ViVe
MF veteraan
Als in:"nieuwprijs of weg=weg"Ik heb nog een kentekenplaathouder liggen voor een k6/k7.
Mocht er iemand interesse in hebben hoor ik het wel.
Oja prijs, doe een goed bod....[afbeelding]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Als in:"nieuwprijs of weg=weg"Ik heb nog een kentekenplaathouder liggen voor een k6/k7.
Mocht er iemand interesse in hebben hoor ik het wel.
Oja prijs, doe een goed bod....[afbeelding]
Dat klinkt Heel interessant RSV31, ware het niet voor het feit dat vanuit de fabriek iedere Gix met minerale word gevuld om de de eerste paar 1000km goed in te slijten en volgens het boekje bij de eerste beurt word vervangen door volsyntheet
En die niet al te zachtzinnige rijstijl heben we allemaal wel 's last van tijdens het inrijden
Als in:"nieuwprijs of weg=weg"
zeven 50Nee als in : een goed bod.....
Hij ligt bij mij op de plank stof te happen. En ik weet dat ik er niet de prijs voor krijg die ik er voor betaald heb!! Dus....
Ik heb er geloof ik 75 euro voor betaald..... Daarom doe een goed bod
zeven 50
Voor dat bedrag mag je de boutjes en moertjes hebben die er op zitten....
Ventilatorschakelaar op de radiator overbruggen, dan moet de fan aanspringen.
Slaat ie dan wel aan dan heb je een slechte thermo-schakelaar óf het koelvloeistof niveau is te laag.
Slaat ie niet aan dan krijgt de fan geen spanning (12V meten, zekering?) óf de fan is stuk.
Koelvloeistofniveau te laag is een veel voorkomende oorzaak.
Niet in het vaatje kijken maar in de radiatordop, moet tot de rand staan.
Dop niet losdraaien als de motor heet is !!
Ja, wel jammer dat iedere dealer er bij de 1000 km beurt (half) synthetische olie in pleurt. Beetje dom, maar ja...............
Nou zijn de gixxers niet zo kritisch met olie, maar bepaalde merken gaan echt olie verbruiken als je ze niet de eerste 5K op mineraal inrijdt.
Vandaag na een paar weken toch maar weer eens een stukje wezen knallen..
Even lekker gereden en flink ge gast aangekomen op mijn bestemming kwartiertje de motor neergezet en daar binnen geweest. Toen ik vervolgens weer weg ging zonder problemen gestart in 1 keer en naar het huis van een vriend gereden. vriend was niet thuis dus wou weer weg gaan wil mijn motor startten accu leeg :S begreep er niks van want had net een flink stuk gereden dus dan zou die toch moette opladen weer lijkt mij. maargoed motor in zijn 2 gezet en aangelopen dit werkte gelukkig wel. bij thuis komst nog een keer geprobeert te startten maar weer het geluid van een lege accu wat denken jullie is mijn accu kapot? heeft het iets met mijn spanningsregelaar te maken?
Heb hem nu netjes aan de druppelaar gegooit en hoop dat hij morge weer normaal functioneert maar vrees dat er meer aan de hand is.
ik heb de mijne van moto5.be, prijs dik in orde, snelle levering en je ziet het gewoon niet dat het er is.ik ben op zoek naar een nieuwe kentekenplaathouder, wat er nu opzit is meer een hoekijzer, en daardoor is mijn plaat nu aant scheuren.
iemand tips van wat mooi, niet te duur en goed is? ik zag op motorcorner.nl een barracuda staan voor 59 dacht ik, maar ook een rizoma voor 129, waar zit dat verschil in?
Vandaag mijn motor van de druppelaar gehaald en hij deed het weer perfect..
accu is dus niet stuk lijkt mij? ben bang dat me accu gewoon niet meer bij laadt
Met mijn vorige gsx-r heb 70d km gereden zonder ook maar een keer olie bij vullen,ding liep als een trein,mijn huidige l1 moet het nog waar maken al heeft die ook al meer dan 16d km op de klok,nu is het eerst even over,zondag nog een laatste ritje gedaan,ging nog net.Och, bij mij is het er na 1000km ook uit gegaan, nu met 42000km nog geen drupje olieverlies
gvd das naar zeg Night, misschien bij n andere toko er naar laten kijken?
Aan het merk ken t niet liggen hoor!
De kabelboom is van Suzuki
De bobines zijn van Suzuki
De TPS sensor is van,... Jawel: Suzuki
..en al allemaal vervangen omdat er vocht in zat
Ik vermoed dat iedere monteur met een kitspuit het zo heeft verholpen, maar ik hou graag de mogelijkheid open dat er vast nog wel een keer iets los moet kunnen
Vocht in je kabelboom? Hoe krijg je dat voor elkaar
en welke idioot heeft die diagnose gesteld?