suzuki gsx-r 750 deel 14:vol gas de tunnel uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Iemand ervaring met het plaatsen van Tankfolie? Zojuist heb ik het originele tankfolie van Suzuki gekocht, maar ik krijg dat spul er niet knap op. Er zat zon zakje bij die je moet mengen met een liter water. Dat spul spuit ik op mijn tank, maar bij het wegwrijven van het lucht blijven er miniscule luchttdeeltjes hangen wat ik niet weg kan vegen. Dat is dat sop oid wat van dat spul afkomt
 
Iemand ervaring met het plaatsen van Tankfolie? Zojuist heb ik het originele tankfolie van Suzuki gekocht, maar ik krijg dat spul er niet knap op. Er zat zon zakje bij die je moet mengen met een liter water. Dat spul spuit ik op mijn tank, maar bij het wegwrijven van het lucht blijven er miniscule luchttdeeltjes hangen wat ik niet weg kan vegen. Dat is dat sop oid wat van dat spul afkomt
Droogt op en trekt weg. Tenzij dat je er echt nog luchtbellen onder hebt.
 
En ik maar denken dat ik het verkeerd geplakt heb :) thanks. Ben benieuwd of die witte waas dan weg gaat trekken. Heb alles afgewerkt met bankpas, dus geen lucht, alleen sop
 
Laatst bewerkt:
Gaat wel moet beter natuurlijk ;)

De kleine groeit als kool en verder uit het boekje. Slaapt al geruime tijd de hele nacht door *O* Niet dat ik er 's nachts wakker van werd :X Zuipt uiteraard nog steeds z'n ouwe heer onder de tafel :P

We hadden ook niks anders verwacht van je nakomeling :+
 
Een beschermlaag om krassen te voorkomen die veroorzaakt worden door je knie/motorpak. In mijn geval kreeg ik doffe plekken op mijn tank. Dat heb ik nu bijgewerkt met een beetje Commandant en vervolgens bedenkt met folie zodat er geen krassen meer komen.


Btw, weet iemand of de onderstaande foto een modificatie is qua kappen? Vind het persoonlijk mooier staan icm met een shorty

gsxr750trackbike005ar6.jpg
 
Laatst bewerkt:
Het wordt eens tijd dat ik me voorstel, aangezien ik sinds een week in het bezit ben van een K7.
Mijn naam is Michiel, ben 23 jaar en woon in Nijmegen.
Een week geleden een K7 met hele kleine glij schade aangeschaft om deze in de winter op te knappen. Komende weken zal ik alle kuip delen eraf halen en zal ik beginnen met mallen maken om de kuip delen zelf van carbon te maken.
De delen die ik niet van carbon zal maken worden deze winter zwart gespoten.
Ik zal hier af en toe wel een aantal foto's posten van het opknap traject.

2edweb4.jpg
 
@ michiel, als je nog intresse hebt in carbon air intakes ( aan de voorzijde) voor een zacht prijsje moet je even een gil geven, als je toch de kappen overnieuw maakt bepaal je zelf waar de bevestigingen komen, misschien een apart topicje openen waar we je vorderingen kunnen volgen.

Zo nu ff wakker worden en hopsakee de eifel in, kan zomaar de laatste keer zijn. Voor collega motorrijders, uurtje of 10 ontbijt bij hannes, in adenau
 
Motor pas op z'n vroegst dinsdag terug :( as van mn achterwiel was niet op voorraad bij de leverancier :S Dan maar even kijken wat ik kan aanschaffen voor mn bike...wat is een goede site om die lange pazzo remhendels te bestellen? ik zie ook mensen met om hun remoliebakje zo'n gsx-r omhulsel...waar is dat te krijgen?
 
Motor pas op z'n vroegst dinsdag terug :( as van mn achterwiel was niet op voorraad bij de leverancier :S Dan maar even kijken wat ik kan aanschaffen voor mn bike...wat is een goede site om die lange pazzo remhendels te bestellen? ik zie ook mensen met om hun remoliebakje zo'n gsx-r omhulsel...waar is dat te krijgen?

ebay
 
Motor pas op z'n vroegst dinsdag terug :( as van mn achterwiel was niet op voorraad bij de leverancier :S Dan maar even kijken wat ik kan aanschaffen voor mn bike...wat is een goede site om die lange pazzo remhendels te bestellen? ik zie ook mensen met om hun remoliebakje zo'n gsx-r omhulsel...waar is dat te krijgen?

Hendels heb ik hier aangeschaft: http://reku-bikeparts.nl/
Goedkoop en goede service.
 
@ michiel, als je nog intresse hebt in carbon air intakes ( aan de voorzijde) voor een zacht prijsje moet je even een gil geven, als je toch de kappen overnieuw maakt bepaal je zelf waar de bevestigingen komen, misschien een apart topicje openen waar we je vorderingen kunnen volgen.

Zo nu ff wakker worden en hopsakee de eifel in, kan zomaar de laatste keer zijn. Voor collega motorrijders, uurtje of 10 ontbijt bij hannes, in adenau

Misschien dat ik wel een apart topic aanmaak als ik wat verder gevorderd ben.
Intakes heb ik geen interesse in helaas. Wel ben ik opzoek naar een (carbon) frame protectie, koppeling deksel cover, dynamo deksel cover en een achterbrug cover. Dit zodat ik er mallen van kan maken.


Thanx

Thanx
michel had deze ook zien staan in mijn zoektocht
Ook nog wezen kijken ?
 
Laatst bewerkt:
nee had er een vreemd gevoel bij :X circuit fiets ofzo, maar goed da was van de foto en zegt niks...

Hehe. Had er ook mijn twijfels bij, maar hij is gewoon recht en rijdt als een zonnetje.
Hij heeft ook zijn onderhoud gehad bij een suzuki dealer, gecontroleerd natuurlijk.
De vorige eigenaar hield wel van gas geven, maar daar is het een motor voor.
Of er nou op het circuit hard mee gereden is of op de weg het maakt mij vrij weinig uit.
Zolang die prima rijdt is er niks aan de hand :] .
 
Laatst bewerkt:
over de topic titel: vol gas de tunnel uit...... check, net effe flink door de roertunnel geknald :P

twee heerlijke dagen door de eifel gekrost. vroeg weg niet druk en prachtige wegen en dat in oktober :D

niemand met een K7 circuit fiets waar ik die carbon intakes aan kan slijten??
 
Motor pas op z'n vroegst dinsdag terug :( as van mn achterwiel was niet op voorraad bij de leverancier :S Dan maar even kijken wat ik kan aanschaffen voor mn bike...wat is een goede site om die lange pazzo remhendels te bestellen? ik zie ook mensen met om hun remoliebakje zo'n gsx-r omhulsel...waar is dat te krijgen?

Hendels heb ik hier aangeschaft: http://reku-bikeparts.nl/
Goedkoop en goede service.

ik ga eens een kijkje nemen op allebei ;) thnx
 
Laatst bewerkt:
Hehe. Had er ook mijn twijfels bij, maar hij is gewoon recht en rijdt als een zonnetje.
Hij heeft ook zijn onderhoud gehad bij een suzuki dealer, gecontroleerd natuurlijk.
De vorige eigenaar hield wel van gas geven, maar daar is het een motor voor.
Of er nou op het circuit hard mee gereden is of op de weg het maakt mij vrij weinig uit.
Zolang die prima rijdt is er niks aan de hand :] .
hebbie gelijk in :Y kwam toevallig iets anders tegen
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan