A
Anoniempje619
Guest
hallo zijn er mensen die weten of een spanningsregelaar van een k1 750 ook op een 750 k5 past en werkt ??
op het oog ziet de stekker hetzelfde eruit ?
Zijn hetzelfde
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
hallo zijn er mensen die weten of een spanningsregelaar van een k1 750 ook op een 750 k5 past en werkt ??
op het oog ziet de stekker hetzelfde eruit ?
Een SRAD hoeft niet veel te kosten hoor, maar goedkoop is vaak ook duurkoop. Hangt uiteraard ook van jezelf af hoe kritisch je bent en wat je er allemaal aan wilt doen. Als ik zie wat voor geld er in de mijne gestoken is dan had ik daar ook minimaal een k4/k5 model van kunnen kopen raceklaar.
Ik heb het speclijstje er voor de grap even bijgezet;
☆ Brembo RCS rempomp + reservoirkit
☆ Race topkuipsteun
☆ Acumen gearindicator
☆ Akrapovic einddemper
☆ HEL stalen remleidingen
☆ K tech veren voorkant
☆ WP achterschokbreker
☆ Hayabusa remklauwen met technium dual carbon remblokken
☆ Aangepast subframe
☆ Active snelgas
☆ Domino handvatten
☆ Domino stuurschakelaar
☆ PP Clipons
☆ Valter moto remschakelset
☆ R&G asprotectie
☆ R&G valblokken
☆ R&G bobbins
☆ Carbon hugger
☆ Hyperpro stuurdemper
☆ Dynojet kitje
☆ BMC luchtfilter
☆ Stompgrip op de tank
☆ Complete racekuip met Fabri ruitje
☆ Haakse ventielen op alle velgen
☆ Carbonadi blokbescherming
☆ Pro Bolt remklauwbouten voor en achter
☆ PP koppelingshendel
☆ PP remhendelbeschermer
☆ PP tankdop
☆ Stuuruitslagbeperking
☆ Olie aftapplug Pro Bolt
☆ Translogic quickshifter
☆ Regenlicht met externe schakelaar
☆ Starlane laptimer
☆ Carbon hugger
☆ Extra velgen met regenbanden
☆ Extra achtervelg
☆ Extra kuipset
kratje bier erbij dan?Op MP zullen ze er slechts 700EURO voor bieden .Ik kan/wil er wel 200EURO meer ervoor gegeven
kratje bier erbij dan?
Juist, jij hebt mij door.Op MP zullen ze er slechts 700EURO voor bieden .Ik kan/wil er wel 200EURO meer ervoor gegeven
oke bedankt dan zou ik hem kunnen gebruiken op de k5 wand heb er nog een liggen van de k1Zijn hetzelfde
oke bedankt dan zou ik hem kunnen gebruiken op de k5 wand heb er nog een liggen van de k1
Juist, jij hebt mij door.
Mijn hobby is juist om motoren voor een grijpstuiver te kopen, beetje opknappen, jaartje mee rijden en dan met een beetje winst of verlies te verkopen. Hoef er niet persé wat op te verdienen, het is immers hobby.
Hoeven ook niet echt mooi/praktisch/comfortabel te zijn, daar heb ik een gsx1400 voor.
nou wat let je? staan zat Sradjes te koop!Ben geen centen neuker, want dan zou ik elke keer veel afdingen. Ik maak daarentegen wel gebruik van goedkoop aangeboden motoren.
En een cirquitfiets maken zou ik ook zelf doen, ook onder het kopje hobby.
Wat mij let staat een paar berichten hiervoor, ik heb nu een gsxr-600w staan die eerst weg moet voordat ik er weer een fiets bij koop.
dat zal, is Amerikaans toch?De 600 is zeldzamer
Als je van een straat cbr van €75 een circuitfiets wilt maken dan kun je beter een kant en klare kopen zoveel als je er dan in moet gaan pompenVoor het geld waar ik de fietsen voor koop zul je niet snel een kant-en-klare racefiets voor kunnen kopen.
Even een opsomming:
Gs500e €400
Gsx 600f €100
Gsx 600f €125
Gpz600 €250
Kawa kz750 in uncle bunt frame €90
Cbr600 €75
Gsxr-600w €250.
En om van die fietsen een echt complete circuitmotor te maken ben je nog steeds duur uit.Voor het geld waar ik de fietsen voor koop zul je niet snel een kant-en-klare racefiets voor kunnen kopen.
Even een opsomming:
Gs500e €400
Gsx 600f €100
Gsx 600f €125
Gpz600 €250
Kawa kz750 in uncle bunt frame €90
Cbr600 €75
Gsxr-600w €250.
Heb je dit wel eens gedaan? Ik ben benieuwd dan naar je aan- en verkoopprijs en de specsEn een cirquitfiets maken zou ik ook zelf doen, ook onder het kopje hobby.
Had de bedoeling om de gsxr-600w te gebruiken, alleen iets met corona. En daar ik in 2001 voor het laatst op het circuit geweest ben, heb ik geen illusie dat ik snelle rondes ga rijden. Wel makkelijk lichter te maken, de koplamp weegt al 4 kilo denk ik. Voor een incidenteel circuitdagje ga ik natuurlijk geen hele fiets ombouwen.Heb je dit wel eens gedaan? Ik ben benieuwd dan naar je aan- en verkoopprijs en de specs