Al had hij een dorp verderop gestaan had ik er nog niet eerder heen kunnen gaan.ah balen is dat man. Da's het nadeel van ver weg
Ben ik al mee in gesprek!@Roy "R"acing is dit ‘m niet? Nagenoeg origineel op dempert, knippers en wat geanodiseerde stuurtgewichtjes na:
≥ Suzuki GSXR 750 — Motoren | Suzuki — Marktplaats
Zeer nette Suzuki gsxr 750 van 2001.Vanaf 2014 in bezit en rijdt perfect.Accu vorig jaar vervangen en regulier onderhoud uitgevoerd.Voor vragen bellink.marktplaats.nl
Ben ik al mee in gesprek!
Weinig van de kleurstelling zo te zien he?Hallo lezers,
Ik heb nu een jaar mijn 750-K6 in bezit. Een blauw/witte. 1e toelating sept 2006. In 2011 in NL tenaamgesteld.
Wat mij nu pas opvalt is de kleurstelling. De topkuip is wit. Als ik google zie ik eigenlijk alleen maar blauwe topkuipen van het bj 2006. Ook op andere delen lijkt het een 2007 kleurenschema te zijn: de punt op de tank (komend vanuit de zijkuip) is donderblauw (2006 vaak lichter blauw en gespleten), de punt onder de buddy is donkerblauw (2006 lichtblauw en ook gespleten).
Is modeljaar 2007 dan al in september 2006 beschikbaar gekomen?
Mijnes:
Bekijk bijlage 1799719
Is modeljaar 2007 dan al in september 2006 beschikbaar gekomen?
Misschien is het wel een K7, foutje bij invoeren of wat dan ook.Vervanging na schade zou een optie kunnen zijn. Maar dan is álles vervangen. Topkuip, zijpanelen, tank en achterkappen. Die zijn allemaal 2007 model dan.
Kan best. Iemand heeft een k7 naar circuit gezet en deze kuip als geheel te koop aangeboden.Vervanging na schade zou een optie kunnen zijn. Maar dan is álles vervangen. Topkuip, zijpanelen, tank en achterkappen. Die zijn allemaal 2007 model dan.
Verzekering heeft niets te maken met voertuigpapieren en ik neem aan dat het om die papieren ging?Kan ook foutje in systeem zijn
Bij 2 verzekeringsmaatschappijen was m'n k6 een k5
Sinds enige tijd heb ik een nieuwe helm, maar ik had al lang niet meer op m'n SRAD gereden. Zondag weer eens een rit gemaakt en het viel me op, dat mijn helm ineens lang niet zo stil was als ik op mijn andere motoren gewend ben. Wat blijkt: de vorm van de kuip(ruit?) zorgt ervoor, dat er een hoop turbulentie net onder de rand van mijn helm ontstaat of iig dat de luchtstroom precies vanaf de onderkant naar binnen komt. Met mijn hoofd in een 'schone' stroom lucht, heb ik nergens last van en is de helm onwijs stil.
Heeft iemand anders dit al eens ervaren met een motor met volledige kuip en heeft hier eventueel een oplossing voor? Toen ik nog ontwetend was, hinderde het me niet zo. Nu dus wel
De Srad kent 2 verschillende originele kuipruiten. Bij de 600 is de 1997 een lage kuipruit, en vanaf 1998 is de kuipruit wat hoger en de meest voorkomende. Ik gok dat jij die hoge bolle ruit er op hebt zitten, maar het is niet gezegd dat een lage ruit slechter is. Ik ben bang dat het kwestie van uitproberen is om er achter te komen.Sinds enige tijd heb ik een nieuwe helm, maar ik had al lang niet meer op m'n SRAD gereden. Zondag weer eens een rit gemaakt en het viel me op, dat mijn helm ineens lang niet zo stil was als ik op mijn andere motoren gewend ben. Wat blijkt: de vorm van de kuip(ruit?) zorgt ervoor, dat er een hoop turbulentie net onder de rand van mijn helm ontstaat of iig dat de luchtstroom precies vanaf de onderkant naar binnen komt. Met mijn hoofd in een 'schone' stroom lucht, heb ik nergens last van en is de helm onwijs stil.
Heeft iemand anders dit al eens ervaren met een motor met volledige kuip en heeft hier eventueel een oplossing voor? Toen ik nog ontwetend was, hinderde het me niet zo. Nu dus wel
MDI?@Two Wheeled Maniac Gewoon ander ruitje monteren/proberen. Er is een bepaalde toko waar je ruitjes kan proberen voor je hem koopt, welke dat is weet ik zo niet.
Framenummer is: JS1CF1111001072**Misschien is het wel een K7, foutje bij invoeren of wat dan ook.
Kun je controleren met het VIN nummer, de tiende positie geeft het bouwjaar aan. 6 is 2006 en 7 is 2007.
Of ver gezocht, ooit iemand K6 frame met papieren gekocht en een K7 gejat....
Vreemd, 10e digit zou bouwjaar moeten zijn. Bij mij klopt het wel.Framenummer is: JS1CF1111001072**
Dan kom ik uit op 0 = bouwjaar 2000?
Of moet ik tellen vanaf de F? Dan is het 2007.
Op www.suzuki-motorrad-ersatzteile.de kom ik uit op een Duitse K7 (E-19)