Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Veel plezier met de GixxerGoedemiddag, ik zal mezelf ook maar is even voorstellen,
ik ben Tommy 24 jaar oud en kom uit de o zo mooie polder.
sinds gister ben ik de trotse eigenaar van een GSX-R 600 SRAD, wat misschien wel een oude bekende is van hier aangezien het mf stickertje nog op de plaat zit Dit is de eerste fiets waar ik op zal gaan rijden, wel heb ik nog een Honda CB-1 staan maar dit is een projectje wat ik al een jaar heb en waar totaal geen haast achter zit.
Ik zal even een fotootje van de SRAD bijvoegen, sorry voor de aardappel kwaliteit maar het was nog aardig donker vanochtend haha, meer foto's volgen.
Dat is niet heel hard... Maar wel alles in het groen... 1 op 0,6 geloof ik...Qua verbruik nog ff...
Onder Luik met 40 ton totaal gewicht bult op, harder gaat niet:
Bekijk bijlage 1334219
En omdat het kan:
Weet niet of het hier nog te zien is maar check die voorband:
Bekijk bijlage 1334220
Ja een rondje hardlopen op onbekend terrein...
“Mwoah als ik nu hier rechts en daar links is wel zo’n 5km” (Dat liep ik toen)...
Ja shit, weg opgebroken en dan ook dusdanig dat ik er zelfs lopend niet door ging dus toen werd het ineens 12,5km
Welkom, is geen bekende en ik loop al wat jaartjes rond bij de Gixxers/SRAD.
Maar veel plezier ervan!
Dat is niet heel hard... Maar wel alles in het groen... 1 op 0,6 geloof ik...
Ja, die voorband die wordt gebruikt waarvoor die is...
Goedemiddag, ik zal mezelf ook maar is even voorstellen,
ik ben Tommy 24 jaar oud en kom uit de o zo mooie polder.
sinds gister ben ik de trotse eigenaar van een GSX-R 600 SRAD, wat misschien wel een oude bekende is van hier aangezien het mf stickertje nog op de plaat zit Dit is de eerste fiets waar ik op zal gaan rijden, wel heb ik nog een Honda CB-1 staan maar dit is een projectje wat ik al een jaar heb en waar totaal geen haast achter zit.
Ik zal even een fotootje van de SRAD bijvoegen, sorry voor de aardappel kwaliteit maar het was nog aardig donker vanochtend haha, meer foto's volgen.
Ik ben een beetje aan het orienteren voor ene GSXR 750 2011 of nieuwer. Wat zijn de grootste verschillen met de k4-k9? Iemand hier die overstapt gemaakt? Ik ben voornamelijk geinteresseerd in het circuitgebruik ervan . Zit er nog bv verschil in echt vermogen?
Voor circuitgebruik pas je toch het nodig aan dus dat zegt niet heel veel.
Waarom 750 en geen 600 of 1000?
Omdat ik een 1000 wat overweldigend vind qua vermogen en een 600 net een beetje matig, zonder upgrades en tuning. Met een 750 met pijp en custom mapping kun je iedere tot de top getunede 600 bijhouden en je lever je niet in op betrouwbaarheid. Een 750 jankt nog steeds net zo lekker als een 600, maar dan met een stukje meer koppel onderin. Ik rijd geen competitie, dus hoef niet in die klasses te vallen. Puur en alleen vrijrijden met circuitrijden.
Ja en dit zijn artikelen over de k6/k7. Ik ben benieuwd wat het verschil is met de laatste versie...vanaf 2011."The GSX-R750 is devastatingly fast, at the track, or on the road and incredibly easy to ride too. It's so good, you wonder why anyone buys the Suzuki GSX-R1000, except to say `My Gixer's bigger than yours, yah-boo.'"
Motorcyclenews.com
"The perfect balance of power and agility. A lovely track bike and a stunning road machine. Seriously consider it over a 600."
Visordown.com
Oke duidelijk.
Nu weet ik niet wat voor rondetijden je al rijd maar ook een 600 kan hard zat.
Maar vergelijk heb ik niet. Heb de k4 750 en nu L1 600 (met bijna 750 power) gereden.
Kon prima met de k4 uit de voeten maar heeft geen slipperclutch, L1 wel denk dat daar het grootste verschil voor ons amateurs in zit.
Ik vind het irritant om met moeite mensen in te halen. Als je een 750 hebt, kun je makkelijker op het rechte stuk langs een 600 op. Ik ben niet zo'n held in inhalen. Ik rijd 1.58.4 op een '98 750 op Assen.