Reanne2312
MF veteraan
Ik rij 2/3 keer per jaar op circuit, circuitmotor is ook mijn straatmotor. Vind het allemaal duur zatGeloof me, met regenbanden boeit het niet dat het regent, heerlijk!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Ik rij 2/3 keer per jaar op circuit, circuitmotor is ook mijn straatmotor. Vind het allemaal duur zatGeloof me, met regenbanden boeit het niet dat het regent, heerlijk!
Ik rij 2/3 keer per jaar op circuit, circuitmotor is ook mijn straatmotor. Vind het allemaal duur zat
Er moet alleen een knop om in je hoofd hahaGeloof me, met regenbanden boeit het niet dat het regent, heerlijk!
Ja die 2CT, echt onverslaanbaar idd, zeker voor dat geld. En ook in de regen een dikke prima...Michelin Pilot Power en dan gewoon de eerste variant. Goedkoop en op de weg een top band!
Ja die 2CT, echt onverslaanbaar idd, zeker voor dat geld. En ook in de regen een dikke prima...
Ik bedoel de normale pilot powers. Niet de 2ctEr moet alleen een knop om in je hoofd haha
Nu ben ik ook een mietje hoor in de regen, zelfs met echt goede banden durf ik bijna niet af te schuinen en te hoeken...
Vandaag trouwens een beetje temperatuur in de banden gekregen, bevalt echt prima. Vanochtend afgestorven van de kou richting Zwolle, maar een 400km met mooie binnendoor wegen en veel koffie. Bevalt goed.
Ja die 2CT, echt onverslaanbaar idd, zeker voor dat geld. En ook in de regen een dikke prima...
Nee valt mee. Ik vermijd snelwegenGeen last van het gemis van de dual compound? Die banden zou ik echt binnen no time vierkant hebben...
Geen last van het gemis van de dual compound? Die banden zou ik echt binnen no time vierkant hebben...
EensMichelin Pilot Power en dan gewoon de eerste variant. Goedkoop en op de weg een top band!
Wat zijn de sproeiermaten?
Er zijn diverse modellen carburateurs geleverd welke ook hun eigen basissetting hebben (laatst helaas moeten uitzoeken).
Wat is het bouwjaar en 600 of 750?
IIk denk eerst kleppen stellen en daarna synchroniseren en de carbs op de basis settings. Daarna kun je gaan spelen met de instellingen om te zorgen dat deze weer goed loopt (of laten doen).
Zitten de 2 koudere cilinders op dezelfde bobine?
Bobines omwisselen, verplaatst het probleem zich dan naar de andere 2 cilinders weet je het probleem.
Betreft een SRAD 600 uit 1996 (1997). Ik heb de carburateurs gezet naar de basissetting volgens het WPH met het ID nummer (34E0) wat op de zijkant van de carb's staat. Ook de spoeier maten kloppen, dat zijn voor cilinder 1 een 125 en voor 2,3,4 een 122,5.
Zijn 4 penbobines, is een 600.
Zitten de 2 koudere cilinders op dezelfde bobine?
Bobines omwisselen, verplaatst het probleem zich dan naar de andere 2 cilinders weet je het probleem.
Weet je dat zeker?
Ik heb een 96er gehad (weliswaar 750) maar die had 2 bobines.
Oke, dan is dat wss nog een verschil tussen 600 en 750.
Maar dan ga ik mee met brandstof toevoer, zou de carbs nog eens goed nakijken.
En of je de slangetjes goed hebt aangesloten.
Of even ouderwets door prikken en blazen.
Mijn ervaring is dat niet altijd alles eruit en schoon is ondanks een ultrasoonbad.
Prikken zou ik niet doen, sproeiers zijn gevoelig.