zzzuki
MF veteraan
In de garage is het tegen de marge zitten al gauw goed. Voordeel als je het zelf doet dat je deze klep wel gaat stellen.Ik verwacht dat er niets of bijna niets gesteld moet worden bij 24k en dat vind ik zonde van alle moeite waardoor ik het liever iets rek waardoor het wel de moeite waard is, omdat er dan wel kleppen dicht bij de minimale marge zitten.
Vandaar dat ik benieuwd ben naar andere hun ervaringen met de 24k beurt en dan eigenlijk vanaf 2006.
Mijn ervaring is 0 kleppen. Ik lees hier 1 ervaring en dat is 3 kleppen.
B
Met nog een paar zou ik een conclusie kunnen trekken mbt de GSXR.
Die onderhoudsintervallen in het wphb neem ik niet altijd heel nauw. Om de 6k nieuwe olie is ook zo iets. Daar zit toch echt meer achter dan dat het echt nodig is.
Ik rijd er meestal 10k mee. Ik rijd alleen snelweg bijna en trek dat ding nooit open. Zit je alleen maar te racen dan houd je jou er bijvoorbeeld ook niet aan, want dan doe je het weer vaker.
Omdat niet elke motor hetzelfde is zoals je aangeeft (zelfs binnen hetzelfde model niet) wil ik hier toch even peilen voor ik dit zomaar uitstel. Klepspeling is toch een "dingetje" zeg maar.
Het zegt niet alles, maar geeft zeker een indicatie in grote lijnen.