Suzuki GSX-R750: 3 bikkels en een zooi pussy's #21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja sorry jongens :( Maar inderdaad erg klote, maar dit had ook met de 750 kunnen gebeuren hé ;)All risk is via de dealer (De Valkenier), die geven bij een motor 10 dagen all risk verzekering er gratis bij zodat je de tijd hebt om een goede verzekeraar uit te zoeken of bij de meegeleverde verzekeraar te blijven.Thanks, of het echt aan de motor lag betwijfel ik. Reed met 60 de bocht in (60 is toegestane snelheid) en het voorwiel gleed onder de motor vandaan, had dus niet echt met de power van een supersport o.i.d. te maken.Nee, was de dijk van IJsselstein richting Schoonhoven, net voorbij Jaarsveld gebeurde het.Het ego is behoorlijk aangetast ja :P Verder alleen een beurse plek op mijn heup, heb een steen bovenop de dijk geraakt denk ik. En bedankt. Ik ga eerst kijken wat de verzekering doet en wat het voor mijn schadevrije jaren betekend. Als ik er veel achteruit ga kan ik het beter zelf betalen denk ik, afhankelijk van wat het gaat kosten.Als je de jackpot wint betaal jij de schade, deal? *DIk denk ook dat het met een andere motor ook was gebeurd. Het lag in ieder geval niet aan de snelheid, reed er 60 wat is toegestaan en andere motorrijders vliegen daar met veel hogere snelheid doorheen (die hebben natuurlijk wel veel meer ervaring). Die AR is inderdaad wel fijn, als er nog een no claim bescherming op zit heb ik helemaal geluk, maar daar moet ik maandag even over bellen :P

nee hoor, gebeurt alleen bij 600jes en blauw witte 750jes :+
 
Laatst bewerkt:
Ik vermijd het zoveel mogelijk maar ik merk dat ik gewoon heel veel mensen gelukkig heb gemaakt met mooie sets voor serieus weinig geld. Het meeste is nou ook al wel verkocht... Dus hetgeen dat er nog ligt, kan ik zeker nog een aantal mensen gelukkig mee maken :)...

Ik bedoelde trouwens tegen elk aannemelijk bod :)...
Jammer :9
 
Ah zo, dat zou wel kunnen ja. Ging allemaal zo snel dat ik het niet eens precies begrijp.

Ik probeer er maar zo min mogelijk aan te denken nu, kan er zelf toch niks aan veranderen. Hopelijk kan hij morgen al naar De Valkenier worden gebracht zodat ze een indicatie van de schade kunnen maken.


Laat het gebeuren nu maar gauw bezinken Martijnst1990 ;) Het overkomt iedereen vroeg of laat een keertje.

Wat ik je aanbevelen kan is, ga in 2015 eens een circuitdagje doen in de trage groep.

Bij b.v deze Homepage - Motorsportlifestyle | Circuit rijden voor iedereen

En volg het liefste eerst deze cursus de , "Rijvaardigheidstraining" daar leer je hoe bochten juist aan te snijden.

http://www.2theexperience.nl/inschrijven/rijvaardigheidstraining.html

Ik ga die de volgende week doen :] :Y Niet omdat ik niet kan rijden of niet weet hoe ik een bocht moet aansnijden. Wil gewoon scherp blijven en je leert er altijd weer iets bij of juist af :P

Plus het is erg leuk om te doen,mits het droog blijft _O-
 
meestal is het rechts tot de naad en links komt later.. :P
Wanneer ging je ook alweer?

Mijn linkernaad gaat mij beter af als de rechternaad :+ Komt omdat hier op vliegveld Eindhoven alle bochten linksom zijn :P

Volgende week zondag ga ik,rij in de ochtend sessie .
 
Foei :9 :+

Zo zeker })


Ik ben al blij dat ik het voorwiel mooi hoog krijg :P
En dat ik een kleintje maakte toen ik langs die motoragent kwam :X Kort praatje en opdonderen :} :j

*O*

Doe je wel je zwarte trui met capuchon aan :? _O-

Te kleine maat... moet nog omruilen. Looks are everything!

Ik vermijd het zoveel mogelijk maar ik merk dat ik gewoon heel veel mensen gelukkig heb gemaakt met mooie sets voor serieus weinig geld. Het meeste is nou ook al wel verkocht... Dus hetgeen dat er nog ligt, kan ik zeker nog een aantal mensen gelukkig mee maken :)...

Ik bedoelde trouwens tegen elk aannemelijk bod :)...

Was voor Willem een erg aannemelijk bod :P

nee hoor, gebeurt alleen bij 600jes en blauw witte 750jes :+

Heb mijn circuitbak anders nog nooit in het grind gegooid :P
 
Laatst bewerkt:
Dan is mijn vrouw een weekend weg. Anders was ik komen kijken.


Ah jammer was leuk geweest :Y

Het rijden valt ook bij mij zo nu en dan tegen hoor.Heb b.v vandaag een lange linker genomen met ahum 170km/uur, het gas er nog ophoudend :X

Dan is er geen weg meer terug als je die induikt, dan voel je die centrifugaal krachten die jou met motor en al rechts de bosjes in wil slingeren. :o

Dan moet je wel je gewicht naast je motor houden anders loopt zoiets fout af.

Dit liep ook fout af in Haaksbergen ,onbegrijpelijk dat men zoiets houd met het publiek als vangrail ?


 
Ah jammer was leuk geweest :Y

Het rijden valt ook bij mij zo nu en dan tegen hoor.Heb b.v vandaag een lange linker genomen met ahum 170km/uur, het gas er nog ophoudend :X

Dan is er geen weg meer terug als je die induikt, dan voel je die centrifugaal krachten die jou met motor en al rechts de bosjes in wil slingeren. :o

Dan moet je wel je gewicht naast je motor houden anders loopt zoiets fout af.

Dit liep ook fout af in Haaksbergen ,onbegrijpelijk dat men zoiets houd met het publiek als vangrail ?


Had het gelezen, echt heel erg. 2 kinderen overleden...
 
Zo die staat, punt :}

:W

Om dan de 6e het ding finaal in de stront te rijden :X :P

Ah jammer was leuk geweest :Y

Het rijden valt ook bij mij zo nu en dan tegen hoor.Heb b.v vandaag een lange linker genomen met ahum 170km/uur, het gas er nog ophoudend :X

Dan is er geen weg meer terug als je die induikt, dan voel je die centrifugaal krachten die jou met motor en al rechts de bosjes in wil slingeren. :o

Dan moet je wel je gewicht naast je motor houden anders loopt zoiets fout af.

Dit liep ook fout af in Haaksbergen ,onbegrijpelijk dat men zoiets houd met het publiek als vangrail ?



Op zich was genoeg ruimte, maar wat die bestuurder aan het doen was weet ik ook niet. Zo hard en gek deed hij op het moment van draaien niet eens :?

Dat moet een leuke motoragent geweest zijn dan ;)Inderdaad :+

Was gelukkig ook maar kleine wheelie. Maar ik zag hem en zag hem in de spiegels al aankomen dus stond al stil voor hij bij me was. Wist gewoon dondersgoed wat er kwam. Alleen de vraag of het een art5 werd of wat.
Schappelijke kerel, ook niet dat gedram met stel je voor dat ....


Had het gelezen, echt heel erg. 2 kinderen overleden...

Ja die dingen wegen wel wat, zal die vent achter het stuur ook mee moeten leven :N
 
Om dan de 6e het ding finaal in de stront te rijden :X :POp zich was genoeg ruimte, maar wat die bestuurder aan het doen was weet ik ook niet. Zo hard en gek deed hij op het moment van draaien niet eens :?

Ja die dingen wegen wel wat, zal die vent achter het stuur ook mee moeten leven :N

Idd.
Dan weer dat achteraf geneuzel: had het wel in het dorp gemoeten?, waarom niet de eerste paar rijen leeg houden?, enz... :N
 
Prima, maar lekt nog beetje olie op 2 punten en gaat komend weekend weer naar de dokter terug. Lekt achter uitgaande as en langs blokdeksel maar niet veel.

Gaat ook steeds platter, voetje aan de grond, tegenhangen en BROOOOOOOAP de bocht uit. Trek zelfs beetje rullen op de band :P
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan