Mit46
MF veteraan
- 12 mei 2008
- 11.734
- 1.072
Je hebt dat ding verkocht, maar komt er schijnbaar nooit meer vanaf.Blijf ik nou grapjes maken over die kleur?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Je hebt dat ding verkocht, maar komt er schijnbaar nooit meer vanaf.Blijf ik nou grapjes maken over die kleur?
Je hebt dat ding verkocht, maar komt er schijnbaar nooit meer vanaf.
Lsten we hopen dat niemand ooit nog in het bezit van de mijne komt
"Altijd binnen gestaan, van oud vrouwtje geweest, weinig kilometers, zuinig mee gereden" [pinocchio emoticon]
Wat was je kenteken? Begin me nu toch een beetje zorgen te maken. Heb toch het idee dat ik een gedeelte van dit verhaal mis?
''So long Little Beasty '' ah heb het even gelezen. Zo 95000 dat is een beste km stand.
Heb je veel onderhoud moeten doen naast het reguliere?
zijn er hier toevallig ook mensen die met verhoogde clipons rijden op een GSXR? Ik ben opzoek naar een iets comfortabelere houding. De motor (GSXR 600k6) bevalt opzich prima, dus wat anders aanschaffen is niet echt nodig.
Marten had ook een setje verhoogde LSL clipons op de gsx-r 750 k6,had ze gekocht voor de reis naar de Noordkaap maar het beviel zo goed dat ik ze heb gebruikt tot dat ik de l1 kocht,zie zat gewoon veel beter dus niet meer nodig dacht ik,later een paar Rental clipons gekocht,ik zeg doen!
Je wil nooit meer met die originele dingen de weg weer op.
Heb ze nog en komende winter zet ik ze op de blaue,rem slangetlje te kort bla bla.
Bij die LSL set zit spul om de topkuip te kantelen,nodig omdat anders de clipons de bovenkuip raken,heb ik een schade bovenkuip aan geofferd,dremel en powerfile weten daar wel raad mee,de kabels passen allemaal wel met die LSL.
Hoe ga je dat doen komend weekend Wilhelmus?,naar die BSB,je kunt terecht in hotel Bombats ,laat maar efkes weten.
Zitten jullie op een speciale plek ? Of gewoon tribune
Laatste stukje!
Bekijk bijlage 1428812
Nu eerst ff lunchen.
En dit is de helft van de 6 inch... groot is 10 inch!
Bekijk bijlage 1428813
Eerst weer op dieet als je weer thuis bent
Ja dat denk ik ook wel!
Sjezus wat een vreet en afval maatschappij!
K4 hier, laten doen, vering voor is een stuk zachter gezet en achter een paar klikken. Ik rijd vanwege mijn gewicht een tiende lagere bandenspanning ook op straat met gewone rustige kilometers. 2.4 voor en 2.8 achter ipv 2.5 en 2.9. Met echt spelen in de Eifel gaat ie koud terug naar 2.2~2.3 en 2.6.Zijn er nog mensen met een GSX-R 600 k6 of k7 van rond de 70kg met een lekkere afstelling voor de vering?
Qua bandenspanning volg ik de voorschriften van de Michelin website, 2.5 voor en 2.5 achter. Ik moet wel zeggen dat ik het idee heb dat dit vooral geschikt is om flink agressief mee te rijden, waarschijnlijk voor circuitgebruik. Heb al een paar keer 2.7 en 2.8 (voor en achter) getest op straat, en dat vond ik toch wat lichtvoetiger aanvoelen.K4 hier, laten doen, vering voor is een stuk zachter gezet en achter een paar klikken. Ik rijd vanwege mijn gewicht een tiende lagere bandenspanning ook op straat met gewone rustige kilometers. 2.4 voor en 2.8 achter ipv 2.5 en 2.9. Met echt spelen in de Eifel gaat ie koud terug naar 2.2~2.3 en 2.6.
Morgen weer naar Luxemburg trouwens Kijken of het beter gaat dan begin dit jaar
Qua bandenspanning volg ik de voorschriften van de Michelin website, 2.5 voor en 2.5 achter. Ik moet wel zeggen dat ik het idee heb dat dit vooral geschikt is om flink agressief mee te rijden, waarschijnlijk voor circuitgebruik. Heb al een paar keer 2.7 en 2.8 (voor en achter) getest op straat, en dat vond ik toch wat lichtvoetiger aanvoelen.
Dank jeWelkom in dit topic...