017 mij ook niet echt tegen.Ik ga de komende zomer alle opties eens goed bekijken.Eerst lekker gaan rijden met de K4 en wat progressie ermee maken is mijn goal.
BT016 is dan ook echt een serieus verouderde band. Nieuwe serie is S021 bv tegenwoordig, en da's écht serieus goed. Ik rijd zelf dan vanwege de kilometers op een T serie en vanaf de T30 EVO is dat nat ook echt serieus een hele goede band. Komt nu de 31 aan en ik ben echt benieuwd!BT016 is op droog een prima band maar nat zijn ze inderdaad wat minder als bijvoorbeeld de Michelin Pilot Power. Bespaar je een tientje per band tenzij je graag interessant wil doen in de kroeg, 2CT is niet nodig.
Ik rij op de openbare weg op bijna al mijn motoren op de PiPo, echt genoeg grip ook op nat wheelies ipv wheelspin.
BT016 is dan ook echt een serieus verouderde band. Nieuwe serie is S021 bv tegenwoordig, en da's écht serieus goed. Ik rijd zelf dan vanwege de kilometers op een T serie en vanaf de T30 EVO is dat nat ook echt serieus een hele goede band. Komt nu de 31 aan en ik ben echt benieuwd!
En idd Willem, erg jammer de motoren zo klein worden. Heb je niks aan...
BT016 is op droog een prima band maar nat zijn ze inderdaad wat minder als bijvoorbeeld de Michelin Pilot Power. Bespaar je een tientje per band tenzij je graag interessant wil doen in de kroeg, 2CT is niet nodig.
Ik rij op de openbare weg op bijna al mijn motoren op de PiPo, echt genoeg grip ook op nat wheelies ipv wheelspin.
Gefeliciteerd, ziet er netjes uit!Op de valreep een 750 K6 gekocht voor af en toe een trackday en om wat te 'toeren'
Zal dit topic gaan volgen. Zal er best wijzer van worden.
[afbeelding]
D'r zitten nu trouwens BT016 banden onder. Tijdens het proefritje begonnen ze aardig te glijden op een nat wegdek. Zijn er banden die het goed/beter doen onder de 750, of kan ik het gewoon bij een willekeurige sportieve band houden? Vond de m7rr en sportsmart 2 max niet verkeerd...
Kin my neat skille...
Pas mooi op die dingen,staat een dikke appie bij MP Leek,zo,n APRC ding in wit/rood/groen,met een prijs waar ik wat verdrietig van word maar wie weet zo met een
heb in iedergeval een lot dus dat geld ben ik al kwijt,gelukkig nieuwjaar dan maar alvast...
De beste wensen allemaal!!
Eerst maar eens 6 dagen Almeria Willem . Ga je zeker vooruitgang boeken. Is een erg makkelijk circuit om te leren, weinig blinde bochten en weinig schakelen. Lang recht stuk om uit te rusten. Alleen aanremmen voor de een na laatste chicane is moeilijk en eng vond ik. Alvast veel plezier gewenst
Haha ja idd Willem.
En zo een Appie blijft ook vet natuurlijk!