suzuki gsx-r 750 deel 14:vol gas de tunnel uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
klopt ja, alleen net geprobeerd de heelplates te vervangen door de carbon plates en rechts lukte dat prima maar links met die 3 mm inbus heb ik zowat dol gedraaid, zal wel dremelen worden en dan nieuwe erin, verdrommelde loctite.

heb alleen de spiegels ervanaf laten halen en originele erop laten zetten.

heb de akra bij motorcenter venlo laten meten en krijg met dB killer erin 95 dB dus ik maak me niet meer druk.

:P , Volgens mij heeft die welgeteld destijds 2 dagen met DB killer erin gereden, toen was die eruit en dat was die ook totdat hij hem afleverde :P , Heerlijk geluid, ook met de killer al erin. Spiegels wat erop zaten moet je van houden, ik vond ze ietwat te driehoekig/futuristisch :P
 
en wat zou je zeggen van het enige wat je ziet zijn de dode vliegen op je jas ;)

afwijking kilometerteller kan dus met een speedo healer, iemand ervaring hiermee, en een adresje waar ik em goedkoper dan 79 euro kan krijgen??
 
en wat zou je zeggen van het enige wat je ziet zijn de dode vliegen op je jas ;)

afwijking kilometerteller kan dus met een speedo healer, iemand ervaring hiermee, en een adresje waar ik em goedkoper dan 79 euro kan krijgen??

Haha, geen idee. Heb er nooit echt serieus op gereden, 1x maar dat was een blokkie om en toen zaten de originele er nog op meen ik.

De kilometer teller kan ik je niet mee helpen, geen ervaring mee :) .
 
mijn gixxer wilde niet meer starten vandaag.. de hele tijd een f1 in het beeldscherm. Na een uur stilstaan deed ie het weer. Iedere keer nu als ik klaar ben met rijden doet ie het niet meer totdat ik hem een half uur / uur stil heb laten staan. Woensdag naar de dealer. Ik ben benieuwd
 
Beste mensen, ik heb gezocht en gezocht, maar heb 3 simpele vragen.

1. Zit er in mijn standaard uitlaat een db-killer? (standaard K6 pijp)
2. Kan ik deze makkelijk verwijderen? (5minuten?)
3. Kan ik deze wanneer nodig makkelijk terug plaatsen? (5minuten?)

Het geluid wat eruit komt klinkt goed hoor, maar ik wil het wel eens wat HARDER! ;)
Heb ook wel eens gekeken voor een EVO pijp, maar vind 450euro echt teveel.
 
Beste mensen, ik heb gezocht en gezocht, maar heb 3 simpele vragen.

1. Zit er in mijn standaard uitlaat een db-killer? (standaard K6 pijp)
2. Kan ik deze makkelijk verwijderen? (5minuten?)
3. Kan ik deze wanneer nodig makkelijk terug plaatsen? (5minuten?)

Het geluid wat eruit komt klinkt goed hoor, maar ik wil het wel eens wat HARDER! ;)
Heb ook wel eens gekeken voor een EVO pijp, maar vind 450euro echt teveel.

Gewoon over de balk met dat geld :-D
 
Beste mensen, ik heb gezocht en gezocht, maar heb 3 simpele vragen.

1. Zit er in mijn standaard uitlaat een db-killer? (standaard K6 pijp)
2. Kan ik deze makkelijk verwijderen? (5minuten?)
3. Kan ik deze wanneer nodig makkelijk terug plaatsen? (5minuten?)

Het geluid wat eruit komt klinkt goed hoor, maar ik wil het wel eens wat HARDER! ;)
Heb ook wel eens gekeken voor een EVO pijp, maar vind 450euro echt teveel.
1, 2 en 3 DB Killer is alleen maar een kwestie van een schroef aan en los draaien. 5 min is zelfs te veel voor dat. Zo gedaan.
 
1, 2 en 3 DB Killer is alleen maar een kwestie van een schroef aan en los draaien. 5 min is zelfs te veel voor dat. Zo gedaan.
Als je een db killer hebt ja, bij mijn weten zitten die niet (los) in suzuki originele pijpen.
 
originele uitlaat van de gixxer zal toch kabaal maken zat maken, ik bedoel die mag standaard al flink herrie maken... de 2011 klinkt van zichzelf zoooo lekker he...
 
Hoi allemaal,

Afgelopen donderdag was het zo ver, toen heb ik mijn eerste motor op mogen halen (foto hieronder).

Ik heb al een tijdje hier mee zitten lezen maar bij deze stel ik me dan ook even voor.
Ik ben Suzanne, 27 en dus vers in het bezit van een GSX-r 750 k3. Ze is nog redelijk standaard en ik zal er dan ook wel langzaam het een en ander aan willen veranderen, vooral als ik zo lees wat voor een moois jullie er allemaal van hebben gemaakt.
Nu ben ik van plan nog heel veel vaker op het forum te komen, en ik denk dat ik hier en daar ook wat hulp kan gebruiken.

Dus mn eerste motor, nu is het natuurlijk een zaak van veel rijden. 1 probleem alleen en ik hoop dat jullie me daarme kunnen helpen. Mijn richtingsgevoel is zeeeer slecht (en ik overdrijf echt niet). kaartlezen is ook niet mijn stekste kant. Voor in mn auto heb ik gelukkig een tomtom, maar voor op de motor nog niet. Ik vind nog een tomtom oid aanschaffen wel een duur grapje worden. Nu zat ik te denken, ik heb ook navigatie op mn telefoon (voor als ik in de stad verdwaal tijdens het winkelen). Heeft iemand hier ervaring met zn telefoon als navigatie op de motor gebruiken (vast zetten,opladen, water/ stof dicht en zorgen dat het er niet af valt tijdens het rijden?)? Tips zijn dus welkom, en voor het idee, ik heb een HTC desire HD (ik weet niet of dat veel uitmaakt).

Alvast bedankt *O*

full

full
 
Laatst bewerkt:
Beste mensen, ik heb gezocht en gezocht, maar heb 3 simpele vragen.

1. Zit er in mijn standaard uitlaat een db-killer? (standaard K6 pijp)
2. Kan ik deze makkelijk verwijderen? (5minuten?)
3. Kan ik deze wanneer nodig makkelijk terug plaatsen? (5minuten?)

Het geluid wat eruit komt klinkt goed hoor, maar ik wil het wel eens wat HARDER! ;)
Heb ook wel eens gekeken voor een EVO pijp, maar vind 450euro echt teveel.

Nee std pijp heeft geen db killer.
Ik heb nog een Laser Extreme liggen. Heb je stuk meer kabaal met e keur en verwijderbare db killers.
Mocht je interesse hebben doe maar een pb. Heb zelf ook een k6
 
Hoi allemaal,

Afgelopen donderdag was het zo ver, toen heb ik mijn eerste motor op mogen halen (foto hieronder).

Ik heb al een tijdje hier mee zitten lezen maar bij deze stel ik me dan ook even voor.
Ik ben Suzanne, 27 en dus vers in het bezit van een GSX-r 750 k3. Ze is nog redelijk standaard en ik zal er dan ook wel langzaam het een en ander aan willen veranderen, vooral als ik zo lees wat voor een moois jullie er allemaal van hebben gemaakt.
Nu ben ik van plan nog heel veel vaker op het forum te komen, en ik denk dat ik hier en daar ook wat hulp kan gebruiken.

Dus mn eerste motor, nu is het natuurlijk een zaak van veel rijden. 1 probleem alleen en ik hoop dat jullie me daarme kunnen helpen. Mijn richtingsgevoel is zeeeer slecht (en ik overdrijf echt niet). kaartlezen is ook niet mijn stekste kant. Voor in mn auto heb ik gelukkig een tomtom, maar voor op de motor nog niet. Ik vind nog een tomtom oid aanschaffen wel een duur grapje worden. Nu zat ik te denken, ik heb ook navigatie op mn telefoon (voor als ik in de stad verdwaal tijdens het winkelen). Heeft iemand hier ervaring met zn telefoon als navigatie op de motor gebruiken (vast zetten,opladen, water/ stof dicht en zorgen dat het er niet af valt tijdens het rijden?)? Tips zijn dus welkom, en voor het idee, ik heb een HTC desire HD (ik weet niet of dat veel uitmaakt).

Alvast bedankt *O*

[afbeelding]
[afbeelding]
:W :W


Ik zou mijn HTC niet willen gebruiken op de motor :N Zonde.

Kan je de auto Tom Tom niet op de motor gebruiken? Zuignap op de tank ofzo :+
 
Hoi allemaal,

Afgelopen donderdag was het zo ver, toen heb ik mijn eerste motor op mogen halen (foto hieronder).

Ik heb al een tijdje hier mee zitten lezen maar bij deze stel ik me dan ook even voor.
Ik ben Suzanne, 27 en dus vers in het bezit van een GSX-r 750 k3. Ze is nog redelijk standaard en ik zal er dan ook wel langzaam het een en ander aan willen veranderen, vooral als ik zo lees wat voor een moois jullie er allemaal van hebben gemaakt.
Nu ben ik van plan nog heel veel vaker op het forum te komen, en ik denk dat ik hier en daar ook wat hulp kan gebruiken.

Dus mn eerste motor, nu is het natuurlijk een zaak van veel rijden. 1 probleem alleen en ik hoop dat jullie me daarme kunnen helpen. Mijn richtingsgevoel is zeeeer slecht (en ik overdrijf echt niet). kaartlezen is ook niet mijn stekste kant. Voor in mn auto heb ik gelukkig een tomtom, maar voor op de motor nog niet. Ik vind nog een tomtom oid aanschaffen wel een duur grapje worden. Nu zat ik te denken, ik heb ook navigatie op mn telefoon (voor als ik in de stad verdwaal tijdens het winkelen). Heeft iemand hier ervaring met zn telefoon als navigatie op de motor gebruiken (vast zetten,opladen, water/ stof dicht en zorgen dat het er niet af valt tijdens het rijden?)? Tips zijn dus welkom, en voor het idee, ik heb een HTC desire HD (ik weet niet of dat veel uitmaakt).

Alvast bedankt *O*

[afbeelding]
[afbeelding]

Had je je eigenlijk al bij het meiden topic aangemeld?
*Meiden met SuperSportMotoren *deel 17*
 
Ik heb wanneer nodig mijn TomTom in mijn tanktas, onder het doorkijk venstertje.
Niet ideaal, voor je het weet bel je Reaal.
Maar als het moet kan ik hem gebruiken.
 
Had je je eigenlijk al bij het meiden topic aangemeld?
*Meiden met SuperSportMotoren *deel 17*


Ik kan mezelf inmiddels motor gps gebruiker noemen van het eerste uur. Ik heb heel veel gps-en gehad op de motor en veel getest en gepriegeld met m'n motormaatjes.

Smartphones is een drama. Bediening is kut en ze gaan bijna allemaal kapot door trillingen, vocht e.d

Wat betreft het maken van routes ipv je gps te gebruiken van a naar b is Garmin nog steeds helemaal top. Koop de nieuwste welke geschikt voor op de motor en je hebt gelijk een up to date systeempje voor de auto met bijgeleverde autohouder.
 
Sow afgelopen week paar dagen in Duitsland geweest maar het weer was klote helaas ;( Daarom ook maar eerder naar huis gegaan, alles was toch zeik nat -O-

@ TS mag de laatste foto in de OP weg en dan graag de onderstaande foto terug plaatsen. thnx *D

1368933185_6_X29A_1.jpeg


1368932990_6_d0pu.jpeg
 
Hoi allemaal,

Afgelopen donderdag was het zo ver, toen heb ik mijn eerste motor op mogen halen (foto hieronder).

Ik heb al een tijdje hier mee zitten lezen maar bij deze stel ik me dan ook even voor.
Ik ben Suzanne, 27 en dus vers in het bezit van een GSX-r 750 k3. Ze is nog redelijk standaard en ik zal er dan ook wel langzaam het een en ander aan willen veranderen, vooral als ik zo lees wat voor een moois jullie er allemaal van hebben gemaakt.
Nu ben ik van plan nog heel veel vaker op het forum te komen, en ik denk dat ik hier en daar ook wat hulp kan gebruiken.

Dus mn eerste motor, nu is het natuurlijk een zaak van veel rijden. 1 probleem alleen en ik hoop dat jullie me daarme kunnen helpen. Mijn richtingsgevoel is zeeeer slecht (en ik overdrijf echt niet). kaartlezen is ook niet mijn stekste kant. Voor in mn auto heb ik gelukkig een tomtom, maar voor op de motor nog niet. Ik vind nog een tomtom oid aanschaffen wel een duur grapje worden. Nu zat ik te denken, ik heb ook navigatie op mn telefoon (voor als ik in de stad verdwaal tijdens het winkelen). Heeft iemand hier ervaring met zn telefoon als navigatie op de motor gebruiken (vast zetten,opladen, water/ stof dicht en zorgen dat het er niet af valt tijdens het rijden?)? Tips zijn dus welkom, en voor het idee, ik heb een HTC desire HD (ik weet niet of dat veel uitmaakt).

Alvast bedankt *O*

[afbeelding]
[afbeelding]
Welkom *O*
 
Ik kan mezelf inmiddels motor gps gebruiker noemen van het eerste uur. Ik heb heel veel gps-en gehad op de motor en veel getest en gepriegeld met m'n motormaatjes.

Smartphones is een drama. Bediening is kut en ze gaan bijna allemaal kapot door trillingen, vocht e.d

Wat betreft het maken van routes ipv je gps te gebruiken van a naar b is Garmin nog steeds helemaal top. Koop de nieuwste welke geschikt voor op de motor en je hebt gelijk een up to date systeempje voor de auto met bijgeleverde autohouder.
Al is de Tom Tom met live service wel top. Kan een hoop boetes schelen. O-) En heel fijn met files en berekenen met snellere routes :Y

Dus die gaat mee in de auto met de motorvakantie en de garmin voor de motor :')
En natuurlijk nog navigon op mijn HTC Voor de kroegentocht in het dorp 8-)
 
Sow afgelopen week paar dagen in Duitsland geweest maar het weer was klote helaas ;( Daarom ook maar eerder naar huis gegaan, alles was toch zeik nat -O-

@ TS mag de laatste foto in de OP weg en dan graag de onderstaande foto terug plaatsen. thnx *D

[afbeelding]

[afbeelding]

Het is overal rotweer geweest. -O- Balen dat je eerder weg moest.

[me=]GSX-steR gaat duimen dat het op haar motorvakantie beter weer wordt[/me]
 
lijkt me cochem dat. ik ben vrijdag tot aachen gereden om erachter te komen dat de regen precies over de route naar beneden zakte, heb de eer maar aan mezelf gehouden.

zometeen zak ik af richting vijlen, even wat bochtjes pakke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan