suzuki gsx-r 750 deel 14:vol gas de tunnel uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dat is volgens mij inderdaad de steun om je tankje om hoog te houden zoals WaXstar ook aal aangaf.

Is het slecht voor een motor om deze gedurende winter buiten onder een kleine overkapping onder een motorhoes te stallen? Of kun je deze echt beter in een garage zetten? Heb namelijk niet echt een plek om deze te stallen.

Moet die steun er altijd inzitten? Heb hem losgehaald en nu krijg ik hem niet meer echt goed erin geplaats:P. Niet dat ik nu veel ga rijden dus :P. Of is het meer een tool om te gebruiken? :+
 
Laatst bewerkt:
pffff, even het marco simoncelli topic bijgelezen, en bij de steunbetuiging van de familie edwards zat ik toch effe met een brok in mijn keel zeg....

maar goed, Marco is geeerd op een manier die een kampioen betaamt.
 
Moet die steun er altijd inzitten? Heb hem losgehaald en nu krijg ik hem niet meer echt goed erin geplaats:P. Niet dat ik nu veel ga rijden dus :P. Of is het meer een tool om te gebruiken? :+

Het is een tool om te gebruiken als je de tank omhoog zet.
Verder geen functie in de auto.
 
Is het slecht voor een motor om deze gedurende winter buiten onder een kleine overkapping onder een motorhoes te stallen? Of kun je deze echt beter in een garage zetten? Heb namelijk niet echt een plek om deze te stallen.
 
Is het slecht voor een motor om deze gedurende winter buiten onder een kleine overkapping onder een motorhoes te stallen? Of kun je deze echt beter in een garage zetten? Heb namelijk niet echt een plek om deze te stallen.
Die van ons hebben het tot nu toe ook gewoon overleefd. :Y
 
Pfff vandaag even die suzuki logo's besteld, dat valt nog vies tegen, 18 euro per stuk, maar ja om ze nou van die blauwe af te peuteren
http://www.customgixxer.com/
Daar heb ik ze ook vandaan.

DSC07848.JPG
 
Laatst bewerkt:
ja, maar dat zijn stickers, de originele die op de tankcover zitten, zijn van aluminium met een plaklaag. nja goed, heb ze al besteld dus ik hoop dat ze er morgen zijn. dan is mijn motor klaar voor dit jaar, of ik moet nog ergens een carbon ketting beschermer en carbon kapjes die onder het zadel zitten op de kop kunnen tikken.

mooie fiets trouwens, vooral de rimstriping
 
Vandaag een brief van de NImag. Mijn spanningregelaar moet toch vervangen worden. Hebben er nog meer een oproep gekregen?
 
Moet die steun er altijd inzitten? Heb hem losgehaald en nu krijg ik hem niet meer echt goed erin geplaats:P. Niet dat ik nu veel ga rijden dus :P. Of is het meer een tool om te gebruiken? :+

Volgens mij is deze alleen om het tankje omhoog te houden, is niet verplicht dat deze er in zit. Het is alleen handig als je een keer onderweg komt te staan en je moet onder je tank zijn.

Correct me if i'm wrong.
 
Volgens mij is deze alleen om het tankje omhoog te houden, is niet verplicht dat deze er in zit. Het is alleen handig als je een keer onderweg komt te staan en je moet onder je tank zijn.

Correct me if i'm wrong.

Ah ok. Thanks. Ik dacht eerst dat het een inbus was om zadel eraf te halen maar dat paste niet. :P . Waar zit de accu btw bij de types van k8? Onder het zadel? Wil hem op korte termijn aansluiten op de acculader en deken eroverheen :+
 
Ah ok. Thanks. Ik dacht eerst dat het een inbus was om zadel eraf te halen maar dat paste niet. :P . Waar zit de accu btw bij de types van k8? Onder het zadel? Wil hem op korte termijn aansluiten op de acculader en deken eroverheen :+

Jeps, onder het zadel en die zit aan beide kanten met 1 schroef vast. *D
 
Dat het een vol en halfsyntheet zijn weet ik.
Naar mijn weten zit er momenteel al 300v in, dus als ik niet terug zou kunnen dan zit er niks anders op.
Iemand die mij hier meer over kan vertellen ?

Ik kan jou daar ALLES over vertellen.

Bij hoge km standen is niet handig om van een minerale olie over of terug te gaan naar een synthetische olie. Voornamelijk bij oude motoren die hun hele leven al op minerale olie hebben gelopen. Dit om het misverstand te ontkrachten dat je niet van een volsyntheet naar een halfsyntheet zou kunnen, dat kan dus wel.

Beide daar jou genoemde olie kunnen er in. De 300V is inderdaad een volsyntheet, de andere een halfsyntheet. Er zit een verschil tussen de olien, maar daar ga jij als gebruiker helemaal niets van merken! Zeker niet bij een probleemloos blok als een gixxer. Bij aan aantal motoren is de oliekeuze is heel kritisch, maar bij een gixxer niet. Voor normaal weggebruik zou ik gewoon de 300V er in kieperen.

In de praktijk zal de ene olie je motor wat beter laten schakelen dan de ander. Dat is het verschil wat je zelf kan waarnemen.

Voor de beeldvorming, mijn K7 heb ik de eerste 5.000 km ingereden op een minerale olie met een niet al te zachtzinnige rijstijl.

Beetje olie van Bel-Ray, Motul, Shell, Castrol, Amsoil lust je Gixxer wel.
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan