Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

vandaag nog wat banden opgehaald, heb er nu voor begin 2020 wel genoeg denk ik....
IMG_20191222_144655.jpg
 
Nog aanraders voor remschijven? Mijne zitten op de limiet. SRAD 600. Welke schijven van andere Suzuki modellen / bouwjaren passen? Ik meen Busa en SV schijven?
 
De afgelopen weken :
-regulier onderhoud
-thermostaat eruit gesloopt in een poging
De temperatuur nog iet naar beneden te krijgen op warme dagen
-prefentief een nieuwe koppeling
-Alles geborgd en teen beschermer erop gezet
-onderkuip wit ipv blauw gemaakt, persoonlijk oogt het wat frisser en paar nieuwe gsxr stickers

Volgend weekend gaat ie naar front row voor nieuwe veren voor. Pik daar dan ook nog een nieuw remleiding setje op. Zodat ik geen leiding over het spatbord meer heb.

Dan staat hij helemaal klaar voor 2020 dan beginnen direct 3 april met een licensie cursus.
IMG_20191228_114631_288.jpg
 
De afgelopen weken :
-regulier onderhoud
-thermostaat eruit gesloopt in een poging
De temperatuur nog iet naar beneden te krijgen op warme dagen
-prefentief een nieuwe koppeling
-Alles geborgd en teen beschermer erop gezet
-onderkuip wit ipv blauw gemaakt, persoonlijk oogt het wat frisser en paar nieuwe gsxr stickers

Volgend weekend gaat ie naar front row voor nieuwe veren voor. Pik daar dan ook nog een nieuw remleiding setje op. Zodat ik geen leiding over het spatbord meer heb.

Dan staat hij helemaal klaar voor 2020 dan beginnen direct 3 april met een licensie cursus. Bekijk bijlage 1453415
Lekker bezig
 
Ik kijk nergens van op hoor!

Probleem wat ik heb met al die "Chinese rampspoed"
is dat ze elke drol op facebook zetten, van 4 kanten belicht, met allerlei leuke effecten zoals hondeoortjes of katteoogjes,
maar als het er op neerkomt dat er een chinees onderdeel heeft gefaald dat je in 99% van de gevallen geen foto's te zien krijgt, en ze je niet kunnen vertellen welk merk het is (Ebay is géén fabrikant)
en dat is dan ALS het niet een 3e hands verhaal is


En dan krijg je een doodoener als:
"Ga je het risico nemen?"
Ik rij met 0 graden, 150pk, banden die niet op temperatuur willen komen, in de spits naar m'n werk en terug, hoe bedoel je "risico's nemen"?
 
Probleem wat ik heb met al die "Chinese rampspoed"
is dat ze elke drol op facebook zetten, van 4 kanten belicht, met allerlei leuke effecten zoals hondeoortjes of katteoogjes,
maar als het er op neerkomt dat er een chinees onderdeel heeft gefaald dat je in 99% van de gevallen geen foto's te zien krijgt, en ze je niet kunnen vertellen welk merk het is (Ebay is géén fabrikant)
en dat is dan ALS het niet een 3e hands verhaal is


En dan krijg je een doodoener als:
"Ga je het risico nemen?"
Ik rij met 0 graden, 150pk, banden die niet op temperatuur willen komen, in de spits naar m'n werk en terug, hoe bedoel je "risico's nemen"?

Nogal wat anders in mijn ogen.
150pk en banden die niet op temperatuur komen ben je op bedacht en pas je je rijden op aan.

Merkloze rommel stikt het van op AliExpress en dat kan naar de klote gaan terwijl je net een bochtje aan 80kmh pakt en er een vrachtwagen je tegemoet komt. Want Ali = rommel. Alle waar naar geld, ik haal er genoeg vanaf, maar geen spul waar ik keer op keer op keer op keer enz van op aan moet kunnen.
 
Ja hij lust wel wat olie inderdaad. Met die reden ga ik het spul open trekken en vervangen. Hij heeft gewoon veel te weinig meters gemaakt in z’n leven gok ik zo 😋 alles mooi uitgedroogd.

Ga je ook meteen de kleppen nu opnieuw laten in slijpen ? Mocht je een koppakking nodig hebben heb er aantal liggen voor de helft OEM prijs Suzuki.

005
CYLINDER HEAD GASKET (11141-35F00)
£78.31
 
Laatst bewerkt:
Ga je ook meteen de kleppen nu opnieuw laten in slijpen ? Mocht je een koppakking nodig hebben heb er aantal liggen voor de helft OEM prijs Suzuki.

005
CYLINDER HEAD GASKET (11141-35F00)
£78.31
Alles gaat uit elkaar, dus ook de kleppen zullen gecontroleerd worden. Klepspeling controleren stond zoiezo nog op het lijstje.
Ik heb alle onderdelen al besteld 😅 maar bedankt voor het aanbod.
 
Bekijk bijlage 1451585

Luitjes! Wakker worden!
Heeft er iemand nog foto’s en/of filmpjes van de Gixxerdag afgelopen jaar?

Graag zsm de originele in groot formaat mailen naar (royracing185(at)gmail.com of via www.wetransfer.com sturen.

Ik weet zo niet zeker meer wie er waren dus een foto van jezelf met motor als je er was zou fijn zijn.
V @bart_schwantz_34
@NoStra
@Wilhelmus gixxer
V @La Diabla
V @Reanne2312
@Frank-m
@Green Gooner
V @vino
@jbt
@haverkater
@gixxer750srad
@RoenioVTR
@User[123]
@Monsma
@JC-GSX-R

Luitjes!
Heb nog maar een paar foto's gekregen, de rest was er niet dus? ;) Laat ff wat horen graag.

@NoStra (via Bart_Schwantz al wel 1 gekregen)
@Wilhelmus gixxer
@Frank-m
@Green Gooner
@jbt (Alleen box foto)
@haverkater
@gixxer750srad (Alleen box foto)
@RoenioVTR
@User[123]
@Monsma
@JC-GSX-R (Alleen box foto)
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan