suzuki gsx-r 750 deel 14:vol gas de tunnel uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
er zijn prima kaarten van de eifel (geplastificeerd) te krijgen, heel duidelijk aangegeven wegen, prachtige routes, en wat ik een van de grote voordelen van duitse bewegwijzering vind: ieder klein gehucht wordt aangegeven, dus je kijkt op je kaart en ziet een plaatsje als Scheuren staan, geloof me 10 huizen en een kapel. je komt bij schleiden aan en ja hoor bordje Scheuren linksaf.

dus de weg kwijtraken is best moeilijk. daarbij verdwalen in de eifel is geen straf
 
Al is de Tom Tom met live service wel top. Kan een hoop boetes schelen. O-) En heel fijn met files en berekenen met snellere routes :Y

Dus die gaat mee in de auto met de motorvakantie en de garmin voor de motor :')
En natuurlijk nog navigon op mijn HTC Voor de kroegentocht in het dorp 8-)

TomTom live services is inderdaad top.....voor de auto. Voor het maken van routes blijft Mapsource van Garmin wat mij betreft onverslaanbaar. TomTom heeft de motormarkt toch wel gemist vind ik.

Ik ben sowieso een GPS nerd...........Garmin Forerunner voor hardlopen, Garmin Edge 800 op de racefiets, 2x een Garmin Quest voor de motort, Garmin Nuvi voor mevr Oil Terminator, een Alpine in mijn eigen koekblik en tot slot natuurlijk mijn Iphone .

En binnenkort een GPS laptimer voor de racert want mijn baken is verrot gegaan 

Om een lang verhaal kort (niet dat dat hier hoeft tijdens de siesta....toch te warm om te rijden  ) te maken..... Koop maar een Garmin als motornavi.
 
lijkt me cochem dat. ik ben vrijdag tot aachen gereden om erachter te komen dat de regen precies over de route naar beneden zakte, heb de eer maar aan mezelf gehouden.

zometeen zak ik af richting vijlen, even wat bochtjes pakke
Klopt inderdaad!
We hadden een half uur later alleen maar regen, dus route afgebroken en op de snelweg werd het nog erger, daarom donderdag ook maar naar huis gegaan -O-
 
Iemand toevallig nog origineel boordgereedschap voor GSX-R van K4 liggen? Wellicht van een motor die gecrashed is of iets dergelijks?

Graag via pm
 
is dit wat?

http://www.f-fairing.nl/nl/product/gsxr600-750-lucky-strike/

ik kwam er vandaag eentje tegen, en als ik ergens helemaal gek van ben is het wel kevin schwantz. waar ik mee zit is de tank, die zal dan gespoten moeten worden....

och ja dromen mag...


Koop je een tankcover en laat je die spuiten. Wordt de tankcover niey bijgeleverd?

'weinig tot geen modificaties'.......het zou de eerste niet OEM kuipenset zijn die geen mods nodig heeft 
 
@rsv31 de tankcover zit er wel bij, maar dan moet je de tank op zich nog laten spuiten, en vind dan maar eens de juiste kleuren
 
Jongens, mijn koffer is ingepakt en ik vertrek morgen richting New York en Orlando. Tot achter 3.5 week! :W
 
Hee Memphis-VFR;

Ik heb het originele gereedschapssetje + spiegels + uitlaat nog liggen als je hierin geinteresseerd bent :)..

Hoop dat je wat plezier aan het beleven bent op mijn oude fiets :D
 
Zaten er overigens niet Pazzo´s op met gouden verstellers? En Baracuda spiegels?

Is toch de mijne want khad mn stepjes zelf gespoten :P..
 
hallo allemaal.

lange tijd niet gepost hierzo. was eerlijk gezegd topic ook beetje uit het oog verloren.

de gsx-r is nog steeds in mijn bezit alleen wel in een wat andere staat O-)

hij staat er nu een beetje zo bij :X

267715_235714879780748_100000267120601_851448_4933944_n.jpg


helaas vorige maand onderuit geremt in de eifel -O-

dus nu druk op zoek naar onderdelen. Ik ben wel erg druk bezig met het vinden van een voorvelg want daar is een spaak vanaf gebroken :(

ik begreep dat een voorvelg van een 1000k5-k6 ook past en van een k6-k7 600 ook gewoon te gebruiken is?
 
Laatst bewerkt:
Hee Memphis-VFR;

Ik heb het originele gereedschapssetje + spiegels + uitlaat nog liggen als je hierin geinteresseerd bent :)..

Hoop dat je wat plezier aan het beleven bent op mijn oude fiets :D


gereedschapsset is wel een idee mischien, uitlaat maak ik me (nu met dBkiller) niet zo druk om gezien ie maar een 95 dB produceert bij 6600 toeren.

spiegels hebben ze bij vos erop gezet. dus die zijn brand new.

PM me effe ivm dat gereedschapssetje
 
Zaten er overigens niet Pazzo´s op met gouden verstellers? En Baracuda spiegels?

Is toch de mijne want khad mn stepjes zelf gespoten :P..

pazzo's??? er zaten zo'n chineese neppazzo's op met rode verstellers. dus die zal Tjeu er zelf wel af hebben laten halen. ik heb iig korte pazzo's op de kop kunnen tikken met blauwe verstellers.

nu alleen nog een speedohealer erop. kmteller afwijking is toch wel gortig.
 
Joa... naja, heb effies gereageerd per pm :)...

Hoop dat de fiets bevalt! Heb volgens mij ook nog de killer liggen als je m wilt hebben als je ooit de eiffel in gaat :)
 
Gisteren mijn schatje eens mooi gewassen en een fotootje geschoten voor de openings post

wat er allemaal opzit?

Rizoma sporthandles
Rizoma Remvloeistofpotje
Rizoma valdoppen
Korte Pazzo's met blauwe verstellers
blauwe rem en koppelingsleidingen van Hell
Zero Gravity dubble bubble ruitje
Akrapovic Shorty voor de herrie

Niet de drie setjes pro-bolt bouten vergeten O-)
 
hallo allemaal.

lange tijd niet gepost hierzo. was eerlijk gezegd topic ook beetje uit het oog verloren.

de gsx-r is nog steeds in mijn bezit alleen wel in een wat andere staat O-)

hij staat er nu een beetje zo bij :X

[afbeelding]

helaas vorige maand onderuit geremt in de eifel -O-

dus nu druk op zoek naar onderdelen. Ik ben wel erg druk bezig met het vinden van een voorvelg want daar is een spaak vanaf gebroken :(

ik begreep dat een voorvelg van een 1000k5-k6 ook past en van een k6-k7 600 ook gewoon te gebruiken is?


Ziet er niet zo deftig uit....
Mijne staat ongeveer in dezelfde staat in de garage nu.
Heb me afgelopen woensdag onderuit geremt toen ik de motor ging halen voor een wasbeurt. :(
 
IK heb vooral een gekneusd ego en wat schaafplekken. Die overigens nu wel behoorlijk beginnen te trekken. :)

Maargoed, eigen schuld dikke bult. Had ik maar een pak aan moeten doen.
Maar zal je altijd zien....Even snel....En dan gebeurd het.
 
IK heb vooral een gekneusd ego en wat schaafplekken. Die overigens nu wel behoorlijk beginnen te trekken. :)

Maargoed, eigen schuld dikke bult. Had ik maar een pak aan moeten doen.
Maar zal je altijd zien....Even snel....En dan gebeurd het.
ZONDER PAK DAN NOG OOK!!!!


:+
zoals je zegt, het is jouw leven, jouw beslissing.
 
ik zat in volledig leer. enige wat ik had was wat spierpijn die dag erna en een gekneusde knie links en een blauwe scheenbeen rechts :?

enige wat voor mij lastig is is de voorvelg. daar is een spaak vanaf gebroken :X maar vind er maar eens 1
 
vanochtend in Schleiden (eifel) een tweetal 750's gespot, een zwarte K8 met een Yoshi R55 eronder en een zwarte L0 (koewijl) met een akra. ik was samen met de zwart roze kawa aant toeren.

zo'n R55 klinkt nog best beschaafd met (denk ik ) de dB killer erin
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan