Bas Tussengas
MF veteraan
Systeempjes zelfsmooi systeempie wel
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Systeempjes zelfsmooi systeempie wel
Wel leuk om te vergelijken ja! Als ik eens tijd heb, zal ik kijken wat de combinatie van K5 1000cc titanium spruitstuk met RVS linkpijp en carbon demper die ik onder mijn SRAD heb hangen weegt. Het originele spruitstuk vond ik in ieder geval wel flink zwaar voelen vergeleken met wat ik nu heb.
Hoe past de onderkuip bij jou? Voor het k5 spruitstuk heb ik flink de zaag erin moeten zettenPast op de srad!
En dan als vergelijk, het 2brothers systeem met titanium demper die erop zat weegt 6kg
Nog niet getest, maar neem aan van wel. dit systeem zit veel dichter tegen het blokHoe past de onderkuip bij jou? Voor het k5 spruitstuk heb ik flink de zaag erin moeten zetten
Ik heb er ook een setje K5 headers onder hangen. Beetje dremelen doet wonderen:Hoe past de onderkuip bij jou? Voor het k5 spruitstuk heb ik flink de zaag erin moeten zetten
Heb je de standaard K5 link pijp en demper ook geplaatst? Of moest je aanpassingen doen?
190/60 past zelfs in de 600 achterbrug
Qua breedte gaat dat prima. Alleen naar voren toe wordt het soms krap met kuipwerk en bandenwarmers.
Als je zorgt dat je je achter as ver genoeg naar achter kan monteren is er geen probleem.
Heb jij de 1000cc headers? Onder in de punt van de kuip heb ik nml nog veel meer weg moeten halen.Ik heb er ook een setje K5 headers onder hangen. Beetje dremelen doet wonderen:
Bekijk bijlage 1976696Bekijk bijlage 1976695
Rij je ook veel op de weg?Advies gevraagd voor gsx-r 750 k1:
Huidige tandwielen 17-42. Wat zou beste zijn voor circuit? 16-44? En past dat met huidige ketting?
Snelgas. Welk merk/type zou goed zijn?
Achter schokbreker. Is er een plug and play upgrade, of moet de huidige revisie incl nwe veer?
Ik heb een domino snelgas met het meest agressieve wieltje erin. slag is nu een beetje minder dan 90 graden. Ik ben er blij mee.Advies gevraagd voor gsx-r 750 k1:
Huidige tandwielen 17-42. Wat zou beste zijn voor circuit? 16-44? En past dat met huidige ketting?
Snelgas. Welk merk/type zou goed zijn?
Achter schokbreker. Is er een plug and play upgrade, of moet de huidige revisie incl nwe veer?
Meer straat dan circuit. Maar ik rij weinig.Rij je ook veel op de weg?
Welk circuit(s)?
Welke rondetijden?
Snelgas zie techniek de how-to’s, heb ik een R6 hendel aanpassing staan.
Schokbreker, wederom rondetijden? Huidige servicen, 2e hands nieuw zal je net zo goed moeten servicen.
Domino snelgas. Genoteerd.Ik heb een domino snelgas met het meest agressieve wieltje erin. slag is nu een beetje minder dan 90 graden. Ik ben er blij mee.
Achterschokbreker heb ik nog standaard, maar de beste upgrade (zonder een hele kostbare aftermarket) zou zijn een schokbreker van een K4/K5 en die laten reviseren en evt. aanpassen wat betreft de shimstack. Ik heb zo'n ding klaarliggen, maar nog niet gedaan. Ben nog tevreden met het standaard ding.
bij dat snelgas moet je alleen even opletten met de kabels. Ik maak die altijd zelf, of de standaard kabels ook gaan passen weet ik dus niet. Als je ze zelf wil maken kun je HIER alle benodigde spulletjes vinden. Topzaakje.Domino snelgas. Genoteerd.
Schokbreker dan beter huidige service'n en andere veer gok ik.
Dan zou ik niet te gek gaan qua vertanding. Beetje lastig in te schatten, ik ken Zolder niet zo goed dus kan slecht vergelijken met wat voor vertanding dan daar fijn rijden is en ook nog fatsoenlijk mee op de weg te rijden is.Meer straat dan circuit. Maar ik rij weinig.
Voornamelijk Zolder. 1.50.5
Schokbreker: staat van onderhoud onbekend.
Hoeveel scheelt die R6 hendel "uitslag" tov een SRAD hendel? Klinkt als het overwegen waard.Dan zou ik niet te gek gaan qua vertanding. Beetje lastig in te schatten, ik ken Zolder niet zo goed dus kan slecht vergelijken met wat voor vertanding dan daar fijn rijden is en ook nog fatsoenlijk mee op de weg te rijden is.
1:50 op een standaard fiets is al netjes, voldoet de huidige shock niet? Dan zou ik eerst eens voor service gaan en met de vering specialist overleggen of hij adviezen heeft al denk ik dat na servicen de fiets al heel anders aanvoelt.
Of zoals gezegd een k4-5 shock zoeken en die laten servicen, uiteindelijk zelfde taken alleen de kosten van de shock komen er dan nog bij.
Die R6 aanpassing voor snelgas is een paar tientjes. Domino's ed zijn vrij prijzig.
Dit lijkt mij cold tear , dus een banden spanning probleem. Rijd je met warmers? Welke druk meet je wanneer je van de baan komt?Dit was mijn (nieuwe) band na 5 sessies.
De rullen op de rand heb ik er reeds op straat weer afgereden op deze foto
En ja, ik moet eerder op het gas, ik weet het. Maar ik ga graag heel naar huis, en hoef geen races te winnen