Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

deze dus
20190714_101203.jpg
 
GIXXER CIRCUITDAG 2020!

Wederom gaan we met RSZ op Assen spelen en ZONDAG 3 MEI is het geworden.

*2TheExperience voor rijden met begeleiding (Klik om te boeken bij 2theEx)
* LIGHT rondetijden van 2.20 tot 2.05 (Klik hier om bij RSZ te boeken)
* MEDIUM rondetijden van 2.05 tot 1.57 (Klik hier om bij RSZ te boeken)
* FAST rondetijden van 1.57 of sneller (Klik hier om bij RSZ te boeken)
Tijdschema: https://www.rszmotorsport.nl/wp-content/uploads/2020/01/TIMING-EVENT-2.pdf

Voor de liefhebbers, zaterdagavond aanwezig, pizza, drankje en sterke verhalen!

Wie - welke groep/PR - zaterdagavond aanwezig?

@Roy "R"acing - fast/1:50 - ja

@Wilhelmus gixxer - medium/2:03 - ja

@Reanne2312 - 2theEx - ja

@ianmoto - medium/??? - ja

@JC-GSX-R - medium/2:00 - nee

@vino - medium/2:04 - nee

@gixxer750srad - fast/??? - nee

@La Diabla - OVB
 
Laatst bewerkt:
CRT is een prima organisatie. Niet de goedkoopste maar wel goed en of het nu 230 of 240 is dat is ook lood om oud ijzer ;)





Ik ben druk bezig met het filmpje van Gixxerdag 2019. Iedereen die geen actie foto instuurt zal ik hoogstens een shot onder het rijden of op het paddock van kunnen gebruiken. Het zou dus leuk zijn... Dit is overigens ook de laatste keer dat ik erom zeur.
 
CRT is een prima organisatie. Niet de goedkoopste maar wel goed en of het nu 230 of 240 is dat is ook lood om oud ijzer ;)





Ik ben druk bezig met het filmpje van Gixxerdag 2019. Iedereen die geen actie foto instuurt zal ik hoogstens een shot onder het rijden of op het paddock van kunnen gebruiken. Het zou dus leuk zijn... Dit is overigens ook de laatste keer dat ik erom zeur.

goed bezig Roy👍
 
CRT is een prima organisatie. Niet de goedkoopste maar wel goed en of het nu 230 of 240 is dat is ook lood om oud ijzer ;)





Ik ben druk bezig met het filmpje van Gixxerdag 2019. Iedereen die geen actie foto instuurt zal ik hoogstens een shot onder het rijden of op het paddock van kunnen gebruiken. Het zou dus leuk zijn... Dit is overigens ook de laatste keer dat ik erom zeur.
Ben benieuwd naar het filmpje. Tof dat je het doet
 
Om vast maar eens te inventariseren...

GIXXER CIRCUITDAG 2020!

Wederom houden we vrijdag-zaterdag-zondag-maandag aan en met een voorkeur voor zaterdag-zondag en op Assen.

Wie - welke dagen kan je evt

@Roy "R"acing - vrij, zat, zon, ma

Weet je mogelijke dagen laat maar weten:
Vrijdag 10 apr RSZ (wel erg vroeg in het seizoen)
Zondag 3 mei RSZ
Zaterdag 18 juli CRT


Pas mezelf wel aan alhoewel mijn voorkeur uitgaat naar warmte
Zondag 3 mei RSZ
Zaterdag 18 juli CRT
 
Overigens zijn er meer dagen waar RSZ een race heeft maar ook vrij rijden. Alleen of er dan ook 2theEx is weet ik niet en ik persoonlijk vind het leuker als het een dag is dat ik niet hoef te racen want als het even lukt gaat de 250 dan ook mee om te kijken of ik in groep 3 wat 600's kan pesten :P
 
Overigens zijn er meer dagen waar RSZ een race heeft maar ook vrij rijden. Alleen of er dan ook 2theEx is weet ik niet en ik persoonlijk vind het leuker als het een dag is dat ik niet hoef te racen want als het even lukt gaat de 250 dan ook mee om te kijken of ik in groep 3 wat 600's kan pesten :P


Mij ga je niet ermee bijhouden.......... al moet ik de 1:48 gaan aantikken :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan