Suzuki GSX-R750: 3 bikkels en een zooi pussy's #21

Status
Niet open voor verdere reacties.
Prima, maar lekt nog beetje olie op 2 punten en gaat komend weekend weer naar de dokter terug. Lekt achter uitgaande as en langs blokdeksel maar niet veel.

Gaat ook steeds platter, voetje aan de grond, tegenhangen en BROOOOOOOAP de bocht uit. Trek zelfs beetje rullen op de band :P
*O*
Zolang het maar niet op/onder de band lekt :N
Rullen op de band :} . Heb geen ervaring met dit soort motoren, maar dat moet verdomd lekker aanvoelen :Y
 
Dacht ,ik kijk even wat een mooie "VacuumMate" koste brrrr die zijn best prijzig met 650 dollar -O-

Vandaag dus even gekeken met een vacuummeter, het leek heel iets minder na wat pielen. Ik ga dus zeker een tool aanschaffen, altijd handig en een stuk preciezer . Heb al een andere goedkopere gevonden een carbtune, kost maar €80 ofzo.

Vandaag de fiets weer uit elkaar gehaald met als resultaat wat minder zooi :9 .

20gjuhv.jpg


Komende week even kleppen checken en even kijken voor een nieuwe nokkenaskettingspanner. Ik zit te twijfelen tussen een manual en een originele overpriced ding :X .
 
Laatst bewerkt:
Vandaag dus even gekeken met een vacuummeter, het leek heel iets minder na wat pielen. Ik ga dus zeker een tool aanschaffen, altijd handig en een stuk preciezer . Heb al een andere goedkopere gevonden een carbtune, kost maar €80 ofzo.

Vandaag de fiets weer uit elkaar gehaald met als resultaat wat minder zooi :9 .

[afbeelding]

Komende week even kleppen checken en even kijken voor een nieuwe nokkenaskettingspanner. Ik zit te twijfelen tussen een manual en een originele overpriced ding :X .

Jij bent technisch genoeg om een manual nokkenasspanner te monteren en om deze af en na te stellen ;)

Ik heb mijn carbtune rechtstreeks gekocht dat is goedkoper ;) Niet iedereen spreekt er lof over gezien de onnauwkeurigheid.Maar voor mijn nauwkeurigheid voldoet dit merk prima :P

Morgan Carbtune - carburetor synchronizer for balancing motorcycle carbs
 
Jij bent technisch genoeg om een manual nokkenasspanner te monteren en om deze af en na te stellen ;)

Ik heb mijn carbtune rechtstreeks gekocht dat is goedkoper ;) Niet iedereen spreekt er lof over gezien de onnauwkeurigheid.Maar voor mijn nauwkeurigheid voldoet dit merk prima :P

Morgan Carbtune - carburetor synchronizer for balancing motorcycle carbs

Hehe dat geloof ik wel, ben in contact met een amerikaan via ebay. Kost iets van $60 incl. verzenden en origineel €150 ofzo. Ga er maar een bestellen.

De website van carbtune had ik al gezien, morgen even creditcard lenen aangezien dat de enigste optie is met betalen. Ik kon trouwens niet echt negatieve dingen vinden via google.
 
Hehe dat geloof ik wel, ben in contact met een amerikaan via ebay. Kost iets van $60 incl. verzenden en origineel €150 ofzo. Ga er maar een bestellen.
Da's juist zo rond de $60 zijn die . :Y Je neemt toch hopelijk wel het merk APE ? Dat is voor zover ik weet het enige echte topmerk wat je kopen kunt.
De website van carbtune had ik al gezien, morgen even creditcard lenen aangezien dat de enigste optie is met betalen. Ik kon trouwens niet echt negatieve dingen vinden via google.

Negatief niet echt :N

Er waren hier op MF wat zeikerts die vonden dat de 650 Euro kostende VacuumMate veel nauwkeuriger was als bv de Carbtune.

Logisch die is ook 10 x duurder ;) en zal derhalve neem ik aan ook 10x nauwkeuriger zijn ;) :+
 
Da's juist zo rond de $60 zijn die . :Y Je neemt toch hopelijk wel het merk APE ? Dat is voor zover ik weet het enige echte topmerk wat je kopen kunt.Negatief niet echt :N

Er waren hier op MF wat zeikerts die vonden dat de 650 Euro kostende VacuumMate veel nauwkeuriger was als bv de Carbtune.

Logisch die is ook 10 x duurder ;) en zal derhalve neem ik aan ook 10x nauwkeuriger zijn ;) :+

Had ik nog niet eens naar gekeken, keek naar deze

http://www.ebay.com/itm/14126060725...em=&sspagename=ADME:X:RTQ:MOTORS:1123&vxp=mtr

Maar had ook al bericht verzonden voor zn aap ding.

Iets met appels en peren, ik bestel mooi een carbtune.
 
Avond, zo weer bij moeten lezen!

En vind toch wel knap als je de bandjes rond rijdt, ik heb aan beide zijdes nog wel een paar mm over....
 

Dat merk ken ik niet, misschien wel made in China ;)
Had ik nog niet eens naar gekeken, keek naar deze

http://www.ebay.com/itm/14126060725...em=&sspagename=ADME:X:RTQ:MOTORS:1123&vxp=mtr

Maar had ook al bericht verzonden voor zn aap ding.

APE is echt het merk wat je hebben moet.De rest vertrouw ik allemaal niet zo.

APE Manual Cam Chain Tensioner Installation

Suzuki 2004 2005 2006 2007 GSXR600 APE ST1000-3 Manual Cam Chain Tensioner | eBay
Iets met appels en peren, ik bestel mooi een carbtune.


Ik heb ook een carbtune en die bevalt mij ook prima :Y
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan