suzuki gsx-r 750 deel 14:vol gas de tunnel uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
kijk das nog eens goeie handel.

niemand die nog intresse heeft in een blauwe duo kap en echte neppe pazzo's voor de K7??

en evt een complete uitlaat bochten klep en demper voor een leuk prijsje?
 
misschien eens bellen met hoegee, wie weet hebben ze nog wat liggen voor weinig.

ik weet wel dat ze iig WEL dingen hebben liggen voor VEEL. maar dan heb je ook wat.
 
En vanaf donderdag kan ik mij officieel aanmelden :) mits het een beetje weer is zal ik ook even een plaatje schieten voor in de startpost!
 
nja 350 is evengoed geen slechte prijs voor zo'n beetje de enige e-keur yoshi.

iphone is weer terug, mijn eigen is gerepareerd. reservekpopie aant terugzetten, dan iOs 5 installeren... wat een werk
 
tijdens het downloaden al een time out gehad. is nu aan het herstellen.

snap zowiezo niet waarom iOs 5 er niet al op stond, de verzekeraar wist me te vertellen dat een nieuwe of herstelde iphone altijd met de nieuwste update geretourneerd wordt. en heb em vandaag gekregen dus tijd zat om iOs 5 te installeren, of kan ik dan mijn back up niet meer installeren?
 
tijdens het downloaden al een time out gehad. is nu aan het herstellen.

snap zowiezo niet waarom iOs 5 er niet al op stond, de verzekeraar wist me te vertellen dat een nieuwe of herstelde iphone altijd met de nieuwste update geretourneerd wordt. en heb em vandaag gekregen dus tijd zat om iOs 5 te installeren, of kan ik dan mijn back up niet meer installeren?

Dat kan wel :Y

Maar de update wil nog wel eens problemen geven :X
En Icloud en een windows pc met outlook word je ik niet blij van :N
 
:X :X

Sommige dingen moet je voor je houden.........

Hij is gewoon gekocht door een handelaar die ook op marktplaats verkoopt.
Dus deze man doet ook niet anders dan in - en verkoop van uitlaten.

Dan heb ik daar niet zo'n moeite mee.

De uitlaat gaat dus voor de 3e keer op marktplaats komen voor een hogere prijs. :)
 
omdat? wilde em net gaan instellen (mailtje van icloud nog niet bekeken.)

Dan heb je opeens een icloud agenda ipv je outlook. Dus ik weer uitloggen en wss iets niet goed gedaan want mijn agenda en contactpersonen waren weg....... B|


Ik gebruik de google agenda wel om te synchroniseren op Apple, android en windows producten
 
Laatst bewerkt:
Dan heb je opeens een icloud agenda ipv je outlook. Dus ik weer uitloggen en wss iets niet goed gedaan want mijn agenda en contactpersonen waren weg....... B|


Ik gebruik de google agenda wel om te synchroniseren op Apple, android en windows producten


Apple is helemaal de shit, Android (2.2 en 2.3 veel ervaring mee) kan er nog steeds niet aan tippen vind ik. Maar..........wat de heldere lampjes bij Apple zijn vergeten is dat syncen met een kabeltje via Itunes wel extreem ouderwets is.

Iedereen gebruikt zijn Gmail/IMAP protocol al lang voor mail, agenda, contactpersonen of in mijn geval ook zakelijk een microsoft exchange server.

Leuk, de naam iCloud, maar Apple loopt met ICloud echt achter de feiten aan. De meerderheid werkt al lang zo met de interface die nota bene al op iOS4 aanwezig was.

Het was handig geweest als men gebruikers van Gmail/Exchange hadden gewaarschuwd om in iCloud de sync van mail, agenda en contactpersonen uit te schakelen.

Maar ja; zo blijkt maar weer dat Apple ook niet feilloos is.
 
nja iOs 5 draait prima bij me op het moment.

vandaag een Akrapovic carbon tank cover op de kop getikt. :9~ :9~

nu ben ik alleen nog op zoek naar die twee zwarte delen die tussen de tank en het zadel zitten, uitgevoerd in carbon.

dan ben ik denk ik zo'n beetje wel klaar dermee ;)
 
En ook ik mag nu officieel in de startpost :)

291903_212878422116147_100001819724450_561249_1122797955_n.jpg


307639_208636775873645_100001819724450_547127_1424912095_n.jpg


Vanmiddag opgehaald. Even met een doekje overheen geweest en de ketting ingesmeerd. Vervolgens de winterstalling in gerold, en nu snel op voor het A'tje :).

Zijn er nog dingen die ik nog even kan doen om hem de winter te laten staan? Moet alleen de accu nog even loskoppelen, maar verder?

Wat ik verder nog wil doen van het winter is een andere uitlaat, voorkeur gaat uit naar een shorty en andere knippers. Ik reed vanmiddag achter de motor en deze vallen amper op. Toch wel iets veiliger om hier fatsoenlijke knippers op te monteren. En natuurlijk helm, jas, broek, laarsen en handschoenen scoren :)
 
Laatst bewerkt:
mensen ik heb nog wat spul van de verkochte racer over:
Omdat niet alles in het verkoop topic stond van 2 maanden geleden graag een pm bij intersse in iets:

1x nieuw MWR racing luchtfilter (stil filter met db killer plaat erop) nieuw in plastic (70,-)
1x gebruikt K&N filter, opnieuw gewassen en geolied en als nieuw (45,-)
1x valdoppen Yoshimura met handleiding montage (zo goed als nieuw, 45,-)
1x rem en koppelingshendel (15,- los of 30 incl verzenden de set)
1x org rem-schakelset (60,-)
1x ram airduct (moet alleen even kijken of het rechts of links is) ??

Bij interesse graag pm
is alles voor een 600K6,K7 of 750 K6,K7 :)
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan