Suzuki GSX-R 600&750 deel 8: Een nieuwe topic impuls!

Gave foto met die RS op de achtergrond! Was dat een bewussie?
Dat was back in the day tijdens een proefrit toen nog om de RS125 eventueel in te ruilen... Op deze foto mocht ik nog niet zwaar rijden namelijk.
Daar kreeg ik toen echter 750 euro ofzo voor en 2e hands deden ze toen al 1000-1250 dus ik heb hem gehouden.
 
Dat was back in the day tijdens een proefrit toen nog om de RS125 eventueel in te ruilen... Op deze foto mocht ik nog niet zwaar rijden namelijk.
Daar kreeg ik toen echter 750 euro ofzo voor en 2e hands deden ze toen al 1000-1250 dus ik heb hem gehouden.
Oef!.. wat zal jij blij zijn dat je hem niet voor 750 euro weg gegeven hebt.
En goede kunst wordt steeds duurder hoe langer het aan de muur hangt.:+
 
Oef!.. wat zal jij blij zijn dat je hem niet voor 750 euro weg gegeven hebt.
En goede kunst wordt steeds duurder hoe langer het aan de muur hangt.:+
Al verwacht ik van de 125 niet zo heel veel. En de 250 zal de prijs denk ik ook nog wel weer dalen als het aantal liefhebbers (Generatie 70-80 jaren) wat dunner word.
 
It's been a while....
Lang niet aktief geweest op dit forum. Maar hier mijn bike. Een K1 van de eerste lichting (2000) Ruim een jaar in bezit nu. Niet de mooiste van nederland, maar ook niet de lelijkste.
Tweede versnelling wil wel eens moeilijk doen boven 10k rpm, dus keer bak deels reviseren.
Verder rij ik er af en toe mee op circuit. (Gezien de staat, de vorige eigenaren ook)

Verder prima sturende, remmende motor.
 

Bijlagen

  • 20220318_115517.jpg
    20220318_115517.jpg
    425,1 KB · Weergaven: 27
It's been a while....
Lang niet aktief geweest op dit forum. Maar hier mijn bike. Een K1 van de eerste lichting (2000) Ruim een jaar in bezit nu. Niet de mooiste van nederland, maar ook niet de lelijkste.
Tweede versnelling wil wel eens moeilijk doen boven 10k rpm, dus keer bak deels reviseren.
Verder rij ik er af en toe mee op circuit. (Gezien de staat, de vorige eigenaren ook)

Verder prima sturende, remmende motor.
Moet zeggen de oranje velgen heb ik nooit mooi gevonden.
Back in the day een k2 bij de Valkenier Barneveld gekocht en wel erbij bedongen dat de velgen (oranje) en kuipruit (blauw) geruild werden. (En nog wat zaken, maar dat is niet boeiend)
 
Geen idee of het mag, zo niet: verwijder m'n post dan maar;

Ik verkoop deze GSX-R 750 namens mijn collega die ivm ziekte helaas geen motor meer kan rijden.

Mocht er iemand interesse hebben; de advertentie met meer info staat in het marktplaats gedeelte op het forum.

20220321_175103.jpg
 
Ik wil een beetje een frisse bestelauto of bus kopen voor mijn bedrijfje in wording.
Daarna kan de personenauto ook weg, en dan maar weer eens zien wat voor motor er voor terugkomt.

Kan het helaas niet allemaal tegelijk betalen, dus moet een beetje schuiven om toch door te kunnen.
 
Na het opknappen van de motor van mijn ex heb ik wat originele kappen welk nog heel zijn en vrij van echte schade. Van 750 K6/K7.

In goede staat zonder echte beschadigingen.

1. linker en rechter originele voorkappen gaan alleen als set weg. Kleurstelling zwart/geel.
2. Linksachter origineel, kleurstelling geel.
3. Originele airfunnel kap links, antracietgrijs
4. Originele tankpanelen, gaan als set weg.
5. Spatbord is nieuw wel imitatie, maar goede kwaliteit. originele zwarte kleur.
6. Nieuwe smoke kuipruitje, dubble bubble.
7. Nog wat kleine delen, ECU tray, kapje onder achterlicht, kap onder koplamp.

Stuur een pm voor vragen of foto's. prijs komen we wel uit denk ik zo.
 
Ik wil een beetje een frisse bestelauto of bus kopen voor mijn bedrijfje in wording.
Daarna kan de personenauto ook weg, en dan maar weer eens zien wat voor motor er voor terugkomt.

Kan het helaas niet allemaal tegelijk betalen, dus moet een beetje schuiven om toch door te kunnen.
Jammer, maar begrijpelijk. Succes met de business en hopelijk zien we je weer snel terug:t
 
Thanx! Ben zeker nog niet weg hoah, heb voorlopig niet zoveel te melden maar ik lees wel mee.
Blijf sowieso een Gixxer man, en denk dat de volgende weer een oliekoeler gaat worden :Y #antiquesroadshow

Deze week zit er trouwens weinig schot in. Vrijdag getrouwd, super mooi feest gehad.
En nu zijn we allebeide compleet geveld door Corona -O-
 
Thanx! Ben zeker nog niet weg hoah, heb voorlopig niet zoveel te melden maar ik lees wel mee.
Blijf sowieso een Gixxer man, en denk dat de volgende weer een oliekoeler gaat worden :Y #antiquesroadshow

Deze week zit er trouwens weinig schot in. Vrijdag getrouwd, super mooi feest gehad.
En nu zijn we allebeide compleet geveld door Corona -O-
Gefeliciteerd, en beterschap*O*
 
Thanx! Ben zeker nog niet weg hoah, heb voorlopig niet zoveel te melden maar ik lees wel mee.
Blijf sowieso een Gixxer man, en denk dat de volgende weer een oliekoeler gaat worden :Y #antiquesroadshow

Deze week zit er trouwens weinig schot in. Vrijdag getrouwd, super mooi feest gehad.
En nu zijn we allebeide compleet geveld door Corona -O-
Dat heet karma…

Ons niet uitnodigen he? 😉
Beterschap, ik heb hem er net opzitten.
 
Toch wel, we hadden dit gepland, zouden we vandaag naartoe *O*

Inntel-Hotels-Amsterdam-Landmark-Wellness-Suite-Uitzicht-over-Amsterdam-1-1030x687.jpg


Maar nu zitten we als 2 groene snotmonsters op de bank.
Gelukkig konden we het verzetten, no harm done *O*
 
Ach een bed is een bed en een douche een douche. Ik ben in heel wat hotels geweest allemaal een pot nat. Lekker thuis in je eigen nest.
 
Thanx! Ben zeker nog niet weg hoah, heb voorlopig niet zoveel te melden maar ik lees wel mee.
Blijf sowieso een Gixxer man, en denk dat de volgende weer een oliekoeler gaat worden :Y #antiquesroadshow

Deze week zit er trouwens weinig schot in. Vrijdag getrouwd, super mooi feest gehad.
En nu zijn we allebeide compleet geveld door Corona -O-
Gefeliciteerd, beterschap en koos bijna motorloos nu.
Je had er laatst nog zoveel moeite in gestoken!
 
Terug
Bovenaan Onderaan