suzuki gsx-r 750 deel 14:vol gas de tunnel uit

Status
Niet open voor verdere reacties.
heeej nog een k9 uit zoetermeer :P en nog een vrouw ook ehhehe...
vriend van me rijd ook een zwarte k9...

en tja die demper moet ik eigelijk wel doen ja :p ben alleen nog ff kijken wat.
iig met ekeur en db... iemand soms iedeeen??
Zoetermeer heeft eigen topic hè ;)
 
heren,
vraagje, ik heb net een srad 96, net een standaard pijp op gezet. loopt goed. bij plank gas gaat het voorwiel pas voorbij 11000 de lucht in. klopt dat een beetje ? hiervoor zat er een open pijp op, maar ivm temp geen plank gereden. maakt het veel uit die open pijp ?
bijgaand dus de brommer, komt later nog wel een mooie foto van.

[afbeelding]

:X
 
Ja ik vind het wel eng om bij 11000 km/ hr op 1 wiel te rijden, vandaar de post. Moet nog ff wennen aan een suzuki, misschien went het.
 
Vandaar mijn vraag, als ik plank komt het voorwiel net los maar hoef niet van het gas af , is dat normaal , slapjes of vreselijk super mega vet( not dus)
 
ach, ik had vandaag een aardige power slide met invoegen op de snelweg, lol, genoeg power voor nederlands weer dus.

Een powerslide heb je als je dat bewust doet. Als je achterwiel gaat spinnen zonder dat het de bedoeling is heet dat gewoon uitbrekend achterwiel, die had ik ook toen ik de snelweg af kwam en in de bocht gas gaf.

Big difference ;)
 
Laatst bewerkt:
uitbreken dan, blijft leuk ! het enige dat ik bewust doe op de brommer is hem van de standaard af halen, nadat ie is afgeslagen omdat ik hem vergeten was. ( mijn oude ducati klapte automatisch in, daarmee gelijk al de voordelen van deze fiets opgesomd).
 
uitbreken dan, blijft leuk ! het enige dat ik bewust doe op de brommer is hem van de standaard af halen, nadat ie is afgeslagen omdat ik hem vergeten was. ( mijn oude ducati klapte automatisch in, daarmee gelijk al de voordelen van deze fiets opgesomd).

Klopt, zolang je niet op je bek ligt stoer doorrijden alsof het normaal is :P

Haha, ja als je dat niet gewend bent... zo'n ding dat je de eerste keer heel verbaasd om je heen zit te kijken waarom hij nu in godsnaam afsloeg :P
 
jep , dat klinkt bekend.
had ik al gezegd dat een srad fucking fijn rijdt ? oh, dat wist je natuurlijk al. Roy, jij hebt ook een blade gereden, stuurt ie net zo goed ? Mijn ervaring beperkt zich tot een 999 en een zx6r(2005),zx7 maar de srad vind ik toch leuker, veel leuker.
waar komen die smile's vandaan ?
 
jep , dat klinkt bekend.
had ik al gezegd dat een srad fucking fijn rijdt ? oh, dat wist je natuurlijk al. Roy, jij hebt ook een blade gereden, stuurt ie net zo goed ? Mijn ervaring beperkt zich tot een 999 en een zx6r(2005),zx7 maar de srad vind ik toch leuker, veel leuker.
waar komen die smile's vandaan ?

En des te jonger je rijd des te makkelijker rijd het. Ik heb nu een k4 (SRAD staat te koop).
Ik heb 2 Blades gereden, '97 op het circuit en een poosje een '00 (of '01) op de weg. Die circuit Blade reed opzich prima maar is erg zwaar en op het circuit merk je dat behoorlijk. Maar wel erg makkelijk te rijden.
Die nieuwere reed ook makkelijk, behoorlijk vermogen, maar weer te zwaar en ik ben graag een beetje bezig. Ik wil geen nieuwe R1 ofzo waar je hem in z'n 6 schopt en de rest van de dag kan laten staan.
Smilies krijg je vanzelf te zien als je onderaan het topic op reageren klikt of op het "quote" knopje boven iemand bericht. Check de FAQ van MF anders even, word alles goed uitgelegd.
 
Laatst bewerkt:
wie zegt dat ik MOOIE foto's maak ? Maar laten we het op voorhand niet uitsluiten. Meetsal heb ik nml geen camera mee op de brommert.
 
Niemand die hier iets zinnigs op kan zeggen?

Iets anders dan: kun je bij de k7 rechtstreeks aanpassingen maken in de ecu (dus zonder power commander)? Dit ging bij de 675 nl wel

Als ex K7 rijder en Triumph expert kan je melden dat dit niet gaat bij Suzuki.

Waar TuneECU bij Triumph goed werkt ben je bij een Suz veroordeeld tot een:

- Yoshibox of
- Rapidbike of
- Power Commander

Enige aanpassingen kunnen worden gedaan zonder bovenstaande (maar dan wel bij Hoegge), maar dat zijn minimale afstellingen.
 
Laatst bewerkt:
Binnenkort Hoegee ook eens even bellen om mijn motor af te laten stellen.
Kunnen ze meteen stationair gas bijstellen.

Als de motor warm is slaat ie alleen aan als ik een tikje gas bijgeef. Voordat ik een kortere gasschuif monteerde kon ik hem starten zonder gas te geven. Zal wel iets te maken hebben met een schroefje wat ik verdraaid heb :+


Stationair toerental kun je zelf afstellen met een stelschroefje. Vanaf K6 zelfs zonder gereedschap, wellicht bij K4/5 ook, maar dat weet ik niet zeker.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan