Heel gaaf Bas!! Als ik het zo lees dan hoeft het idd niet heel veel geld te kosten ok wel met een beetje geluk maar je komt hier al een heel eind mee. Wil je er nog meer op gaan zetten?Als idee, ik ben op streng budget een srad 600 aan het bouwen zodat er geld overblijft om te rijden
Motor voor 650
Kappen geruild voor schadekappen +250
Rcs19 2e hands 100
Shock met sterkere veer 50
Kuipruitje aliexpress 10
Nieuwe hyperpro voorvorkveren+olie 115
Nieuwe sinter remblokken 80
Setjes ex racebanden 50-80 per set
Racekontje 50
Racekuip 30
Li ion accu 50
RVS uitlaatsysteem incl demper 60
Dus voor ongeveer 1000 euro ben ik klaar, maar heb wel geluk gehad met kuipwerk kunnen ruilen/verkopen.
Ja scheelt al een hoop. Alle benodigdheden voor de straat gaan er bij die van mij nu ook af.Had de bedoeling om de gsxr-600w te gebruiken, alleen iets met corona. En daar ik in 2001 voor het laatst op het circuit geweest ben, heb ik geen illusie dat ik snelle rondes ga rijden. Wel makkelijk lichter te maken, de koplamp weegt al 4 kilo denk ik. Voor een incidenteel circuitdagje ga ik natuurlijk geen hele fiets ombouwen.
Als idee, ik ben op streng budget een srad 600 aan het bouwen zodat er geld overblijft om te rijden
Motor voor 650
Kappen geruild voor schadekappen +250
Rcs19 2e hands 100
Shock met sterkere veer 50
Kuipruitje aliexpress 10
Nieuwe hyperpro voorvorkveren+olie 115
Nieuwe sinter remblokken 80
Setjes ex racebanden 50-80 per set
Racekontje 50
Racekuip 30
Li ion accu 50
RVS uitlaatsysteem incl demper 60
Dus voor ongeveer 1000 euro ben ik klaar, maar heb wel geluk gehad met kuipwerk kunnen ruilen/verkopen.
k5 is andersIemand nog onderdelen liggen van een gsxr k5 tm k8?
Mijn kilometerteller glaasje zitten 3 kleine scheurtjes in en wil ik vervangen.
K5 1000 niet die past ook. Daarom geen inhoud gespecificeerd in m'n post.k5 is anders
K5 1000 niet die past ook. Daarom geen inhoud gespecificeerd in m'n post.
Haha ja, maar wel onderdelen die ik weer goed kan verkopen of mee kan nemen naar de volgende bike.Zie daar gaat het al
Tijd voor een vriendin Roy.Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!
Je was gewoon niet duidelijk!Tijd voor een vriendin Roy.
Ja my bad, dacht dat het duidelijk was.Je was gewoon niet duidelijk!
En nee man, heb zus en haar vriendin in huis. Vermoeiend!
Gewoon origineel setjes zou ik doen. Maar meer omdat ik remmen gevaarlijk vind om aftermarket van te nemen (tenzij een bekend merk).Ik wil graag mijn remklauwen zelf gaan reviseren van een GSXR600 k9. Heb een werkplaatshandboek en Youtube beetje zitten bekijken. Onder het motto "Heb het nog nooit gedaan, dus denk wel dat ik het kan" een vraag. Welke revisie set is aan te bevelen?
Verder wil ik de kabels dan ook maar gelijk meenemen en vervangen voor stalen remleidingen. Als ik via bijv. NR1 motor een set HEL bestel specifiek voor mijn type motor, krijg ik dan netjes de juiste lengte etc allemaal aangeleverd, maw. enkel nog monteren?
Methode is vrijwel hetzelfde als bij de oudjes , alleen moet de motor lopen wat Bean ook al aangaf.Mannen, gsxr600k4 wil ik de TPS gaan afstellen. Bij een vorige 750k2 ging dat heel makkelijk met het doorverbinden vd stekker in de kont.
Bij de k4 is dat net effe anders, maar kom er nog niet helemaal uit via YouTube. Heeft iemand een goed link of tip hoe dit te doen?
Ik heb al ff niet meer aan een SRAD gesleuteld, maar ik gok carter ontluchting.Mooie srad!
Vraagje, wat hoort er aan dit tuutje aan de voorkant van de airbox?
Zit aan de ram air aangesloten, maar ik mis iets. Is het een overdruk ventieltje? Is het dicht normaal gesproken?
Edit: gsxr600 '97
Heb net tovami kitje erin gezet, totaal andere fiets!